Johan had een erg goede scherpe opmerking richting Meki en z'n verwachte dagboek.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vvvvat? Heb jij iets tegen Meki?
Duke vroeg daarop of ik Iran wel veilig vind.quote:begrijp ik het nu goed? Als homo's en christenen zich niet kunnen uiten in iran, dan is Iran een onveilige plek? En als Hirsi Ali dat over vrouwen zegt, dan is er opeens niets aan de hand?????
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Men pakke een roetmop....
Wat een lijk.
Wie is die viespeuk in je icon, Bernard Bot?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Men pakke een roetmop....
Wat een lijk.
We moeten ze gewoon terugsturen naar Iran waar hun leven misschien wel gevaar loopt?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Ponskaart het volgende:
maar dat betekent niet dat we nu iedere homo of christen naar nederland moeten halen.
behalve als het toptalent betreft natuurlijk, dan mag het wel.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Duke vroeg daarop of ik Iran wel veilig vind.
Ja natuurlijk! Bluesdude heeft mij tot inkeer gebracht, evenals Monidique. Er is niets mis met Iran, maar wel met ons, westerlingen.
Alle gekheid op een stokje, Verdonk heeft gelijk. Nederland heeft een speciale status wat tolerantie betreft, maar dat betekent niet dat we nu iedere homo of christen naar nederland moeten halen.
Ik kom hem nog maar zelden tegen, glimlachje, en weer verder klikken.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Johan had een erg goede scherpe opmerking richting Meki en z'n verwachte dagboek.![]()
Maar goed, hij is ergens wel lollig, en ik heb liever dat ie op fok! rondhangt dan op .. weet ik waar, maar goeie genade, wat kan die gozer vermoeiend zijn. Ik reageer er niet op, maar z'n Bus=Hitler Wilders=Hitler Ayaan=Hitler zijn alom aanwezig.![]()
Als jij nou eens een dagboek ging bijhouden is natuurlijk de ultieme flashquote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind dat ik nu toestemming heb om mijzelf te citeren.
Nee, ze lopen geen gevaar, zolang ze maar de Islamwaarden- en normen gehoorzamen. Veel verdedigers van de vredelievende islam vinden dat immers ook voor vrouwen acceptabel.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
We moeten ze gewoon terugsturen naar Iran waar hun leven misschien wel gevaar loopt?
Silvio -Jezus- Berlusconi.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Wie is die viespeuk in je icon, Bernard Bot?
komt waarschijnlijk omdat ik enigzins monothematisch benquote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik kom hem nog maar zelden tegen, glimlachje, en weer verder klikken.
Gordon?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Als jij nou eens een dagboek ging bijhouden is natuurlijk de ultieme flash
Heb ik je overtuigd van de misvatting dat er niks aan de hand is met Iran ?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Ponskaart het volgende:
Duke vroeg daarop of ik Iran wel veilig vind.
Ja natuurlijk! Bluesdude heeft mij tot inkeer gebracht, evenals Monidique. Er is niets mis met Iran, maar wel met ons, westerlingen.
Akkoord...quote:Alle gekheid op een stokje,
verpest het nou niet, je was net nog grappigquote:
Ik ben geen voorstander van de behandeling van vrouwen door bepaalde islamieten maar ik heb ook moeite met hoe bepaalde gereformeerden, mormonen, en atheisten met vrouwen omgaan. Het is niet zo dat de vrouw in de Islam minder is ofzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Nee, ze lopen geen gevaar, zolang ze maar de Islamwaarden- en normen gehoorzamen. Veel verdedigers van de vredelievende islam vinden dat immers ook voor vrouwen acceptabel.
Ik ben enigszins monotopicatisch.....kom je hem zelden tegenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk omdat ik enigzins monothematisch bendan kom je'm nogal eens tegen.
Nee, absoluut niet. Zij heeft een fijn plekje gekregen als broedmachine en huishoudster.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van de behandeling van vrouwen door bepaalde islamieten maar ik heb ook moeite met hoe bepaalde gereformeerden, mormonen, en atheisten met vrouwen omgaan. Het is niet zo dat de vrouw in de Islam minder is ofzo.
stond ergens in een ONZ topic:quote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van de behandeling van vrouwen door bepaalde islamieten maar ik heb ook moeite met hoe bepaalde gereformeerden, mormonen, en atheisten met vrouwen omgaan. Het is niet zo dat de vrouw in de Islam minder is ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |