Helaas, die jet-lags zijn echt vervelend... Het is hier bloedje heet in Bogotá, maar ik duik m'n hotelbed in. Hopelijk ben ik morgen meer gewend aan deze hitte en de vermoeiende reis...
Verzin alvast maar wat ik moet coken voor je in Club D, als ik vrijdag of zaterdag terug ben dan zal ik proberen het voor jou klaar te maken
Welterusten allemaal!
Huiz!!! Waar ben je??
Femalehunter hoopt dat jullie het goed aan het maken zijn.
quote:Sodemieter! Dan heb je je goed verslapen!
Op dinsdag 11 december 2001 12:38 schreef huiz het volgende:
Huiz is ook net wakker...
Gadver mag ik ff klagen?
Ik moet om 16:00 uur beginnen. Tot 22:00 en ik ben nu al moe...
Willen jullie allemaal aan mij denken als ik aan het werk ben ?!?! Boehoeee!
quote:Koppie soep, scha.. euh, Sacha?
Op dinsdag 11 december 2001 13:52 schreef sacha het volgende:
Sacha loopt alweer de halve dag te spoken...
Sjaal om, drie truien aan, boehoe kepput kouhoud!!!!
quote:Alles zit er in... vooral de duikuitrusting was passen en meten want de KLM vindt 10 kg. aan duikuitrusting voldoende. Helaas, voor mij, weegt mijn uitrusting bijna 18 kg. Dus moest er 8 kg. uit en dus moet ik 8 kg. aan kleren uit de andere koffer halen. Volg je het nog? Man, ik werd er een beetje gek van, maar het is gelukt, uiteraard.
Op dinsdag 11 december 2001 21:20 schreef huiz het volgende:
Heb je de koffers al gepakt Femalehunter? Alle bikini's erin?
Nog 2 nachtjes slapen, en ik ben op de Bahama's! En jullie mogen gaan koukleumen en schaatsen! Ook leuk, natuurlijk...
Ik ben al voor de tweede keer ziek! (nou ja, da's ook wel leuk een dagje thuis )
leuke sig trouwens
quote:Nee, GSM werkt daar niet. Ethel zal me via mijn hotmailaccount op de hoogte houden...
Op woensdag 12 december 2001 00:01 schreef bruut het volgende:
FH, blijf je nog wel een beetje op de hoogte van BB straks, kan je daar smsjes ontvangen bv? En: kom je wel weer terug op Fok?leuke sig trouwens
En, tuurlijk kom ik terug op FOK. 30-12 ben ik weer in Nederland en dus op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |