Vooral die lekkere lange gele!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef Slarioux het volgende:
Bonkjes en sliertjes?
Dan is het al een tijdje aan het infecteren.quote:
Tell me! Niet voor niets dat ik altijd alle antibiotica verstop hier in huis als het weer zover is!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan is het al een tijdje aan het infecteren.
Vooral als je daarbij ook nog eens aan een kroket denkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Potentieel ranzig topic!
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
Als een man en een vrouw elkaar heel erg lief vinden, gaan ze heel dicht tegen elkaar aanliggen. Dan gaat de man met zijn piemel in de vagina van de vrouw en doet hij daar allemaal zaadjes in. Die zaadjes zijn heel sportief en gaan lekker zwemmen.
Als ze een poosje hebben gezwommen komen ze bij een eitje (die zit dus al in de vrouw) en uit dat eitje groeien dan babies..
Maar wanneer gaan ze dan neuken?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
Als een man en een vrouw elkaar heel erg lief vinden, gaan ze heel dicht tegen elkaar aanliggen. Dan gaat de man met zijn piemel in de vagina van de vrouw en doet hij daar allemaal zaadjes in. Die zaadjes zijn heel sportief en gaan lekker zwemmen.
Als ze een poosje hebben gezwommen komen ze bij een eitje (die zit dus al in de vrouw) en uit dat eitje groeien dan babies..
En weg is m'n eetlust!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vooral als je daarbij ook nog eens aan een kroket denkt.
Dus beter raad ik mijn vele scharrels aan geen ondergoed meer te dragen?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
Niet alleen worden ze ongelukkig van dingen die zie niet kennen, ze houden ook niet van benauwdheid. Dus draag niet te veel en vaak strakke broeken en/of synthetisch ondergoed.
Met de post?quote:Nee, hoort niet, het zaad gaat gewoon in je vagina wonen en dan komen er babies.
Binnen in de vrouw zit een huisje, de baarmoeder. Aan dat huisje zitten twee schoorstenen en die zitten helemaal vol met eitjes. Een keer per maand rolt er een eitje de baarmoeder in en die gaat dan de zaadjes roepen. Als de zaadjes niet komen, wordt het eitje boos en gaat ze de vagina uit. Omdat ze zo boos is sleurt ze allemaal baarmoederslijmvlies en bloed mee, en moet de vrouw van dat huisje bij d'r moeder logeren van d'r vriend.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef Mars het volgende:
Zit dat eitje dan altijd in de vrouw
En hoelang doen die zaadjes er dan over om daar naartoe te zwemmen
Yup, lekker laten ademen die lipjes.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:39 schreef Mars het volgende:
[..]
Dus beter raad ik mijn vele scharrels aan geen ondergoed meer te dragen?
Paaseitjes?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
Let je even op je taal NJ, ik probeer dit topic toegankelijk voor iedereen te houden.quote:
Kwestie van even de schoorsteenveger bellen!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:39 schreef Insomaniac het volgende:Aan dat huisje zitten twee schoorstenen en die zitten helemaal vol met eitjes.
Dat doen sommige mevrouwen dus ook en dat heet dan sterilisatie. Dan komt er een dokter en die maakt de schoorstenen kapot!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:41 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Kwestie van even de schoorsteenveger bellen!
De hufter!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat doen sommige mevrouwen dus ook en dat heet dan sterilisatie. Dan komt er een dokter en die maakt de schoorstenen kapot!
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat doen sommige mevrouwen dus ook en dat heet dan sterilisatie. Dan komt er een dokter en die maakt de schoorstenen kapot!
Ik zag laatst zo'n beest copuleren in het nest.quote:
worden die zaadjes dan niet heel eenzaam?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
Ja lieve Mars, die dokters zijn nare meneren. Gelukkig zijn er dokters die van de schoorsteentjes afblijven, maar die vermoorden dan weer de zaadjes morsdood..
Die zaadjes zwemmen dan inderdaad keihard naar binnen en hopen op een eitje, maar ze vinden een grote droge leegte. Dus vaak gaat zo'n piemel dan op zoek naar een ander huis, waar wél een lief eitje hard om zaadjes aan het roepen is.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
worden die zaadjes dan niet heel eenzaam?
of gaan ze zich dan verwerpen aan homfilie?
wat je daar ziet is een soort LSD voor de eitjes.quote:
Daar zitten helegaar geen eitjes, mafkees.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:47 schreef laffer het volgende:
inso, wat heb je het toch steeds over zaadjes in je baarmoeder enzo![]()
ik wil je in je huig spuiten, jij geilerd![]()
Het is binnenkort pasen!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar zitten helegaar geen eitjes, mafkees.
verkapte "geef me eens een paaseitje" postquote:Op woensdag 12 april 2006 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar zitten helegaar geen eitjes, mafkees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |