als ik haar was zou ik het preventief een maand niet meer doen en kijken of het herstelt!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:38 schreef LENUS het volgende:
Nee dat hoort niet, sterker nog het is heel gevaarlijk. Als ik jou was zal ik deze vraag zo snel mogeljk aan de huisarts voorleggen voordat er verdere complicaties optreden!
Ik dacht dat dat gebeurt als mannen vreemdgaanquote:Op woensdag 12 april 2006 19:57 schreef dolle_hond het volgende:
gebeurt alleen als hij niet van je houdt.
anders spuit hij het wel dieper
Of meteen je benen in de lucht gooien, dan loopt het weer terug naar binnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt minder last als je na de seks op je hoofd gaat staan.
Ervaring?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt minder last als je na de seks op je hoofd gaat staan.
Ik ben niet zo van de acrobatiekquote:
En zéker niet aan sex zonder condoomquote:Op woensdag 12 april 2006 20:03 schreef Ms_Furious het volgende:
Als je nog geeneens weet of dat normaal is ben je nog niet toe aan seks...
Er zijn vrouwen die allergisch zijn voor sperma.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:59 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Stop direct met neuken! Als er sperma uit je kutje loopt duidt dat op een ernstige afwijking aan je baarmoeder! Sperma is in dat geval dodelijk! Voortaan zal je vriendje oraal moeten klaarkomen vrees ik...
Ach, soms doe je een poging, hèquote:Op woensdag 12 april 2006 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de acrobatiek. Jij wel?
Of een wortelquote:Op woensdag 12 april 2006 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kunt er ook een op maat gemaakte kurk instoppen, dan loopt 't er ook niet uit en hoef je niet op je hoofd te gaan staan.
Winterpeentje kan ook.quote:
Preciesquote:Op woensdag 12 april 2006 20:06 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En zéker niet aan sex zonder condoom![]()
Doorgaans wel ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:30 schreef playsur het volgende:
THE END!
Wat staat daar in godesnaam?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ohja TS;
[afbeelding]
wat een slechte compressie trouwens
welkom op fokquote:
Ja, zover kwam ik ook.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
welkom op fok
een forum met speelse....
"vol speelse gezelligheid"quote:
OMGquote:Op woensdag 12 april 2006 20:39 schreef seilram het volgende:
Ontopic: ja dat is volkomen normaal
Offtopic: ik moest bij dit topic denken aan iets wat ik echt jaren terug op tv heb gezien.
Het ging over een stel, al wat ouder, die lagen in bed terwijl ze geinterviewd werden.
Het ging over hun "neukdoek". Na het neuken veegden ze daar allebei hun geslachtdeel aan af. (dit gedeelte vond ik volkomen normaal). Toen zei ze: "Het is zo'n romantische doek, sinds we samen zijn hebben we hem nog nooit gewassen!" en ze gaf hem haar verliefde blik![]()
Hoort dit zo... Die vraag kun je maar op een manier beantwoorden.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:36 schreef bolnt het volgende:
Hai
Als mijn vriend en ik seks hebben gehad, en hij is klaargekomen en gaat weer uit me, loopt zijn sperma 'weg' dit is echt een heel raar gevoel. Hoort dit zo??!
doewie![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef Camplo het volgende:
Waar zou het anders heenmoeten?
Dat hoeft niet altijd op te gaanquote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
waar het in gaat,komt het ook weer uit
Zolang ze geen rare fysieke afwijkingen heeft wel jaquote:
dat hoort zo... zijn hele websites aan opgedragenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:36 schreef bolnt het volgende:
Hai
Als mijn vriend en ik seks hebben gehad, en hij is klaargekomen en gaat weer uit me, loopt zijn sperma 'weg' dit is echt een heel raar gevoel. Hoort dit zo??!
doewie![]()
Ik dacht dat die websites altijd roomtaarten verkochten...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
dat hoort zo... zijn hele websites aan opgedragen
AHHHHHHHHHH, gatver zeg!!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:39 schreef seilram het volgende:
Ontopic: ja dat is volkomen normaal
Offtopic: ik moest bij dit topic denken aan iets wat ik echt jaren terug op tv heb gezien.
Het ging over een stel, al wat ouder, die lagen in bed terwijl ze geinterviewd werden.
Het ging over hun "neukdoek". Na het neuken veegden ze daar allebei hun geslachtdeel aan af. (dit gedeelte vond ik volkomen normaal). Toen zei ze: "Het is zo'n romantische doek, sinds we samen zijn hebben we hem nog nooit gewassen!" en ze gaf hem haar verliefde blik![]()
Creamy heet dat toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
dat hoort zo... zijn hele websites aan opgedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |