Nog even een samenvatting van het voorafgaande:
Situatie: Club Daniëlle is een fantasieversie van Big Brother 3 en BBtB3-fokkers door elkaar. Daniëlle is eigenaar van Club Daniëlle en zij moet sappelen voor het bestaan van deze club.
Laatste update:
Tijdens een uit de hand gelopen tribunaal heeft Ed Sabine16 gegijzeld. Na 48 uur hebben Scope, Huiz en Sacha (onze nieuwste aanwinst) de kamer bestormd, na een korte onderbreking door Sint en zijn Pieten, die in opdracht van Andries roet in het eten kwamen gooien. Voordat Cynix zich over Ed kon ontfermen is Ed door mams mee naar Nederland genomen. Sabine16 bleek in alle consternatie ontsnapt te zijn, en loopt nu kleumend van de kou door de Belgische Bossen. CarOnline, Tante Bep en het zojuist gearriveerde nichtje van Tante Bep, Karn, hebben allemaal griep en liggen onder de wol in de boerderij.
Verder worden af en toe de verhalen afgewisseld met screenshots.
Om het verhaal herkenbaar te houden, lopen in het topic "Club Danielle" fictie en werkelijkheid, toekomst en verleden door elkaar. Zo zullen exits, kantwissels, ruzies en andere gebeurtenissen een plaats krijgen in het verhaal. Zie de spelregels indien je plotseling de behoefte voelt om mee te schrijven.
Voor meer info check:
"Club Daniëlle", deel 6
"Club Daniëlle", deel 5
"Club Daniëlle", deel 4
"Club Daniëlle", deel 3
"Club Daniëlle", deel 2
"Club Daniëlle", deel 1
Voor commentaar op Club Daniëlle, zie het topic met de verassende naam:
Commentaar op Club Daniëlle
Of, als je alles in één keer wilt zien, inclusief handige lijst van de cast:
Veel plezier!
Met de groeten van CarOnline!
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-12-2001 19:07]
quote:Wow! Dat moet gevierd worden!
Op vrijdag 07 december 2001 00:25 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® komt heel snel even langsflitsen.
quote:Misschien wel degene die je het minst verwacht
Op vrijdag 07 december 2001 00:48 schreef Ethel het volgende:
Leef ook nog hoor! ...vraag is hoe, nu ik een nieuwe niet al te beste reputatie heb gekregen, maar ja, ik probeer me staande te houden in het heetst van de strijd, want ik weet zeker dat iemand mij gaat redden uit deze miserabele positie (hint hint aan de schrijvers)
quote:witjes?
Op vrijdag 07 december 2001 00:50 schreef Scope het volgende:[..]
Misschien wel degene die je het minst verwacht
quote:Niet teveel hopen denk ik, in Club D kan alles gebeuren en niemand wordt gespaard (ook Huiz niet helaas
Op vrijdag 07 december 2001 00:48 schreef Ethel het volgende:
Leef ook nog hoor! ...vraag is hoe, nu ik een nieuwe niet al te beste reputatie heb gekregen, maar ja, ik probeer me staande te houden in het heetst van de strijd, want ik weet zeker dat iemand mij gaat redden uit deze miserabele positie (hint hint aan de schrijvers)
Hoe voelt zo'n reputatie nou? Ik heb me altijd al afgevraagd hoe dat zou zijn, zo'n soort van afgelikte boterham gevoel...
quote:Omdat ik de beroerdste niet ben, gun ik je een kans om het goed te maken ...
Op vrijdag 07 december 2001 00:50 schreef Scope het volgende:
Misschien wel degene die je het minst verwacht
quote:Vraag je dit nu aan mij of aan Duimethelotje???
Op vrijdag 07 december 2001 00:55 schreef huiz het volgende:
Hoe voelt zo'n reputatie nou? Ik heb me altijd al afgevraagd hoe dat zou zijn, zo'n soort van afgelikte boterham gevoel...![]()
* Deel 6 staat hier: Club Daniëlle, deel 6 *
(Nu ga ik effe bijlezen.)
Het is bijna onmogelijk om en te werken en dit topic bij te houden...
Scope, grote klasse!
En ik heb niet eens gewerkt vandaag.... lol.
* Patty maakt zich zorgen over Sabine16
Ook IRL niets meer van haar gehoord
quote:Sacha! ...ik moet nu werken...als ik vanmiddag rond de klok van 1 hier ga kijken en je hebt nog niet geclaimd, dan ga ik weer claimen.
Op vrijdag 07 december 2001 00:42 schreef CarOnline het volgende:
ff voor de duidelijkheid en voor Sacha
Ik schrijf dus NIET he.
p.s. Als je wel claimt voor die tijd, veel succes
quote:Hadie Jappie, het lukt mij vandaag niet tijd vrij te maken, morgen wel... Verhaal zit al wel in m'n kop, geeft niet, leg je claim maar neer, ik ga toch al fantaserende door het leven dus daar kom ik wel uit...
Op vrijdag 07 december 2001 07:38 schreef Jappie het volgende:[..]
Sacha! ...ik moet nu werken...als ik vanmiddag rond de klok van 1 hier ga kijken en je hebt nog niet geclaimd, dan ga ik weer claimen.
p.s. Als je wel claimt voor die tijd, veel succes
p.s. ben wel heel benieuwd wat Sacha ons van het weekend voor gaat schotelen!!!
quote:Nou, eigenlijk dacht ik gewoon mijn bezorg Turk te gaan bellen...
Op vrijdag 07 december 2001 12:36 schreef Jappie het volgende:p.s. ben wel heel benieuwd wat Sacha ons van het weekend voor gaat schotelen!!!
![]()
quote:Nog een surinaams kwartiertje
Op vrijdag 07 december 2001 16:19 schreef CarOnline het volgende:
Nou Jappie waar blijf je?
quote:Jappie is net thuis.....leest deze brutale opmerkingen...besluit zijn verhaal daarom toch nog een klein beetje te wijzigen .......en denkt met een Japans kwartiertje klaar te zijn
Op vrijdag 07 december 2001 16:20 schreef Ethel het volgende:[..]
Nog een surinaams kwartiertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |