Johan had een erg goede scherpe opmerking richting Meki en z'n verwachte dagboek.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vvvvat? Heb jij iets tegen Meki?
Duke vroeg daarop of ik Iran wel veilig vind.quote:begrijp ik het nu goed? Als homo's en christenen zich niet kunnen uiten in iran, dan is Iran een onveilige plek? En als Hirsi Ali dat over vrouwen zegt, dan is er opeens niets aan de hand?????
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Men pakke een roetmop....
Wat een lijk.
Wie is die viespeuk in je icon, Bernard Bot?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Men pakke een roetmop....
Wat een lijk.
We moeten ze gewoon terugsturen naar Iran waar hun leven misschien wel gevaar loopt?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Ponskaart het volgende:
maar dat betekent niet dat we nu iedere homo of christen naar nederland moeten halen.
behalve als het toptalent betreft natuurlijk, dan mag het wel.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Duke vroeg daarop of ik Iran wel veilig vind.
Ja natuurlijk! Bluesdude heeft mij tot inkeer gebracht, evenals Monidique. Er is niets mis met Iran, maar wel met ons, westerlingen.
Alle gekheid op een stokje, Verdonk heeft gelijk. Nederland heeft een speciale status wat tolerantie betreft, maar dat betekent niet dat we nu iedere homo of christen naar nederland moeten halen.
Ik kom hem nog maar zelden tegen, glimlachje, en weer verder klikken.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Johan had een erg goede scherpe opmerking richting Meki en z'n verwachte dagboek.![]()
Maar goed, hij is ergens wel lollig, en ik heb liever dat ie op fok! rondhangt dan op .. weet ik waar, maar goeie genade, wat kan die gozer vermoeiend zijn. Ik reageer er niet op, maar z'n Bus=Hitler Wilders=Hitler Ayaan=Hitler zijn alom aanwezig.![]()
Als jij nou eens een dagboek ging bijhouden is natuurlijk de ultieme flashquote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind dat ik nu toestemming heb om mijzelf te citeren.
Nee, ze lopen geen gevaar, zolang ze maar de Islamwaarden- en normen gehoorzamen. Veel verdedigers van de vredelievende islam vinden dat immers ook voor vrouwen acceptabel.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
We moeten ze gewoon terugsturen naar Iran waar hun leven misschien wel gevaar loopt?
Silvio -Jezus- Berlusconi.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Wie is die viespeuk in je icon, Bernard Bot?
komt waarschijnlijk omdat ik enigzins monothematisch benquote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik kom hem nog maar zelden tegen, glimlachje, en weer verder klikken.
Gordon?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Als jij nou eens een dagboek ging bijhouden is natuurlijk de ultieme flash
Heb ik je overtuigd van de misvatting dat er niks aan de hand is met Iran ?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Ponskaart het volgende:
Duke vroeg daarop of ik Iran wel veilig vind.
Ja natuurlijk! Bluesdude heeft mij tot inkeer gebracht, evenals Monidique. Er is niets mis met Iran, maar wel met ons, westerlingen.
Akkoord...quote:Alle gekheid op een stokje,
verpest het nou niet, je was net nog grappigquote:
Ik ben geen voorstander van de behandeling van vrouwen door bepaalde islamieten maar ik heb ook moeite met hoe bepaalde gereformeerden, mormonen, en atheisten met vrouwen omgaan. Het is niet zo dat de vrouw in de Islam minder is ofzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Nee, ze lopen geen gevaar, zolang ze maar de Islamwaarden- en normen gehoorzamen. Veel verdedigers van de vredelievende islam vinden dat immers ook voor vrouwen acceptabel.
Ik ben enigszins monotopicatisch.....kom je hem zelden tegenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
komt waarschijnlijk omdat ik enigzins monothematisch bendan kom je'm nogal eens tegen.
Nee, absoluut niet. Zij heeft een fijn plekje gekregen als broedmachine en huishoudster.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van de behandeling van vrouwen door bepaalde islamieten maar ik heb ook moeite met hoe bepaalde gereformeerden, mormonen, en atheisten met vrouwen omgaan. Het is niet zo dat de vrouw in de Islam minder is ofzo.
stond ergens in een ONZ topic:quote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van de behandeling van vrouwen door bepaalde islamieten maar ik heb ook moeite met hoe bepaalde gereformeerden, mormonen, en atheisten met vrouwen omgaan. Het is niet zo dat de vrouw in de Islam minder is ofzo.
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
stond ergens in een ONZ topic:
[afbeelding]
Daar moest geen staan ipv eenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Zij heeft een fijn plekje gekregen als broedmachine en huishoudster.
Homo's moeten inzien dat Allah hun niet gewild heeft. Het is dus een eer om te mogen sterven.
Ja en het dan nog uit je hoofd kennen ook, dan heb je nooit meer een id-kaart nodigquote:Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef RichardQuest het volgende:
Nu ben ik, als ongelovige hond, toch enigszins jaloers op mensen dit gedrag weten te verantwoorden door een heilig geschrift..
Dus Nederland is ook een gevaarlijk land voor homo's. A ha!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar moest geen staan ipv een.
Homo's moeten van god ook inzien dat ze ongewenst zijn... Er zijn hier in Nederland velen die denken dat ze homoseksualiteit met gebed kunnen genezen.
En ik denk dat je toch te negatief bent ten opzichte van moslimvrouwen. Je moet ook niet alles wat Aha roept voor waar aannemen. Zeker bij meer gematigde moslims is er niet zoveel aan de hand hoor.
quote:
Fantacalyptisch!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben enigszins monotopicatisch.....kom je hem zelden tegen.
the boring Europe strikes backquote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
En Italië verdwijnt nu met de grootste droogkloot van Italië, Prodi, achter de alpen. Geen leuke nieuwtjes en geintjes van Silvio meer![]()
Wat deed je besluiten dat het CDA niet bij je past eigenlijk?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, ik zal dus niet op het CDA stemmen. Probeer mij eens te overtuigen van de validiteit van jouw partij.
Ja, een icoontje van Prodi zal een ander effect hebben...alsof politiek een serieus gebeuren is....quote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
En Italië verdwijnt nu met de grootste droogkloot van Italië, Prodi, achter de alpen. Geen leuke nieuwtjes en geintjes van Silvio meer![]()
Hij had met Horace Cohen een leuke serie in 2000: Live opgenomen ofzoiets. Daar had hij dit figuur ook al.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]"Ik voel me ...uh....rooie bloedlichaampies....die zuigen zich vol mettuh....zuurstof"
Uitlatingen van Van der Hoeven, Van Ardenne, Peijs en Balkenende. Onder andere.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat deed je besluiten dat het CDA niet bij je past eigenlijk?
De pvda is wel redelijk inwisselbaar voor het Cda.. 2 jaar regeren en je ziet het verschil niet meer..quote:Op woensdag 12 april 2006 23:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uitlatingen van Van der Hoeven, Van Ardenne, Peijs en Balkenende. Onder andere.
Als je een beetje pech hebt wel maar het gebeurt hier natuurlijk minder openlijk. Maar bij 'de Deur' was een paar jaar terug wel het een en ander aan de hand.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Dus Nederland is ook een gevaarlijk land voor homo's. A ha!
Ik heb ook het een en ander gezien (in Marokko paar maand terug) en daar viel het best mee. Ja dat de positie van vrouwen daar minder sterk is dan hier weet ik ook wel. Maar dat zal eerder door de eigen interpretatie van de koran komen dan door de tekst die er in staat.quote:Wat Aha roept, is alleen bevestigend van wat ik al zelf gezien heb. Jij moet niet zoveel naar GL, PvdA en SP luisteren, zeker bij gematigde moslims in Iran is er niet zoveel aan de hand hoor....
Ja best welquote:Op woensdag 12 april 2006 23:16 schreef Tafkahs het volgende:
voor een hoertje kan ze best goed Nederlands he?
Die moet wel slecht zijnquote:
Voor een moderator vind ik ook wel dat je nog best goed nederlands kan.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:16 schreef Tafkahs het volgende:
voor een hoertje kan ze best goed Nederlands he?
jij doet het ook lang niet slecht voor een kloonquote:Op woensdag 12 april 2006 23:27 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Voor een moderator vind ik ook wel dat je nog best goed nederlands kan.
De deur?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je een beetje pech hebt wel maar het gebeurt hier natuurlijk minder openlijk. Maar bij 'de Deur' was een paar jaar terug wel het een en ander aan de hand.
[..]
Ik heb ook het een en ander gezien (in Marokko paar maand terug) en daar viel het best mee. Ja dat de positie van vrouwen daar minder sterk is dan hier weet ik ook wel. Maar dat zal eerder door de eigen interpretatie van de koran komen dan door de tekst die er in staat.
Van Bluesdude?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jij doet het ook lang niet slecht voor een kloon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |