abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37160579
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:23 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

vlaanderen vraagt al jaren om een rechtse regering ... wat krijgen we: links links links
Simpel: Wallonie stemt massaal links
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:28:27 #252
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37160661
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef Frederic het volgende:
Kut-fransozen ook. Kut-vreemdelingen. Vlaanderen Hoezee! Dat het Belang het kroesharig crapuul, en eenieder die daarmee collaboreert, spoedig het kot mag uitschoppen!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:33:26 #253
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37160815
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:28 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb het al gezegd ... het zou es omgekeerd moeten gebeurd zijn ... dan stond gans Belgie weer op zijn kop.
Je durft te beweren dat Belgie nu niet op zijn kop staat?

Oh nee, ze zwijgen het dood, doofpot, blablabla.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37160853
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef Frederic het volgende:

ik heb het over onze vlaamse regering, dus geen waalse stemmen ... spa en spirit moeten altijd meedoen of we geraken niet aan een meerderheid, en misschien moeten we volgende keer weer de groenen erbij gaan sleuren... allemaal uit angst voor het vlaams belang.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_37160893
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef Ringo het volgende:
Kut-fransozen ook. Kut-vreemdelingen. Vlaanderen Hoezee! Dat het Belang het kroesharig crapuul, en eenieder die daarmee collaboreert, spoedig het kot mag uitschoppen!
ik ben zelf frans, én vreemdeling, ... en ik vind dat je uit de woorden van frederic nogal vreemde conclusies trekt ...
pi_37160917
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:33 schreef Sidekick het volgende:

Je durft te beweren dat Belgie nu niet op zijn kop staat?

Oh nee, ze zwijgen het dood, doofpot, blablabla.
niet in die mate nee, we reageren laks, denk maar aan de beelden in antwerpen van een paar jaar geleden, toen een marokkaan werd vermoord door een blanke ...
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:40:09 #257
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37160996
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

niet in die mate nee, we reageren laks, denk maar aan de beelden in antwerpen van een paar jaar geleden, toen een marokkaan werd vermoord door een blanke ...
Dit voorval zegt me niets eigenlijk. Wat was er toen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:51:09 #258
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37161317
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dit voorval zegt me niets eigenlijk. Wat was er toen?
De moord op Mohammed Achrak in Borgerhout. Was toen aanleiding voor enkele dagen hevige rellen in Antwerpen en de opkomst van Abou Jahjah als politiek figuur.

De dader was een 62-jarige bejaarde autochtone buurman die later door de rechter "ontoerekeningsvatbaar" werd verklaard.
---verdwijnt---
pi_37161720
Nu, met die nieuwe beelden van de vluchtende daders moet het toch niet lastig te zijn die knullen te herkennen, als buurtgenoot, klasgenoot (als dat soort tuig tenminste ueberhaupt nog naar school gaat).
Laffe smerige honden.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37161759
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef milagro het volgende:
Nu, met die nieuwe beelden van de vluchtende daders moet het toch niet lastig te zijn die knullen te herkennen, als buurtgenoot, klasgenoot (als dat soort tuig tenminste ueberhaupt nog naar school gaat).
Laffe smerige honden.
ik mag het hopen ... toch heb ik echt geen goed gevoel ...
pi_37162065
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Imams
ja hulde , wel een beetje jammer als het zo zou zijn dat de gemeenschap pas "in actie" komt (aangifte doet) als een geestelijke daartoe oproept en niet sowieso al.

ook een beetje jammer dat er blijkbaar hulde moet worden geroepen naar geestelijken toe over iets wat toch gewoon vanzelfsprekend moet zijn.

ja, zure reactie, dus herstel : Hulde!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37162282
zijn hier trouwens nog belgen die in brussel centraal geweest zijn sindsdien...

ik vind het echt mooi dat nog steeds nieuwe bloemen worden bijgelegd, en dat de kaarsjes blijven branden.

En al de brieven en de krantenknipsels ... bizar ... ik liep er bijna elke dag langs, nooit gedacht dat zoiets ook ooit MIJ had kunnen overkomen daar, en alle andere pendelaars ...
pi_37163086

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_37163153
er zijn geen beelden in City Deux ... dat is jammer ... media hebben dit verspreid, maar lijkt niet correct te zijn ... de metro is nog afwachten ...
pi_37163298
Erg duidelijke beelden weer! Hoe komt het toch dat ze nog steeds niet zijn opgepakt??????

ps: de bloemenzee in Brussel Centraal is idd ontroerend om te zien
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:41:49 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37164633
quote:
volgens mij heeft die onderste gast de mp3 in zijn hand.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:47:08 #267
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_37164766
Het is dat die allochtonen allemaal zo op elkaar lijken, anders waren ze allang gepakt...
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:21:26 #268
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37165620
Overigens heeft premier Verhofstadt inmiddels meegedeeld dat hij zondag zelf niet mee zal opstappen in de stille tocht, maar dat hij wel achter het initiatief staat:
quote:
Premier staat achter mars

BRUSSEL - Premier Guy Verhofstadt staat volledig achter de mars die zondag wordt gehouden naar aanleiding van de dood van Joe Van Holsbeeck, maar zal zelf niet opstappen. ,,Ik zou als vader graag mee opstappen, maar de politiek moet zich hier deemoedig opstellen en vooral antwoorden formuleren op de bekommernissen die zullen worden geuit''.

Dat heeft de eerste minister verklaard op de wekelijkse persconferentie na afloop van de ministerraad. Hij zei voorts nog het volste vertrouwen te hebben in het gerechtelijk onderzoek.
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF21042006_069

Dit enigszins in tegenstelling tot eerdere berichten. Maar wat andere politici gaan doen, geen idee.
---verdwijnt---
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:25:23 #269
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_37165713
Het Vlaams Belang zal ook niet opstappen. Op vraag van de ouders.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_37167240
Er was in de media aangekondigd dat imams tijdens het vrijdaggebed zouden oproepen om de daders aan te geven.

Wel, volgens het VRT Journaal van 18u is dat NIET gebeurd!
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:00:43 #271
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37167933
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:34 schreef Frederic het volgende:
Er was in de media aangekondigd dat imams tijdens het vrijdaggebed zouden oproepen om de daders aan te geven.

Wel, volgens het VRT Journaal van 18u is dat NIET gebeurd!
Ah? Heb ik gemist. Wel opmerkelijk, gaven ze er ook een verklaring voor? Anders moet iemand maar eens een paar kritische vragen gaan stellen aan die voorzitter van de moskeevereniging, lijkt me...

Of aan de moslimexecutieve want VTM heeft dit te melden:
quote:
Parket zwijgt over roofmoord Joe

Het parket van Brussel kondigt een communicatiestop af over de roofmoord op Joe Van Holsbeeck, de jongen van 17 die vorige week werd vermoord voor zijn mp3-speler. Tijdens het vrijdaggebed hebben de Brusselse imams de Noord-Afrikaanse daders van de roofmoord opgeroepen om zich aan te geven bij het gerecht. De moslimexecutieve in ons land steunt die oproep niet.

Vrijdag gaf het parket nieuwe bewakingsbeelden vrij van de 2 Noord- Afrikaanse daders. Zondag vindt in Brussel een stille mars plaats ter nagedachtenis van Joe. Premier Verhofstadt steunt de mars, maar zal zelf niet mee opstappen. Hij vindt dat de politiek zich in deze zaak afzijdig moet houden.
http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuwsbinnenland.shtml?p=104

Ben je zeker dat die informatie van de VRT correct is?
---verdwijnt---
pi_37168111
Ik heb het 18u journaal gezien waarin er beelden werden getoond van in een Brusselse moskee. De imam veroordeelde de moord maar riep niet op om de daders aan te geven. De VRT-commentaarstem zei dit ook.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:19:31 #273
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37168384
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:07 schreef Frederic het volgende:
Ik heb het 18u journaal gezien waarin er beelden werden getoond van in een Brusselse moskee. De imam veroordeelde de moord maar riep niet op om de daders aan te geven. De VRT-commentaarstem zei dit ook.
Ah, dat klinkt wel logischer. Vraag me wel af of dit nou werkelijk een bepaalde reden heeft, en of de moslimexecutieve daar bv. iets mee te maken heeft.

In ieder geval weet ik wel dat de imam die die oproep deed ivm het vrijdaggebed, Nordine Taouil (die zowel imam in Brussel als Antwerpen is, als ik het goed begrijp) op televisie heeft opgeroepen om zondag mee in de tocht op te stappen, dus ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik er nu weer precies over moet denken.

PS op http://www.vrtnieuws.net/(...)oeImams/index.shtml# kan je een 5 minuten durend interview horen met Taouil na het vrijdaggebed waarin die zegt dat er "onrechtstreeks" toch wel een oproep is gedaan, namelijk door "de overheid alle hulp te verlenen", onder andere. Dus zo erg is het allemaal niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Clourhide op 21-04-2006 19:27:07 ]
---verdwijnt---
pi_37169965
Wat een gedoe over het gelul van de imams ...
Als zij die hem herkennen een 'geweten' hebben, laten ze zich horen.
Met of zonder imam.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 21 april 2006 @ 20:54:50 #275
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_37170669
Hmm, hij lijkt op de gozer die mij afgelopen januari op het station in Brussel lastig gevallen heeft.

Maar het is een slechte foto, dus zeker ben ik er niet van.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')