quote:
Sowieso toernooien die niet op TV zijn, zijn niet leuk om te pronostieken.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neu, daar weet ik pas écht weinig van
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 19:15 schreef Mirri het volgende:
De wereldrecords voorspellen ging toch als volgt: Je voorspelt de naam van degene die aan het einde van het seizoen het WR heeft. Als die juist is, krijg je 7 punten. Je voorspelt ook op de honderdste welke tijd er door die schaatser wordt gereden, en dan heeft iedere afstand andere marges, staat nog ergens in het vorige topic.
Lijkt me nietquote:Wat doen we met de wereldrecords voorspellen voor het eind van het seizoen?
- Nemen we daar de 100 m en de ploegenachtervolging mee? (het zijn wel officiële WCafstanden)
Als het net verbeterd wordt, is het logisch dat het bij dezelfde blijft. Je moet dan wél hetzelfde aantal punten krijgen als wanneer het WR wél verbeterd wordt en je naam en tijd precies goed hebt.quote:- Moet je sowieso een naam opgeven? Dus als je voorspelt dat het wereldrecord niet verbeterd wordt, dan geef je de naam op van degene die hem nu al heeft. Dan kun je namelijk wel 7 punten verdienen.+ nog eens 7 punten als inderdaad blijkt dat niemand het verbeterd heeft.
ik ben het helemaal met WC eensquote:Op donderdag 13 april 2006 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja
[..]
Lijkt me niet
[..]
Als het net verbeterd wordt, is het logisch dat het bij dezelfde blijft. Je moet dan wél hetzelfde aantal punten krijgen als wanneer het WR wél verbeterd wordt en je naam en tijd precies goed hebt.
Maar ik ben effe kwijt wat daaruit gekomen was![]()
3x eensquote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef MiLalaa het volgende:
ik ben de kluts kwijt en geen zin om na te denken. Ik ga akkoord
degene die telt lijkt mequote:Op donderdag 13 april 2006 19:29 schreef Remzz het volgende:
Wie stelt het uiteindelijk regelement op?
Eigenlijk vind ik het geen gek idee om de ploegenachtervolging wel te doen, want het doet ook mee met het WK afstanden en OWS! En we voorspellen toch zeker ook wel de top 3 van het WCeindklassement van de ploegenachtervolging?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja
[..]
Lijkt me niet
[..]
Als het net verbeterd wordt, is het logisch dat het bij dezelfde blijft. Je moet dan wél hetzelfde aantal punten krijgen als wanneer het WR wél verbeterd wordt en je naam en tijd precies goed hebt.
Maar ik ben effe kwijt wat daaruit gekomen was![]()
Ah okeee! Ik snap hetquote:Op donderdag 13 april 2006 19:34 schreef MiLalaa het volgende:
dat wordt op het strand bepaald toch!
Nouja, Mirri was wel enthousiast. Maar op den duur niet meer met al die punten. Ik weet niet hoe het er nu voor staat. Bruce had anders ook interesse dacht ik
Bruce is niet aantrekkelijk in bikiniquote:Op donderdag 13 april 2006 19:34 schreef MiLalaa het volgende:
dat wordt op het strand bepaald toch!
Nouja, Mirri was wel enthousiast. Maar op den duur niet meer met al die punten. Ik weet niet hoe het er nu voor staat. Bruce had ook interesse dacht ik
Alweer: eensquote:
nou ik ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:36 schreef snellejelle het volgende:
Bruce is niet aantrekkelijk in bikini
mijn persoonlijke voorkeur is wel duidelijk dusquote:Op donderdag 13 april 2006 19:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Alweer: eens![]()
Overigens: Snellejelle zegt 'Telster', jij zegt: 'Degene die telt'.
![]()
Subtiel!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn persoonlijke voorkeur is wel duidelijk dus
da's niet handig....quote:Op donderdag 13 april 2006 19:41 schreef Mirri het volgende:
Waarom tellen we niet voor onszelf! En misschien nemen we allemaal een 2e corrector om te controleren of we het eerlijk doen.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:42 schreef MiLalaa het volgende:
ik lees straks de nieuwe plannen terug. Ga me nu een weg door de storm en regen banen.
Ok, da's waar. Maar is het werkelijk zo dat excel het automatisch voor je uitrekent?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's niet handig....
het lijkt me gemakkelijker om 't tellen centraal te doen. gemakkelijker voor het overzicht ook
Zelf tellen is veel te veel werk. Ik hou van hapklaar. hmm, hapjesquote:Op donderdag 13 april 2006 19:41 schreef Mirri het volgende:
Waarom tellen we niet voor onszelf! En misschien nemen we allemaal een 2e corrector om te controleren of we het eerlijk doen.![]()
ja, dat valt wel te regelenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ok, da's waar. Maar is het werkelijk zo dat excel het automatisch voor je uitrekent?
Haha, cool dat jij je geboortedatum in tweemachten kan schrijven!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zelf tellen is veel te veel werk. Ik hou van hapklaar. hmm, hapjes![]()
overigens: het is 24 23 26![]()
Ik ben niet zo computerminded als de meesten onder jullie. Ik heb nog nooit met excel gewerkt. Het is zeker niet te doen zonder?quote:
jawel hoor, als je een beetje rekenmachine hebtquote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ben niet zo computerminded als de meesten onder jullie. Ik heb nog nooit met excel gewerkt. Het is zeker niet te doen zonder?
Of het telraam van Brucequote:Op donderdag 13 april 2006 19:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jawel hoor, als je een beetje rekenmachine hebt
Maar dan moet je toch van alles instellen? Want voor iedere afstand geldt weer wat anders en ik denk dat je dan nog meer tijd kwijt bent aan het instellen op de juiste punten voor plaats 1, 2 en 3..quote:Op donderdag 13 april 2006 19:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jawel hoor, als je een beetje rekenmachine hebt
maar ik persoonlijk denk dat het met excel een stuk handiger is....
Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch van alles instellen? Want voor iedere afstand geldt weer wat anders en ik denk dat je dan nog meer tijd kwijt bent aan het instellen op de juiste punten voor plaats 1, 2 en 3..
Of niet?
dat klopt.. hoef je aan 't eind alleen nog maar de wedstrijduitslag in te vullen en heb je de uitslag..quote:Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:
Zou wel handig zijn als het met excel kandan wil ik het ook nog wel eens bij houden.... Maar dan moet je zeker eerst allemaal berekeningen gaan invoeren en daar ben ik nu ook niet zo goed in
als je vijf deelenemrs hebt zal het met de hand sneller zijn, heb je er vijftig is excel weer sneller denk ik. maar ach, dat moet de telster natuurlijk zelf wetenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch van alles instellen? Want voor iedere afstand geldt weer wat anders en ik denk dat je dan nog meer tijd kwijt bent aan het instellen op de juiste punten voor plaats 1, 2 en 3..
Of niet?
Ja zo probeer ik het me dus te bedenken hoe je dat zou moeten doen in excel maar ik kom er niet echt uit. Vooral niet omdat elke wedstrijd een aparte startlijst heeft.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat klopt.. hoef je aan 't eind alleen nog maar de wedstrijduitslag in te vullen en heb je de uitslag..
Kun jij goed overweg met Excel?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat klopt.. hoef je aan 't eind alleen nog maar de wedstrijduitslag in te vullen en heb je de uitslag..
Matigjesquote:
Topquote:Op donderdag 13 april 2006 19:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Matigjes
maar wil best een poging maken een schema te maken zodra de puntentelling duidelijk is
Precies, ik denk sowieso dat het handig is om voor bepaalde toernooien dezelfde aantal punten te rekenen, zoals NK allround en NK sprint bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zo probeer ik het me dus te bedenken hoe je dat zou moeten doen in excel maar ik kom er niet echt uit. Vooral niet omdat elke wedstrijd een aparte startlijst heeft.
je kunt hele mooie dingen met de als functie..quote:Op donderdag 13 april 2006 20:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen maar ik kan alleen maar cel 1A + cel 2B enzo
Ik vind het al veel te lastig, als ik telster word, doe ik het met mijn rekenapparaat!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je kunt hele mooie dingen met de als functie..
dan geeft 'ie automatisch punten als jij dezelfde namen hebt ungevuld als in de uitslag staan
okee, dan maak ik wel een modelletje om je te controlerenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind het al veel te lastig, als ik telster word, doe ik het met mijn rekenapparaat!![]()
Wanneer je dat modelletje hebt gemaakt, wil ik het ook best hebben!quote:Op donderdag 13 april 2006 20:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
okee, dan maak ik wel een modelletje om je te controleren![]()
Quis custodiet ipsos custodes?quote:Op donderdag 13 april 2006 20:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
okee, dan maak ik wel een modelletje om je te controleren![]()
ik zal 'ns kijken of ik een keer tijd heb. dan moet natuurlijk wel alles duidelijk zijn van hoe en watquote:Op donderdag 13 april 2006 20:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wanneer je dat modelletje hebt gemaakt, wil ik het ook best hebben!![]()
Maar kun je wel volledig vertrouwen op zo'n programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |