quote:No comment.
Op zaterdag 08 december 2001 11:16 schreef Scope het volgende:
Waar waren we gebleven?
quote:is die koe hatelijk bedoeld naar Scopes agrarische achtergrond
Op zaterdag 08 december 2001 11:18 schreef Patty_Drab het volgende:[..]
No comment.
quote:Dat zijn jouw woorden
Op zaterdag 08 december 2001 11:19 schreef Jappie het volgende:[..]
is die koe hatelijk bedoeld naar Scopes agrarische achtergrond
quote:What exciting storyline did you have in mind?
Op zaterdag 08 december 2001 11:20 schreef Scope het volgende:
Zeg Patty_Drab, moet jij eigenlijk nog een rolletje in Club D?
quote:Blijft altijd een verrassing, maar een man met een nick als Pattydrab voelt bij mij toch wel een beetje aan als iemand uit de travo scene
Op zaterdag 08 december 2001 11:21 schreef Patty_Drab het volgende:[..]
What exciting storyline did you have in mind?
quote:Jahahahaha! Echt zo'n dragqueen (die ik een ver grijs verleden ook nog eventjes ben geweest)
Op zaterdag 08 december 2001 11:25 schreef Jappie het volgende:
Blijft altijd een verrassing, maar een man met een nick als Pattydrab voelt bij mij toch wel een beetje aan als iemand uit de travo scene
quote:Met die inside kennis moet er toch wel een mooi verhaal van te maken zijn........btw we hebben moesta natuurlijk ook nog......
Op zaterdag 08 december 2001 11:26 schreef Scope het volgende:[..]
Jahahahaha! Echt zo'n dragqueen (die ik een ver grijs verleden ook nog eventjes ben geweest)
quote:Gaan we persoonlijk worden. OK vooruit maar, maar wel een dragqueen met ballen.
Op zaterdag 08 december 2001 11:25 schreef Jappie het volgende:[..]
Blijft altijd een verrassing, maar een man met een nick als Pattydrab voelt bij mij toch wel een beetje aan als iemand uit de travo scene
Kung Fu, Aikido, etc.
Een combinatie van Rupaul en Steven Seagal
quote:Hay mate you are in the wrong place at the wrong time.
Op zaterdag 08 december 2001 11:34 schreef brechtje het volgende:
?
We are talking serious stuff here. If you don't mind.
Zulke ballen bedoel ik dus. Ik hoop trouwens dat ze nog geen Engels begrijpt.
[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 08-12-2001 11:42]
quote:Lieve Brechtje, helaas is club Danielle geen clubblad van een manége, anders hadden we je met liefde een rolletje gegeven.
Op zaterdag 08 december 2001 11:34 schreef brechtje het volgende:
?
p.s. wel een leuke foto in het fotoboek trouwens!!
quote:Ghe,ghe,ghe as we already said "life is like a box of chocolates, you will never no what youre gonna get"
Op zaterdag 08 december 2001 11:30 schreef Patty_Drab het volgende:[..]
Gaan we persoonlijk worden. OK vooruit maar, maar wel een dragqueen met ballen.
Kung Fu, Aikido, etc.
Een combinatie van Rupaul en Steven Seagal
btw........ heb jij die foto van Ethel nog kunnen onderscheppen
quote:Just trying to outlive the first couple of seconds of my fictious CD live.
Op zaterdag 08 december 2001 11:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
btw........ heb jij die foto van Ethel nog kunnen onderscheppen
Nog geen mailtje van Ethel, nog geen on-line activiteit van haar ook. Als ik vanmiddag niets hoor stuur ik haar zelf een mailtje als ze het CEF BB account nog steeds gebruikt tenminste
Volgens mij ligt ze uitgeteld onder de bank, niet bestand tegen twee kratten Sancerre
quote:Nope
Op zaterdag 08 december 2001 13:26 schreef huiz het volgende:
Al mail gestuurd Patty_Drab?
...
quote:OK.
Op zaterdag 08 december 2001 14:01 schreef huiz het volgende:
Nog een kwartiertje ofzo en het vervolg staat er, ook jij komt er in voor
Een doorgeladen 9mm zie ik.
Kzou em toch maar met twee handen vasthouden, want ze hebben een gigantische recoil.
Smith & Weston of toch een gewone Beretta
Omdat je het zo lief vraagt komt er geen gangbang. Tevreden?
quote:Heckler & Koch 10mm Automatic
Op zaterdag 08 december 2001 14:04 schreef Patty_Drab het volgende:Smith & Weston of toch een gewone Beretta
(geschikt voor hollow point kogels)
Mocht je een kijkje gaan nemen, houdt er rekening mee dat het een onzinforum is...
Jazeker, ik denk dat ik door de strip op de bar nu toch wel erg hoog sta!! . En ook omdat ik binnenkort een ster wordt, sta ik helemaal bovenaan, want jij bent wel een echt starfuckertje!!
quote:Voor niets mijn flack jacket aangetrokken.
Op zaterdag 08 december 2001 14:25 schreef huiz het volgende:[..]
Heckler & Koch 10mm Automatic
(geschikt voor hollow point kogels)
Ach ik heb gelukkig mijn boeketreeks aandelen nog.
Geen echte cliffhanger en veel sidetracks, maar wel leuke. De kloon van Ethel en de snor van mij.
Leuk woordgrapje "Mysterie" ipv Ministerie, maar geen dialoog en intriges.
Kan het zelf ook niet bedenken, maar bevoorbeeld de striptease van Ethel kon sensueler, of is dat mijn eigen beleving?
Is hier geen screenshot van????
quote:Ethel mail je me dat vakantie kiekje nog even. Het was plotseling weg.
Op zaterdag 08 december 2001 15:29 schreef Ethel het volgende:
Jahhh, was ik die bijna vergeten, geweldig die snor van Paty Drab!! Hihi, ook erg leuk geschreven.Is hier geen screenshot van????
quote:dat lukt voorlopig even niet om duistere redenen, sorry.
Op zaterdag 08 december 2001 15:31 schreef Patty_Drab het volgende:
Ethel mail je me dat vakantie kiekje nog even. Het was plotseling weg.
quote:Je blijft een ministerie Ethel.
Op zaterdag 08 december 2001 15:35 schreef Ethel het volgende:[..]
dat lukt voorlopig even niet om duistere redenen, sorry.
Maar ehhh, als het allemaal doorgaat, kan je me binnenkort op tv bewonderen!! Als je dan met je fototoestel voor de tv gaaat zitten, dan heb je allemaal leuke kiekjes van mij op de wispo!!
quote:*LOL*
Op zaterdag 08 december 2001 15:37 schreef Patty_Drab het volgende:Je blijft een ministerie Ethel.
Haha, dan maar weer een tipje van de sluier:
ik werk bij een Mysterie!
quote:Kheb geen TV Ethel. Heb ik geen tijd voor, ben altijd online.
Op zaterdag 08 december 2001 15:35 schreef Ethel het volgende:
...
Als je dan met je fototoestel voor de tv gaaat zitten, dan heb je allemaal leuke kiekjes van mij op de wispo!!
quote:Jammer, wou ik net de groeten aan je doen in het programma
Op zaterdag 08 december 2001 15:41 schreef Patty_Drab het volgende:Kheb geen TV Ethel. Heb ik geen tijd voor, ben altijd online.
Maar ehh, wellicht als je een code doneert, dan maakt MMXMMX wel een paar fotootjes, schijnt ie errug goed in te zijn! En mocht je er nog een uitgebreid verslag bij willen, doneerdan een code aan Buswachter, wil je een leuk uitgebreid verslag waar soms een lichte subjectiviteit doorheen schermert, doneer dan een code aan FH of Scanman! En dan zijn er nog vele mogelijkheden!! Je kan ook aan iedereen een code doneren natuurlijk
quote:Ik kan ook naar Australie emigreren, moet ik morgen toch even over na denken.
Op zaterdag 08 december 2001 15:46 schreef Ethel het volgende:[..]
Jammer, wou ik net de groeten aan je doen in het programma
![]()
Maar ehh, wellicht als je een code doneert, dan maakt MMXMMX wel een paar fotootjes, schijnt ie errug goed in te zijn! En mocht je er nog een uitgebreid verslag bij willen, doneerdan een code aan Buswachter, wil je een leuk uitgebreid verslag waar soms een lichte subjectiviteit doorheen schermert, doneer dan een code aan FH of Scanman! En dan zijn er nog vele mogelijkheden!! Je kan ook aan iedereen een code doneren natuurlijk
quote:Goeie vraag, als ik het antwoord weet heb ik dan een battle gewonnen.
Op zaterdag 08 december 2001 15:51 schreef huiz het volgende:
Waarom quoten jullie elkaar om en om?
quote:Tja, je moet het niet zo gedetailleerd lezen, we zijn geen broodschrijvers. Een stukje moet in een paar uur af, dus als sommige dingen niet helemaal uit de verf komt, kan ik er niks aan doen.
Op zaterdag 08 december 2001 15:26 schreef Patty_Drab het volgende:heel veel commentaar
En dat van Ethel, ja, ik had het helemaal in mijn hoofd zitten en zag het voor me alsof het echt was, maar helaas, ik zat al aan 4 A4-tjes vol dus moest het afronden... sorry
quote:Was ook bedoeld als opbouwende kritiek.
Op zaterdag 08 december 2001 15:54 schreef huiz het volgende:[..]
Tja, je moet het niet zo gedetailleerd lezen, we zijn geen broodschrijvers. Een stukje moet in een paar uur af, dus als sommige dingen niet helemaal uit de verf komt, kan ik er niks aan doen.
En dat van Ethel, ja, ik had het helemaal in mijn hoofd zitten en zag het voor me alsof het echt was, maar helaas, ik zat al aan 4 A4-tjes vol dus moest het afronden... sorry
Het is ook oneindig veel eenvoudiger om in je eentje een verhaal te bedenken en op te schrijven.
Juist omdat er meerdere auteurs zijn, moet je oppassen om niet te veel sidetracks te introduceren.
Het concept is eigenlijk al bijna onmogelijk, omdat er input is van de BB fora, BB en de exits zelf en de plots van de auteurs.
quote:Maar het is toch wel leuk om creatief bezig te zijn.
Op zaterdag 08 december 2001 16:05 schreef huiz het volgende:
Ja het is ook best lastig, bovendien voegen we vaak nog het commentaar van de lezers toe en uit andere topics (zoals witjes, RoK, en vele andere), maar het is en blijft gewoon lekker fantaseren. Als het echt een boek was zou het meer geperfectioneerd zijn, beter op elkaar afgestemd. Ik sta verbaasd over mezelf dat ik het tot nu toe volgehouden heb sinds Jappie mij er in het begin ingeschreven had. Om eerlijk te zijn zie ik wel uit naar januari, eindelijk rust
quote:Waarom doen jij en Patty-Drab (met of zonder snor in boemetjesjurk) dat ook dan???
Op zaterdag 08 december 2001 15:51 schreef huiz het volgende:
Waarom quoten jullie elkaar om en om?
Het is wel erg lastig om steeds van forum naar forum te moeten.
quote:Ik ben fora gewend, waar er meerdere posts tegelijkertijd zijn. Dus dan weet je niet of je op tijd bent en quote je dus uit voorzorg.
Op zaterdag 08 december 2001 16:19 schreef huiz het volgende:
Ik quote niet om en om, alleen als het om een eerdere post gaat
Het is een foutje van Fok! zelf dat je maar 1 minuut hebt om zonder extra timestamp een correctie aan te brengen.
Die extra timestamp zou op eigen verzoek onderaan moeten worden geplaatst.
Heej Scope, ook weer terug?
quote:Misschien kan Danny een scripje daarvoor schrijven.
Op zaterdag 08 december 2001 16:27 schreef Scope het volgende:
Ethel weer weg? Met die variable timestamp ben ik het eens Patty_Drab!
Ook omdat de user-icons automatisch gedisabled zijn bij te veel traffic.
quote:JA, maar nog even zonder icq!
Op zaterdag 08 december 2001 16:30 schreef huiz het volgende:
Je hebt volgens mij een kwartier om je eigen bericht te wijzigen zonder tijdstamp, tenzij iemand na jou gepost heeft. Dan krijg je direct een tijdstamp.Heej Scope, ook weer terug?
quote:Maar daar heb je dus zelf geen controle over.
Op zaterdag 08 december 2001 16:30 schreef huiz het volgende:
Je hebt volgens mij een kwartier om je eigen bericht te wijzigen zonder tijdstamp, tenzij iemand na jou gepost heeft. Dan krijg je direct een tijdstamp.Heej Scope, ook weer terug?
quote:Je kunt ze toch zelf uitzetten.
Op zaterdag 08 december 2001 16:41 schreef Scope het volgende:
Of je moet er bij zetten dat dat geflikker epileptische aanvallen kan uitlokken! Soort disclaimer zeg maar...
quote:Ik heb er ook nog wel eentje waar jij op kickt van Lost in Space. Heb ik van Ric@ gepikt, met flammetjes, die deden het bij mij wel. Na de nodige grafische manipulaties. Maar ik weet helaas niet hoe die actrice heet.
Op zaterdag 08 december 2001 16:44 schreef Scope het volgende:
deze is al beter, patty_drab!
quote:Niet persoonlijk worden he. Ik ben toevallig wel hetero, ja
Op zaterdag 08 december 2001 16:45 schreef huiz het volgende:
Maar hij flikkert nog steeds...
quote:Lacey Chabert...
Op zaterdag 08 december 2001 16:46 schreef Patty_Drab het volgende:
Ik heb er ook nog wel eentje waar jij op kickt van Lost in Space. Heb ik van Ric@ gepikt, met flammetjes, die deden het bij mij wel. Na de nodige grafische manipulaties. Maar ik weet helaas niet hoe die actrice heet.
quote:Think I'm in love
Op zaterdag 08 december 2001 16:51 schreef Scope het volgende:[..]
Lacey Chabert...
![]()
Maar laat die maar gewoon voor Rica over hoor!
Laterz, ben ff bezig
quote:Maar nu is ze minder puberaal
Op zaterdag 08 december 2001 17:02 schreef Scope het volgende:
Hmmmm...vroeger was ze mooier...
We were just discussing art... The very finest of art, that is... Art from 1503 to be precise.
[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 08-12-2001 18:37]
quote:Buttler telefoon: 1 striptease Oh Yessss
Op zaterdag 08 december 2001 17:18 schreef Patty_Drab het volgende:
Dead center Nee schat de douche staat aan omdat het water moet afkoelen.Alleen, waar komt dat decolleté plotseling vandaan
Push Up bra (must be)
Om ook maar ff off-topic te gaan: was dus even weg, want de kabel flikkert er steeds uit, heerlijk dus een uurtje met de mensen van de helpdesk aan de telefoon gezeten , ligt waarschijnlijk aan de modem, heb al drie weken problemen
. Dus nu ff lief tegen mij zijn, want mijn humeur is niet je van het.
quote:Als jij je kiekje nou ff mailt, krijg je ook een Leonardo Da vinci van me
Op zaterdag 08 december 2001 17:41 schreef Ethel het volgende:
nou,nou,nou... jullie gaan wel heel errug vele off-topic hoor!!. als het nou ging om plaatjes van lekkere mannen, ala...
maar ehhh, Sacha had toch donderdag/vrijdag heel hard geroepen dat zij het volgende verhaal zou schrijven????? Volgens mij denkt ze dat wij dat vergeten zijn, maar dat is dus niet zo!!!
Hey hier ben ik weer LOL
Na 2 dagen ziek te hebben gelegen op bed, en nu lees ik dat ik nog in het ziekenhuis lig ook en dat Ethel mijn strippers baantje heeft overgenomen (how mean)!
Maar ik ben weer even op de hoogte ik had heel wat gemist, en jullie miste MIJ niet eens (how meanER) lol
Maar ik ga ik jullie lekker weer vervelen met mij vervelende praatjes.. So be ware the stripper IS BACK!
Sincerely,
Sabine
quote:I dont get it
Op zaterdag 08 december 2001 18:39 schreef Ethel het volgende:
he Sabine 16, volgens mij zie je nog wat sterretjes, of ben jij stiekem aan het cross-posten???
quote:Inderdaad Ethel, maar Huiz was mij voor en ik kon dus lekker naar de kapper...
Op zaterdag 08 december 2001 18:11 schreef Ethel het volgende:
grapjas....maar ehhh, Sacha had toch donderdag/vrijdag heel hard geroepen dat zij het volgende verhaal zou schrijven????? Volgens mij denkt ze dat wij dat vergeten zijn, maar dat is dus niet zo!!!
quote:Ik miste je wel, de star attraction notabene.
Op zaterdag 08 december 2001 18:30 schreef Sabine16 het volgende:
IM BACKHey hier ben ik weer LOL
Na 2 dagen ziek te hebben gelegen op bed, en nu lees ik dat ik nog in het ziekenhuis lig ook en dat Ethel mijn strippers baantje heeft overgenomen (how mean)!
Maar ik ben weer even op de hoogte ik had heel wat gemist, en jullie miste MIJ niet eens (how meanER) lol
Maar ik ga ik jullie lekker weer vervelen met mij vervelende praatjes.. So be ware the stripper IS BACK!
Sincerely,
Sabine
Er zomaar vandoor gaan. Pfff
Alles kits?
quote:Eindelijk iemand die me mister!!
Op zaterdag 08 december 2001 18:51 schreef Patty_Drab het volgende:[..]
Ik miste je wel, de star attraction notabene.
Er zomaar vandoor gaan. Pfff
Alles kits?
Yesyes alles goed met mij gelukkig wel !
quote:Ik ging er ook vanuit dat je zou schrijven tot je ergens opmerkte dat je misschien nog ging claimen... Tja, dan ben je te laat he?
Op zaterdag 08 december 2001 18:44 schreef sacha het volgende:Inderdaad Ethel, maar Huiz was mij voor en ik kon dus lekker naar de kapper...
Maar bevalt je nieuwe uiterlijk een beetje? Vond het wel bij jouw achtergrond passen
quote:Geeft niet Huiz, tis voor mij geen moetje hoor, dat schrijven, just fun, dus dat komt wel een keertje...
Op zaterdag 08 december 2001 19:33 schreef huiz het volgende:[..]
Ik ging er ook vanuit dat je zou schrijven tot je ergens opmerkte dat je misschien nog ging claimen... Tja, dan ben je te laat he?
Maar bevalt je nieuwe uiterlijk een beetje? Vond het wel bij jouw achtergrond passen
Ik sta wel in het fotoboek maar daar hoef je niet te kijken... 't zal je image over mij (na mijn stoere pose in het screenshot) laten instorten...
quote:Maar Sacha toch, hoe kom je daar nu bij????
Op zaterdag 08 december 2001 19:46 schreef sacha het volgende:
En wat betreft mijn uiterlijk, dat heb je mooi gedaan, mijn kleding kleur komt aardig overeen alleen ben ik in het echt nog mooier... (ik hoor Ethel nu al gillen, zij houdt geloof ik niet zo van zelfbewuste vrouwen...)
Zelfbewustzijn daar ben ik helemaal voor, mits het wel realistisch blijft.. Ik ben zelf een bijzonder sympathieke, aantrekkelijke, en intelligente jonge vrouw...
(ik kan nog wel even verder gaan maar dan komt mijn bescheidenheid in het gedrang)
quote:Ik heb mijn foto gister even geplaatst, en dat was niet mijn mooiste foto. Was gelukkig vrij onherkenbaar, maar toch, vond het wel erg dapper. Verder hoef ik niet zo nodig met mijn foto op het net, dus vandaar dat ik hem er weer af heb gehaald.
Op zaterdag 08 december 2001 19:54 schreef huiz het volgende:
Hahaha! Ja Ethel wil graag de allermooiste zijn maar is doodsbenauwd om haar foto te laten zien...Ik sta wel in het fotoboek maar daar hoef je niet te kijken... 't zal je image over mij (na mijn stoere pose in het screenshot) laten instorten...
En ik weet dat je in het fotoboek staat hoor! Heb allang gekeken! Vond trouwens die vorige foto van je mooier, daar kom je stoerder over!
Deze foto is van 1993, inderdaad een beetje oud...
En nou ook wat aardigs posten, Ethel!
Maar, ik heb je advies opgevolgd en net ff de haartjes weggeschoren, heb ook meteen mijn benen meegnomen, ik hoop dat je dat niet erg vind
Zozo benen ook geschoren, had ik wel bij willen helpen
Maar oke, je bent breed genoeg om je eventuele aanval op te vangen
Enne, de beentjes zijn nu heerlijk glad, echter niet geëpileerd, dusssehhh ... tot over 3 dagen!
quote:In deze wel , heb je Nyrem's signature wel eens goed gelezen cq aangeklikt
Op zaterdag 08 december 2001 22:01 schreef Ethel het volgende:
Maar Manager is zo'n algemene naam, die plak je overal op en dan weet je niet of het inhoudelijk iets zegt![]()
quote:Nyrems sig:
Op zaterdag 08 december 2001 22:04 schreef Jappie het volgende:
In deze wel , heb je Nyrem's signature wel eens goed gelezen cq aangeklikt
Dat zegt niet direct dat jij manager bent en beslissingsbevoegdheid hebt hoor
quote:Idd geen beslissingsbevoegdheid.....maar wel "zijn" manager dus
Op zaterdag 08 december 2001 22:21 schreef Ethel het volgende:[..]
Nyrems sig:
persoonlijke belangenbehartiging gaat u naar--> managementburo JappieDat zegt niet direct dat jij manager bent en beslissingsbevoegdheid hebt hoor
quote:Veel plezier
Op zaterdag 08 december 2001 23:31 schreef Ethel het volgende:
Mensen in de club, fijne avond vanavond hier of waar dan ook! Tot morgen!! Ga nu eens naar een echte kroeg toe!! Gaat er toevallig vanavond nog iemand stappn in grun??
quote:Ja thuis, want jij hebt me baan overgenomen in Club D!!
Op zaterdag 08 december 2001 23:34 schreef Ethel het volgende:
Dank, ben jij nog ergens aan het strippen???
quote:Kindje bedoel je .....hahahaha.....ik heb weinig geheimen hoor....dus ik maak me niet zo druk om wat andere mensen met prive info doen
Op zaterdag 08 december 2001 23:30 schreef femalehunter het volgende:
laat maar, toch wel te prive om op dit forum te bespreken... heeft met ditte maken... en ook een beetje met dit
een daarna krijg je dit
(slapeloze nachten)...valt het kwartje?
...
quote:HeeeeeeeY!!!
Op zaterdag 08 december 2001 23:50 schreef huiz het volgende:
Club D is alleen 18+
[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 09-12-2001 00:14]
* CarOnline is zwaar teleurgesteld
[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 09-12-2001 00:29]
quote:Zo is tie weer lief
Op zondag 09 december 2001 00:15 schreef huiz het volgende:
Club D is voor 18+ en voor strippende meisjes van net 17
en voor iedereen......Welterusten allemaal
quote:Good-Night and good luck with your girlfriend
Op zondag 09 december 2001 00:27 schreef Jappie het volgende:
Voor FH in het speciaal.....misschien omdat je een lekkere kont hebten voor iedereen......Welterusten allemaal
quote:Wanneer ga jij naar bed?
Op zondag 09 december 2001 00:30 schreef femalehunter het volgende:
Jappie, ga nou naar beeehed! Huiz, gaat dat ontbijt nog door? Ik stond gisteren voor jan lul in Utrecht in mijn goeie pak...
quote:Vandaar... had je dat niet eerder kunnen zeggen... pfff, de champagne stond warm te worden, aardbeien waren al aan het schimmelen, de slagroom was zuur... en femalehunter maar roepen:"Huiz, waar ben je.....?" Nee, leuk hoor. Ik zal nog eens een keer initiatief tonen.
Op zondag 09 december 2001 00:32 schreef huiz het volgende:
Ik woon niet eens in Utrecht...
quote:Nog niet, moet eerst de Sancerre nog op drinken, anders is het zonde, toch?
Op zondag 09 december 2001 00:32 schreef Sabine16 het volgende:[..]
Wanneer ga jij naar bed?
quote:Ja dat is zonde, maar ik vind bacardi lekkerder, niewaar? je personal icoon is beter hehe
Op zondag 09 december 2001 00:38 schreef femalehunter het volgende:[..]
Nog niet, moet eerst de Sancerre nog op drinken, anders is het zonde, toch?
quote:Mijn Breezers zijn voor overdag, Sancerre is voor 's avonds... En nee, ik heb geen drankprobleem!
Op zondag 09 december 2001 00:42 schreef Sabine16 het volgende:[..]
Ja dat is zonde, maar ik vind bacardi lekkerder, niewaar? je personal icoon is beter hehe
quote:Dat zeggen alcholisten altijd!
Op zondag 09 december 2001 00:48 schreef femalehunter het volgende:[..]
Mijn Breezers zijn voor overdag, Sancerre is voor 's avonds... En nee, ik heb geen drankprobleem!
quote:Oh, de provincie. Een soort van agriër dus?
Op zondag 09 december 2001 00:40 schreef huiz het volgende:
Ik woon wel in de provincie Utrecht, niet in de stad, vandaar de verwarring.
quote:LOL! Maareh, moet jij niet naar bed??
Op zondag 09 december 2001 00:50 schreef Sabine16 het volgende:[..]
Dat zeggen alcholisten altijd!
En provincie is een groot begrip, in een andere stad in de provincie dus...
quote:Ja eigenlijk wel, maar jullie houden me aan de gang.
Op zondag 09 december 2001 00:53 schreef femalehunter het volgende:[..]
LOL! Maareh, moet jij niet naar bed??
quote:Huiz en ik hebben dat ook lol en dan zitten we hier te praten
Op zondag 09 december 2001 00:58 schreef femalehunter het volgende:
femalehunter heeft alleen MSN...
quote:Volhouder!
Op zondag 09 december 2001 00:53 schreef huiz het volgende:
...mail snel even je mobiele nummer dan!
quote:Gezellig! Gaan we morgen ff MSN-en?
Op zondag 09 december 2001 00:59 schreef huiz het volgende:
Ikke ook sinds kort
Net een half uurtje ofzo...
quote:Nou ik had het ontbijtje allang afgeschreven, maar toen was je de volgende dag teleurgesteld... dus wil ik het weer goed maken en dan kap je het weer af! Ga maar lekker door alle stadjes en dorpjes en het gehele platteland van Utrecht doorlopen, ik doe toch niet meer open
Op zondag 09 december 2001 00:59 schreef femalehunter het volgende:Volhouder!
quote:*femalehunter kent haar plaats en gaat teleurgesteld slapen*
Op zondag 09 december 2001 01:01 schreef huiz het volgende:[..]
Nou ik had het ontbijtje allang afgeschreven, maar toen was je de volgende dag teleurgesteld... dus wil ik het weer goed maken en dan kap je het weer af! Ga maar lekker door alle stadjes en dorpjes en het gehele platteland van Utrecht doorlopen, ik doe toch niet meer open
quote:Take the hint: Huiz is mine
Op zondag 09 december 2001 01:03 schreef femalehunter het volgende:[..]
*femalehunter kent haar plaats en gaat teleurgesteld slapen*
quote:Oeps, ja. Sinds vanavond hebben we online verkering gekregen
Op zondag 09 december 2001 01:06 schreef Sabine16 het volgende:
Take the hint: Huiz is mine
quote:Misschien ff naar de Mac? Voorlopig geen champagne ontbijtje, die moet je weer verdienen.
Op zondag 09 december 2001 01:06 schreef huiz het volgende:
Hmm, nou ben ik helemaal in de war. Ok, voor de duidelijkheid: Wel/geen ontbijtje? (doorhalen naar keuze)
quote:pedo-pasje aangevraagd?
Op zondag 09 december 2001 01:07 schreef huiz het volgende:[..]
Oeps, ja. Sinds vanavond hebben we online verkering gekregen
Ok, Mac is fine... Waar? Wanneer? Hoe laat?
quote:Ze is 17 hoor, volwassen genoeg en rijp om geplukt te worden
Op zondag 09 december 2001 01:09 schreef femalehunter het volgende:pedo-pasje aangevraagd?
quote:Dat valt me weer tegen van je ;-)
Op zondag 09 december 2001 01:09 schreef femalehunter het volgende:[..]
pedo-pasje aangevraagd?
Door pc-problemen kon ik niet eerder reageren (maar wel meelezen ) M'n complimenten voor al de leuke verhalen!
Maar dat kan alsnog...
En bedankt voor je complimenten (ik spreek voor mezelf als je ook mij met de Club D mensen bedoelt )
Oh, en Huiz en Sabine16...van harte gefeliciteerd met jullie verkering/verloving/huwelijk *
* doorhalen wat niet van toepassing is
't Is alweer uit met Sabine16, was alleen gisteravond eventjes...
Nu ga ik voor het celibaat, schijnt goed te zijn voor lichaam en geest... las ik ergens in een folder.
quote:En jij was bang dat wij jouw reputatie om zeep hielpen???
Op zondag 09 december 2001 13:06 schreef Ethel het volgende:
Na een lange ranzige nacht ...
En tja... laten we het zo zeggen Huiz, ikkehhh was vannacht om 7 uur thuis, mijn ego is opgekrikt, zo enorm hoog , dattehhh ik wel weer wat kan hebben hoor.
ben nu wakker aan het worden maar stort ook meteen weer in, brakjes noemt men dat. En dat alleemaal door die verdomde coktails, bah.
quote:Lijkt me logisch, APK natuurlijk
Op zondag 09 december 2001 13:33 schreef huiz het volgende:
Inkoppertje dan maar:Wie heeft jou zo opgekrikt dan?
quote:Wie niet zou ik eerder zeggen!!!
Op zondag 09 december 2001 13:33 schreef huiz het volgende:
Inkoppertje dan maar:Wie heeft jou zo opgekrikt dan?
Ohwww, wat a wonderful wonderful night...
(en nu ga ik weer ff mijn bedje in)
Aangezien we tegenwoordig met zoveel schrijvers zijn, kan het voorkomen dat twee of meer personen op het idee komen om te schrijven. Daarom hebben we afgesproken om in Club D een bericht te posten met zoiets als: "Ik ga verder met het vervolg, die en die personen (of iedereen voor het gemak) zijn geclaimd". Dan weet de rest dat ze even moeten wachten met schrijven. That's all.
ik dacht alleen: 't is zondag, zit hier toch te nixen, zou 'k het nog een beetje kunnen?
Valt mee, op de tijdsfoutjes na. (en effe de verhaallijn checken) thx for the uitleg!
website van Club Daniëlle: Club Daniëlle, staat trouwens ook als link in de BB-faq van Cynix.
Oftewel afgekort boven het verhaal met (standaard disclaimer)!
Ben blij dat Diane thuus blief terwijl ik op de wispo ben, pffff, anders was er zeker een lawine gekomen als ze weer eens verliefd zou worden op een skileraar!!
*ruimt hele boel nootjes van vannacht op*
quote:Bedankt!
Op maandag 10 december 2001 00:15 schreef Ethel het volgende:
Ik wens hierbij Karn & APK een hele prettige vakantiereis toe!!!!!!!!!!! Veel plezier!!! Enne, mochten jullie je vervelen en/of inspiratie opdoen tijdens de reis, ik zou zegge: schrijf een leuk vervolg voor de club!!! Waarin jullie op een leuke grappige manier jullie reisverslag in noteren!!
Oh en Sacha, zo'n coole opmerking mag je ook in Club D zelf maken hoor!
quote:Pardon? Fine with me ! **fight fight**!!
Op zondag 09 december 2001 11:52 schreef huiz het volgende:
Hey goeiemorgen allemaal!'t Is alweer uit met Sabine16, was alleen gisteravond eventjes...
quote:Haha hij dumpt me gewoon heb ik nog nooit meegemaakt
Op maandag 10 december 2001 13:46 schreef femalehunter het volgende:
Ohhhh Sabine, is niet zo netjes van Huiz dat hij je op dit forum dumpt en het niet eerst tegen jou heeft gezegd... Ben je er al weer een beetje overheen?
quote:Scope loopt toevallig voorbij...oh nee, dat mag niet van CarOnline
Op maandag 10 december 2001 13:48 schreef Sabine16 het volgende:
Ik ga me troost wel zoeken bij iemand anders...snik snik
Heb je je ondertitel veranderd, Sabine16?
quote:Scope jij mag een prive stripshow van me wanneer je wilt
Op maandag 10 december 2001 13:51 schreef Scope het volgende:[..]
Scope loopt toevallig voorbij...oh nee, dat mag niet van CarOnline
Ja dacht laat het maar een xtje veranderen.
quote:*Scope pakt even z'n agenda erbij...*
Op maandag 10 december 2001 13:53 schreef Sabine16 het volgende:
Scope jij mag een prive stripshow van me wanneer je wilt
Desnoods neem je Caronline meej lol!
quote:;-) ok dan
Op maandag 10 december 2001 14:03 schreef Scope het volgende:[..]
*Scope pakt even z'n agenda erbij...*
quote:En als ik zeg dat Sabine een "gewillig tiep" is, wordt ze boos
Op maandag 10 december 2001 13:53 schreef Sabine16 het volgende:[..]
Scope jij mag een prive stripshow van me wanneer je wilt
Desnoods neem je Caronline meej lol!
quote:ben ik ooit boos op jouw geweest?
Op maandag 10 december 2001 14:10 schreef femalehunter het volgende:[..]
En als ik zeg dat Sabine een "gewillig tiep" is, wordt ze boos
ikke nie snap
quote:Hmmm, is het nog niet uit dan? Ok, dan blijft het nog eventjes aan
Op maandag 10 december 2001 13:41 schreef Sabine16 het volgende:Pardon? Fine with me ! **fight fight**!!
maar ik wil wel dat je stopt met strippen hoor, straks zitten we nog bij Jerry Springer...
quote:LOL, absoluut, goed idee van die tattoo van j&j
Op maandag 10 december 2001 00:48 schreef sacha het volgende:
Ethel! mooie vrouw! En onder die string zit zeker een tattoo van Jip & Janneke?
*rent naar tattooshop met plaatje van usericoon*
quote:Nee tis over now im sorry!
Op maandag 10 december 2001 15:31 schreef huiz het volgende:[..]
Hmmm, is het nog niet uit dan? Ok, dan blijft het nog eventjes aan
maar ik wil wel dat je stopt met strippen hoor, straks zitten we nog bij Jerry Springer...
*zet cd van Quincy aan*
*pakt fles sancerre*
*klimpt op bar*
Sabine16 miauwt, Sacha doet woef, en wat gaat er dan gebeuren???
De zaal kan het nog niet raden welke dieren beide dames uitbeelden. Sacha wil deze wedstrijd koste wat het kost winnen, om de uitbeelding van haar dier kracht bij te zetten, tilt ze haar been op en plast tegen de been van Scope aan...
(brr, ranzig, maar hoe loopt dit af::??? )
quote:Oke, sorry....
Op dinsdag 11 december 2001 00:42 schreef sacha het volgende:
Wil jij wel eventjes ophouden zieke meisjes te pesten...
...vervolg...
Na Sacha haar actie roept de jury dat Sacha de winnaar is van deze battle!!! De prijs neemt ze meteen in beslag. Ze mag 20 eieren tegen Ethel en Huiz kaput proberen te gooien.
quote:Ben je weer bezopen ofzo? Zit je hier iedereen maar weer door het slijk te halen zodra je in het verhaal wat positiever geschreven wordt... en dan nog Duits praten ook?
Op dinsdag 11 december 2001 00:45 schreef Ethel het volgende:Oke, sorry....
![]()
...vervolg...
Na Sacha haar actie roept de jury dat Sacha de winnaar is van deze battle!!! De prijs neemt ze meteen in beslag. Ze mag 20 eieren tegen Ethel en Huiz kaput proberen te gooien.
Ik zag trouwens dat Huiz (fotoboek) heel goed kan coken, hij moest maar eens een Club Daan maaltijd gaan coken voor de deelnemers...
(ja Huiz, ik heb in je fotoboek geschreven, grrrrr)
quote:Nee hoor, geen druppel gehad, doe ik door de weeks nooit, alleen af en toe in het weekend, maar als je iets doet dan moet je het goed doen!
Op dinsdag 11 december 2001 00:49 schreef huiz het volgende:
Ben je weer bezopen ofzo? Zit je hier iedereen maar weer door het slijk te halen zodra je in het verhaal wat positiever geschreven wordt... en dan nog Duits praten ook?
Ik ben juist heel positief mijn lieve mede-clubgenoten in het verhaal te betrekken, oke, af en toe komen er wat - gedachten naar boven, maar ach... (ben beetje verpest door teveel BB kijken..)
en ja, ik kan ook meerdere talen...
In ieder geval, wil ik dit nieuwe liefdesduo veel geluk en sterkte wensen!!
Ga je nog een vriendelijker usericoon installeren? Groen is niet zo min favo kleur...
ben jij echt een juf? Zo'n schooljuf?
quote:Suggereer jij nou dat ik niet lief ben?????
Op dinsdag 11 december 2001 00:58 schreef huiz het volgende:
Laat haar maar lekker lullen Sacha, er zijn ook aardige mensen op deze wereld
quote:Maar dan wel koken met een 'c', zodat ik een witte kerst krijg...
Op dinsdag 11 december 2001 00:56 schreef huiz het volgende:
Ok, Sacha, bedankt voor je leuke reactie (heb er mindere gehad in mijn fotoboek, nou ja) en ik wil wel es voor je koken (in het verhaal)
quote:Ook niet mijn favoriete kleur maar zo zie ik er nou eenmaal uit
Ga je nog een vriendelijker usericoon installeren? Groen is niet zo min favo kleur...
quote:Neeeeeeeeeeeeeeee, gek! Ik heb een keer APK verbeterd en werd toen meteen Juf Sacha genoemd...
ben jij echt een juf? Zo'n schooljuf?
En dan ook nog hier in de commentaren een raar verhaal op te hangen over Sacha...
Als jouw vraag serieus bedoeld was, ja, dan is mijn antwoord ook serieus.
Ik heb me trouwens vergist toen ik Scope dat screenshot in handen had gedrukt op het vliegveld, die was van één of ander vriendinnetje van me, de jouwe is al gereed maar ik weet niet of ik iedereen moet shockeren met de echte... als je nieuwsgierig bent dan wil ik hem hier wel posten hoor...
quote:Oei, tja, coke... Weet je wel hoe duur dat is?
Op dinsdag 11 december 2001 01:03 schreef sacha het volgende:Maar dan wel koken met een 'c', zodat ik een witte kerst krijg...
Ook niet mijn favoriete kleur maar zo zie ik er nou eenmaal uit
Neeeeeeeeeeeeeeee, gek! Ik heb een keer APK verbeterd en werd toen meteen Juf Sacha genoemd...
Maar ik heb wel meer bijnamen dus Juf kan er ook nog wel bij...
Nou, ik zal er wel overheen komen denk ik, dat groene... en anders mag je mijn kerstboompje zijn
Wat ben je dan, ipv juf? Meesteres???
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 01:09 schreef huiz het volgende:[..]
Wat ben je dan, ipv juf? Meesteres???![]()
Misschien spreek ik alleen voor mezelf, misschien zijn het meer mensen opgevallen, maar ik sta volkomen achter mijn posts naar jou toe en durf dat rustig hier neer te zetten. Niks persoonlijks, ik ken je verder niet.
Ik heb niet negatief over je geschreven in mijn laatste verhaal, ik heb nog niet dat bewuste screenshot geplaatst maar juist een leuke, maar als je hier verder serieus op verder wilt gaan, dan vind ik het prima, dan zal ik hier verder serieus vertellen hoe ik momenteel denk van jouw laatste reacties.
Maar aangezien we hier allemaal voor onze lol zitten is het verstandiger om niet lullig te doen tegen elkaar. En als je es een opmerking krijgt probeer er dan wat mee te doen, net als ik doe. Ook ik word hier soms voor 'schut' gezet en daar lach ik ook om.
Dus, wat wil je, moeten we hier verder serieus op ingaan?
quote:Nee, alsjeblieft niet....
Op dinsdag 11 december 2001 01:20 schreef huiz het volgende:
Dus, wat wil je, moeten we hier verder serieus op ingaan?
Prima.
Denk zoals je wilt. Ik vind het jammer dat je me totaal verkeerd begrijpt, maar ja, ik sla ook regelmatig de plank mis.
Ik laat het hierbij. Heb geen zin om alles uit te gaan leggen of te gaan verdedigen. Jij ziet dit zo, en dat respecteer ik.
Veel plezier, en ik zal jou in je club niet meer lastig vallen met mijn uitspraken.
Het ga je goed.
quote:SACHA!!!! Ik voorzie spannende dingen tussen ons tweeën in Club D
Op dinsdag 11 december 2001 01:23 schreef sacha het volgende:Nee, alsjeblieft niet....
Oeps, ik ben Ethel niet....
quote:Anders ik wel Huizie!
Op dinsdag 11 december 2001 01:26 schreef huiz het volgende:[..]
SACHA!!!! Ik voorzie spannende dingen tussen ons tweeën in Club D
quote:Het is m'n Club niet, dat weet je best. Maar goed, ik heb het gevoel dat wij niet denderend met elkaar overweg kunnen vanavond. Tja, jammer.
Op dinsdag 11 december 2001 01:23 schreef Ethel o.a. het volgende:
... Veel plezier, en ik zal jou in je club niet meer lastig vallen met mijn uitspraken.Het ga je goed.
Als je commentaar op een ander durft te geven, probeer dan ook commentaar van een ander te accepteren, ok? En als je het niet kunt, tja, het ga je goed dan...
Pfff, die jet-lags ook... Hier in Colombia is het net in de middag maar ik ben ook moe en chagerijnig...
quote:Ja verdorie Scope, beetje naar andere vrouwen kijken he! Het moet niet veel gekker worden hier!!
Op maandag 10 december 2001 13:51 schreef Scope het volgende:[..]
Scope loopt toevallig voorbij...oh nee, dat mag niet van CarOnline
sinds wanneer mag dat niet van mij? hihi ik geloof niet dat ik daar van af wist, maar oké, nu wel dus...beetje dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |