quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Tobbes het volgende:
MENSEN!
HEt is echt waar. De deur gaat pas open als de trein stilstaat! Het heeft dus geen zin op dat knopje te gaan drukken terwijl de trein nog niet helemaal stilstaat. Ook niet als je dit 10 keer achter elkaar doet. Gefrustreerd kijken terwijl je dit doet heeft ook geen zin.
Nergens voor nodig dus.
Dat jullie het maar weten.
Zou de psychologie zich daar ooit in verdiept hebben? Hoe door non-verbale communicatie bepaald wie en wanneer er op dat knopje gaat drukken?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef kippiej het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig, op het moment dat 8 man in een overvol tussenstukje van de trein staan.
En iedereen denkt dan "godverdomme ik wil hier asap weg!"
En dat die trein dan langzaam aan de andere gaat koppelen wat extra lang duurt
En dan is er inderdaad 1 sjaak die zich verplicht voelt om zo vaak mogelijk op die knop te rammen ja![]()
Herkenbaar jah, als die sjaak dat niet doet zijn geergerde blikken zijn deelquote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef kippiej het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig, op het moment dat 8 man in een overvol tussenstukje van de trein staan.
En dan is er inderdaad 1 sjaak die zich verplicht voelt om zo vaak mogelijk op die knop te rammen ja![]()
Ja dat dus.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Gewoon ingedrukt houden werkt het beste.
Of naar buiten lopen, en in het voorbijgaan nog even snel op de andere knop drukken... gaan de deuren dicht, en iedereen denkt dat ze mee moeten naar het volgende stationquote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef kippiej het volgende:
Nee hoor, geloof ik niks van als je 10 keer drukt gaat ie eerder open. Sterker nog als je 20 keer drukt gaat ie nog eerder open.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Tobbes het volgende:
MENSEN!
HEt is echt waar. De deur gaat pas open als de trein stilstaat! Het heeft dus geen zin op dat knopje te gaan drukken terwijl de trein nog niet helemaal stilstaat. Ook niet als je dit 10 keer achter elkaar doet. Gefrustreerd kijken terwijl je dit doet heeft ook geen zin.
Nergens voor nodig dus.
Kan erger... mensen die al uitstappen als de trein nog niet stilstaat.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:26 schreef DuranK het volgende:
Ook zo'n hekel aan he! Ook van die mensen die duizend keer aan die hendel lopen te draaien voordat die trein stil staat![]()
Nee.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft de TS liever een metro achtig systeem waarbij de deuren automatisch opengaan als de trein stilstaat bij een station?
Geeft vaak zo'n rommel he?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kan erger... mensen die al uitstappen als de trein nog niet stilstaat.
die ouwe dingen schijnen juist nog wel eens open te gaan,. met een beetje geluk pleurt er zo iemand uit een rijdende trein.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:26 schreef DuranK het volgende:
Ook zo'n hekel aan he! Ook van die mensen die duizend keer aan die hendel lopen te draaien voordat die trein stil staat![]()
Net als fietsers die voor een stoplicht 10 keer op het knopje drukken...Alsof het dan sneller groen wordtquote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Tobbes het volgende:
MENSEN!
Nergens voor nodig dus.
ja, nog zoietsquote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Lievelientje het volgende:
[..]
Net als fietsers die voor een stoplicht 10 keer op het knopje drukken...Alsof het dan sneller groen wordt![]()
Niet dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Lievelientje het volgende:
[..]
Net als fietsers die voor een stoplicht 10 keer op het knopje drukken...Alsof het dan sneller groen wordt![]()
Ohwquote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Tobbes het volgende:
MENSEN!
Nergens voor nodig dus.
Niet bij een sprinterquote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Gewoon ingedrukt houden werkt het beste.
En jij kunt het wetenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef dedeur het volgende:
Hij gaat al bij 5 km p/h open..
Leuker vind ik wanneer mensen buiten op dat knopje gaan staan hengsten wanneer de trein al wegrijdt... en dan wanhopig nog een stukje meelopenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Tobbes het volgende:
MENSEN!
Nergens voor nodig dus.
not! bij 6 km/h namelijk..quote:
Of zoals bij de tram, dat je op een knopje moet drukken als je bij de volgende halte uit wilt stappenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft de TS liever een metro achtig systeem waarbij de deuren automatisch opengaan als de trein stilstaat bij een station?
Z'n nick, sig enzoquote:Op woensdag 12 april 2006 23:58 schreef Fransie het volgende:
not! bij 6 km/h namelijk..
Ja maar het maakt zo'n gaaf klik-klik geluid!! En je hebt toch niets beters te doen als je daar staat te wachten. Kun je net zo goed de hele trein overmatig irriteren met je ADHD-gedrag en klikgeluidjes maken! Klik-klik! Whoei!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Tobbes het volgende:
Neen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef mstx het volgende:
Die knop ingedrukt houden is een stuk efficiënter.
Niet deze sjaak iig, ik hou gewoon vanaf het moment dat de trein bijna stilstaat het knopje constant ingedrukt. Op het moment dat de deur open mag, gaat hij dan ook open!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef kippiej het volgende:
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:32 schreef zatoichi het volgende:
Bij de standaard intercity's (met de hoge "cockpit") Kun je de deuren altijd aan beide kanten opendoen. Dus aan perron kant, en aan de lege kant. Kan overigens tot vervelende ongelukken leiden als mensen aan de verkeerde kant uitstappen....
Ja, dat is het inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef SoNoS het volgende:
Ik geloof er geen fuck van!
Volgens mij kan de conducteur zien hoe vaak er op het knopje gedrukt wordt en als het boven de 30 komt, opent hij gewoon de deur!
Dat zijn meestal zwakzinnige mensenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:49 schreef MatiCe het volgende:
Of mensen die in een bus nog tig keer drukken terwijl "STOP" al oplicht...
betere actie:quote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef Tobbes het volgende:
Ik ga zo met de trein en dan probeer ik een filmpje te maken van een nooobooo die heel vaak drukt.
Dat hebben ze liever niet bij de NS dat je dat doet en dat snap ik best. Hoe zou jij het vinden om zo'n dampende bruine jongen op de treinrails te zien liggen?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee.
De TS heeft liever mensen die gewoon 1 keer drukken als de trein echt stilstaat.
Die treinen rijden ook tussen Haarlem en Maastricht/Heerlen. Helemaal leuk is het als de NS er een 'normaal' deuren kastje heeft ingebouwd met een openen en een sluiten knop maar waarvan de open knop niet werkt omdat je het handvat moet gebruiken.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Internationale treinen is helemaal een ramp.
Dan zit er een deur met een handvat. Til het handvat op en de deur gaat open. Appeltje-eitje.
Nu heb je van die mensen die op een knopje gaan duwen waar in gigantische letters boven staat:
"Sluiten"
Dan gaan ze steeds sneller, steeds langer en harder op dat knopje rammen, OWNEE HIJ GAAT NIET OPEN!
Tot iemand, die in zijn lijf het het meest voorkomende aantal chromosomen per persoon op de wereld in zijn lijf heeft, die mensen even attendeert dat ze bij het handvat moeten zijn, waar "openen" boven staat en dat 'sluiten' betekent dat de deur niet open gaat.
Heb ik ook bij de tram, ik geniet zichtbaar van dat staaltje speelgoed. Maar ik stap dan juist in er zorg ervoor dat er geen ongewenste laatkomers inkomen.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:19 schreef __droogkloot__ het volgende:
Als je uitstapt moet je op de 'dichtknop' duwen dat is veel leuker, jij kunt wel uitstappen, maar de mensen na jou niet, of anderen kunnen niet instappen
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef SoNoS het volgende:
Ik geloof er geen fuck van!
Volgens mij kan de conducteur zien hoe vaak er op het knopje gedrukt wordt en als het boven de 30 komt, opent hij gewoon de deur!
Of bij de lift, als iemand al op het knopje heeft gedrukt en het oproeplampje al brandt, toch nog een paar keer extra drukken.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:54 schreef Lievelientje het volgende:
[..]
Was er laatst ook een voor me. Zeg ik tegen hem dat het geen zin heeft aangezien de trein nog rolt, gaat hij je een beetje glazig aanstarenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef Tobbes het volgende:
MENSEN!
Nergens voor nodig dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |