Semi-bikkeltijd!quote:
Dat voegt niet echt veel toe aan dit topic waar toch enige mate van creatief posten en eigenwijze monologen wel vereist zijn maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.quote:
Nee hoor, je slaat de spijker op de kop.quote:Op vrijdag 14 april 2006 05:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat voegt niet echt veel toe aan dit topic waar toch enige mate van creatief posten en eigenwijze monologen wel vereist zijn maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.![]()
Het komt uit een liedje van Drs. P, Marble, daar kan ik niet zomaar dingen aan veranderen. En flegmatiek zit al in Sneker Café.quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:52 schreef Marble het volgende:
Je zou cri-, theore-, scep-, poli-, didac- en diabe- ook nog kunnen toevoegen in je sig, IR. Al is het nu al een mooie bloemlezing. Maar flegma- hoort er zeker nog wel bij.
kom jij eens terugquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kom je of ga je??
dat doe ik wel via andere kanalenquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je me wat spannends te melden dan?? Wat hier niet kan??
TPG Post is niet zo snel vandaagquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets ontvangen!
dammitquote:Op zaterdag 15 april 2006 03:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zag ze anders zopas nog een nachtelijke bezorging plegen!
Welterusten.quote:Op zondag 16 april 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Ha. Mijn nachtelijke slowchat. Even een tvp plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |