Hey arcee, klopte die lijst met topicnummers die ik je stuurde een beetje?quote:
Ik laat de 'maar dat kan toch helemaal niet' oneliners maar achterwege en hou het bij een 'laten we het hopen'. We bleken immers al geheime vrouwelijke lurkers te hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:42 schreef svann het volgende:
Ach, misschien hebben die wel gevoel voor humor.
Niet gecontroleerd, maar goed dat je 't zegt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hey arcee, klopte die lijst met topicnummers die ik je stuurde een beetje?
Amen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik zat net te denken, dit is niet echt bemoedigend voor die paar vrouwen die dit topic lezen. Maar goed, eigenlijk is S-B gewoon een reeks voor gefrusteerde, kalende mannen.
*Toch nog even terugkomt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:47 schreef Lamon het volgende:
Amen.
Vrouwen hoeven wat mij betreft in ieder geval geen speciale behandeling te verwachten hier, daar zijn al meer dan genoeg andere topics voor.
Als je als vrouw toch de behoefte voelt om dit topic bij te houden, dan is het om de incidentele inhoud tussen de kale mannen frustraties door, niet door het per definitie aanwezig zijn van een flauw en al te vaak herkauwd vrouwvriendelijk concept.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik zat net te denken, dit is niet echt bemoedigend voor die paar vrouwen die dit topic lezen. Maar goed, eigenlijk ik S-B gewoon een reeks voor gefrusteerde, kalende mannen.
Zuidamerikaanse mannen zijn ook welquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:06 schreef Jane het volgende:
Ierse mannen daarentegen zijn helemaal niet zulke zeikerds, kan ik zeggen... Alleen wel altijd dronken.
Ik heb daar weinig kijk op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 04:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Zuidamerikaanse mannen zijn ook welEn niet altijd dronken..
![]()
Is dat zo?quote:
Semi-bikkeltijd!quote:
Dat voegt niet echt veel toe aan dit topic waar toch enige mate van creatief posten en eigenwijze monologen wel vereist zijn maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.quote:
Nee hoor, je slaat de spijker op de kop.quote:Op vrijdag 14 april 2006 05:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat voegt niet echt veel toe aan dit topic waar toch enige mate van creatief posten en eigenwijze monologen wel vereist zijn maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.![]()
Het komt uit een liedje van Drs. P, Marble, daar kan ik niet zomaar dingen aan veranderen. En flegmatiek zit al in Sneker Café.quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:52 schreef Marble het volgende:
Je zou cri-, theore-, scep-, poli-, didac- en diabe- ook nog kunnen toevoegen in je sig, IR. Al is het nu al een mooie bloemlezing. Maar flegma- hoort er zeker nog wel bij.
kom jij eens terugquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kom je of ga je??
dat doe ik wel via andere kanalenquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je me wat spannends te melden dan?? Wat hier niet kan??
TPG Post is niet zo snel vandaagquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets ontvangen!
dammitquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zag ze anders zopas nog een nachtelijke bezorging plegen!
Welterusten.quote:Op zondag 16 april 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Ha. Mijn nachtelijke slowchat. Even een tvp plaatsen.
Ik heb weer de neiging om 'm middenin de zomer te willen zien, of zoquote:Op maandag 17 april 2006 01:39 schreef broer het volgende:
Ik heb Jesus Christ Superstar maar weer eens gekeken. Fantastische film
En dat is dan ook meteen het enige wat ik heb met Pasen.
Is ook een goeie tijd. Elke tijd is goed voor JCS.quote:Op maandag 17 april 2006 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb weer de neiging om 'm middenin de zomer te willen zien, of zo![]()
Ja. En dat doe ik dan ook.quote:Kun jij ook alles meezingen? Bij wijze van spreken![]()
Dat is dan toch een gebrek aan je opvoeding, dat je de film nooit hebt gezien .quote:Op maandag 17 april 2006 01:48 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de CD. De film nooit gezien. Maar bijna alle nummers zijn bekend en meezingbaar.
Lamon ik heb zo'n 400 casettebandjes en 300 LP's die ik nooit meer draaiquote:Op maandag 17 april 2006 01:49 schreef Lamon het volgende:
Ik heb de elpee.
Ik heb alleen geen platenspeler.
Ik heb vrijwel alle klassiekers gezien en nog honderden andere films in mijn 43jarige leven. Maar sommige films zijn er door heen geglipt. Citizen Kane b.v. Iets wat je gezien MOET hebben heeft Tong nooit gezien. Komt ooit nog wel.quote:Op maandag 17 april 2006 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is dan toch een gebrek aan je opvoeding, dat je de film nooit hebt gezien .
Maar je hebt 't natuurlijk te druk met posten op Fok!![]()
En ik 't nog voorzichtig brengen, ik wilde niet suggereren dat je ook daadwerkelijk meezongquote:Op maandag 17 april 2006 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. En dat doe ik dan ook.
De buren hebben niet eens aangebeld. Wonderlijk...
Die doe ik nooit weg. Heb wel 25-jaargangen muziekblad OOR te koop aangeboden op marktplaats.quote:Op maandag 17 april 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt interessant. Wanneer post je een lijstje van de LP's die je wilt verkopen?
Tot voor kort had ik ook nog nooit One flew over the cuckoo's nest gezienquote:Op maandag 17 april 2006 01:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alle klassiekers gezien en nog honderden andere films in mijn 43jarige leven. Maar sommige films zijn er door heen geglipt. Citizen Kane b.v. Iets wat je gezien MOET hebben heeft Tong nooit gezien. Komt ooit nog wel.
Ja ik dacht alleen in Haarlem. Maaar eigenlijk mogen ze dit hem niet aandoen Lamon. Hij kan geen tekst meer onthouden en slaakt alleen nog kreten uit.quote:Op maandag 17 april 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
Even geheel terzijde.
Weet iedereen al dat Ramses Shaffy op bevrijdingspop komt?
Ik kan er niets aan doen. Het is sterker dan ik.quote:Op maandag 17 april 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
En ik 't nog voorzichtig brengen, ik wilde niet suggereren dat je ook daadwerkelijk meezong![]()
Dat bedoel ik. Zo heeft iedereen wel z'n gemiste films.quote:Op maandag 17 april 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tot voor kort had ik ook nog nooit One flew over the cuckoo's nest gezien![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
Even geheel terzijde.
Weet iedereen al dat Ramses Shaffy op bevrijdingspop komt?
Helaas.quote:Op maandag 17 april 2006 01:53 schreef tong80 het volgende:
Die doe ik nooit weg. Heb wel 25-jaargangen muziekblad OOR te koop aangeboden op marktplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |