Simpel: Wallonie stemt massaal linksquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:23 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
vlaanderen vraagt al jaren om een rechtse regering ... wat krijgen we: links links links
Kut-fransozen ook. Kut-vreemdelingen. Vlaanderen Hoezee! Dat het Belang het kroesharig crapuul, en eenieder die daarmee collaboreert, spoedig het kot mag uitschoppen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef Frederic het volgende:
Simpel: Wallonie stemt massaal links
Je durft te beweren dat Belgie nu niet op zijn kop staat?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb het al gezegd ... het zou es omgekeerd moeten gebeurd zijn ... dan stond gans Belgie weer op zijn kop.
![]()
ik heb het over onze vlaamse regering, dus geen waalse stemmen ... spa en spirit moeten altijd meedoen of we geraken niet aan een meerderheid, en misschien moeten we volgende keer weer de groenen erbij gaan sleuren... allemaal uit angst voor het vlaams belang.quote:
ik ben zelf frans, én vreemdeling, ... en ik vind dat je uit de woorden van frederic nogal vreemde conclusies trekt ...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef Ringo het volgende:
Kut-fransozen ook. Kut-vreemdelingen. Vlaanderen Hoezee! Dat het Belang het kroesharig crapuul, en eenieder die daarmee collaboreert, spoedig het kot mag uitschoppen!
niet in die mate nee, we reageren laks, denk maar aan de beelden in antwerpen van een paar jaar geleden, toen een marokkaan werd vermoord door een blanke ...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:33 schreef Sidekick het volgende:
Je durft te beweren dat Belgie nu niet op zijn kop staat?
Oh nee, ze zwijgen het dood, doofpot, blablabla.
Dit voorval zegt me niets eigenlijk. Wat was er toen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
niet in die mate nee, we reageren laks, denk maar aan de beelden in antwerpen van een paar jaar geleden, toen een marokkaan werd vermoord door een blanke ...
De moord op Mohammed Achrak in Borgerhout. Was toen aanleiding voor enkele dagen hevige rellen in Antwerpen en de opkomst van Abou Jahjah als politiek figuur.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit voorval zegt me niets eigenlijk. Wat was er toen?
ik mag het hopen ... toch heb ik echt geen goed gevoel ...quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef milagro het volgende:
Nu, met die nieuwe beelden van de vluchtende daders moet het toch niet lastig te zijn die knullen te herkennen, als buurtgenoot, klasgenoot (als dat soort tuig tenminste ueberhaupt nog naar school gaat).
Laffe smerige honden.
ja hulde , wel een beetje jammer als het zo zou zijn dat de gemeenschap pas "in actie" komt (aangifte doet) als een geestelijke daartoe oproept en niet sowieso al.quote:
volgens mij heeft die onderste gast de mp3 in zijn hand.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:51 schreef Roi het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF21042006_069quote:Premier staat achter mars
BRUSSEL - Premier Guy Verhofstadt staat volledig achter de mars die zondag wordt gehouden naar aanleiding van de dood van Joe Van Holsbeeck, maar zal zelf niet opstappen. ,,Ik zou als vader graag mee opstappen, maar de politiek moet zich hier deemoedig opstellen en vooral antwoorden formuleren op de bekommernissen die zullen worden geuit''.
Dat heeft de eerste minister verklaard op de wekelijkse persconferentie na afloop van de ministerraad. Hij zei voorts nog het volste vertrouwen te hebben in het gerechtelijk onderzoek.
Ah? Heb ik gemist. Wel opmerkelijk, gaven ze er ook een verklaring voor? Anders moet iemand maar eens een paar kritische vragen gaan stellen aan die voorzitter van de moskeevereniging, lijkt me...quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:34 schreef Frederic het volgende:
Er was in de media aangekondigd dat imams tijdens het vrijdaggebed zouden oproepen om de daders aan te geven.
Wel, volgens het VRT Journaal van 18u is dat NIET gebeurd!![]()
http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuwsbinnenland.shtml?p=104quote:Parket zwijgt over roofmoord Joe
Het parket van Brussel kondigt een communicatiestop af over de roofmoord op Joe Van Holsbeeck, de jongen van 17 die vorige week werd vermoord voor zijn mp3-speler. Tijdens het vrijdaggebed hebben de Brusselse imams de Noord-Afrikaanse daders van de roofmoord opgeroepen om zich aan te geven bij het gerecht. De moslimexecutieve in ons land steunt die oproep niet.
Vrijdag gaf het parket nieuwe bewakingsbeelden vrij van de 2 Noord- Afrikaanse daders. Zondag vindt in Brussel een stille mars plaats ter nagedachtenis van Joe. Premier Verhofstadt steunt de mars, maar zal zelf niet mee opstappen. Hij vindt dat de politiek zich in deze zaak afzijdig moet houden.
Ah, dat klinkt wel logischer. Vraag me wel af of dit nou werkelijk een bepaalde reden heeft, en of de moslimexecutieve daar bv. iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:07 schreef Frederic het volgende:
Ik heb het 18u journaal gezien waarin er beelden werden getoond van in een Brusselse moskee. De imam veroordeelde de moord maar riep niet op om de daders aan te geven. De VRT-commentaarstem zei dit ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |