Nooit heb ik begrepen waarom sommige mensen de rondetijden meeschrijven. Zelfs van de niet-toppers schrijven ze mee. Je mist alleen maar veel, als je alleen maar zit te pennen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Ik vulde ook steevast de rondetijden in de schema's van de krant in. Kon je ook goed zien of de commentator wel zat op te letten.
Jaa nu, vroegah nietquote:Op donderdag 13 april 2006 18:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nooit heb ik begrepen waarom sommige mensen de rondetijden meeschrijven. Zelfs van de niet-toppers schrijven ze mee. Je mist alleen maar veel, als je alleen maar zit te pennen.
Alles staat toch gewoon op internet??
In het stadion schrijf je mee om bij te houden hoe iedereen rijdt. Wat thuis betreft: inmiddels schrijf ik ook niet meer mee (hooguit op Fok!), maar toen ik dat wel deed, was er nog geen internet. Een beetje computer was algauw een paar kamers grootquote:Op donderdag 13 april 2006 18:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nooit heb ik begrepen waarom sommige mensen de rondetijden meeschrijven. Zelfs van de niet-toppers schrijven ze mee. Je mist alleen maar veel, als je alleen maar zit te pennen.
Jij bent ook flauw! Ik dacht ik ga eens checken hoe oud Brahimov is, staat er 0000 ipv een jaartal.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
In het stadion schrijf je mee om bij te houden hoe iedereen rijdt. Wat thuis betreft: inmiddels schrijf ik ook niet meer mee (hooguit op Fok!), maar toen ik dat wel deed, was er nog geen internet. Een beetje computer was algauw een paar kamers groot![]()
Dat dus. Hij is gewoon al 2006 jaar oudquote:Op donderdag 13 april 2006 18:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij bent ook flauw! Ik dacht ik ga eens checken hoe oud Brahimov is, staat er 0000 ipv een jaartal.
Wat is het jaartal??![]()
Wat MiLalaa zegt.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Kan ook wel wat hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat MiLalaa zegt.
Vroeger was er zelfs nog geen worldcup én (nog erger) werden de toernooien soms niet helemaal live uitgezonden. Ik kan me van 1988 nog herinneren dat het WK in Medeo simpelweg niet op TV kwam, zat ik aan de radio te luisteren.
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dus. Hij is gewoon al 2006 jaar oud
Ik mis de IJsselcup en de Utrecht City Bokaalquote:Op donderdag 13 april 2006 17:50 schreef Mirri het volgende:
Er is iets vergeten: de Sprint! We mogen dat toch zeker niet discrimineren. Het WK Sprint moet in ieder geval meedoen, vind ik. Het NK sprint mag ook wel, maakt het uit. Dus even alles op een rijtje:
- Wereldbeker
- Eindklassement
- Wedstrijden
- NK Sprint
- Eindklassement
- Per afstand
- NK Allround
- Eindklassement
- Per afstand
- NK Afstanden
- Per afstand
- EK Allround
- Eindklassement
- Per afstand
- WK Sprint
- Eindklassement
- Per afstand
- WK Allround
- Eindklassement
- Per afstand
- WK Afstanden
- Per afstand
Als het niet goedgekeurd wordt...![]()
Neehoor, laat maar horen of jullie de sprint ook willen voorspellen.![]()
Broekiequote:Op donderdag 13 april 2006 19:00 schreef MiLalaa het volgende:
met m'n ge'vroeger' klinkt het net alsof ik al heel oud benmaar ik keek ongeveer sinds '88 toen ik 6 was, want ik heb als bewijs nog een tekening van de kleuterschool. Ik had 2 schaatsers getekend en toen de juf vroeg welke namen eronder geschreven moesten worden zei ik: Leo Visser en Gerard Kemkers. Was zeker Calgary '88 waar ik die inspiratie vandaan had?
Whahaquote:Op donderdag 13 april 2006 19:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik mis de IJsselcup en de Utrecht City Bokaal
Top 3quote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef Mirri het volgende:
Wat doen we met het WCeindklassement?
- Voorspellen we daarvan de top 3 of alleen de winnaar?
- Rekenen we de 100 m en de ploegenachtervolging ook mee?
Ik kan me alleen nog maar het schaatsen herinneren vanaf 2000, wat daarvoor allemaal werd geschaatst heb ik vast wel gezien als 10jarige, maar dat weet ik echt niet meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Broekie(of moet ik dan jurkje zeggen, tegen een vrouw?)
![]()
Ik kijk sinds 1981 of 1982. Eerst eigenlijk alleen WKs, maar later ook meer. Toen kwamen de NKs trouwens überhaupt nog niet op TV, het WK ws ook het enige wat je toen kon kijken. En alleen allround dan, het WK sprint kwam als samenvatting in Studio Sport. Maar daar deden eigenlijk ook geen nederlanders aan mee.
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:06 schreef Wombcat het volgende:
Broekie(of moet ik dan jurkje zeggen, tegen een vrouw?)
![]()
uiteraardquote:Op donderdag 13 april 2006 19:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Whaha![]()
Maare effe serieus, je bent het er toch wel mee eens?![]()
Ach, ik ook. Heb Heiden nooit gezienquote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik kan me alleen nog maar het schaatsen herinneren vanaf 2000, wat daarvoor allemaal werd geschaatst heb ik vast wel gezien als 10jarige, maar dat weet ik echt niet meer.
Wat heb ik een schaatsmomenten gemist zeg.![]()
neu, daar weet ik pas écht weinig vanquote:Op donderdag 13 april 2006 19:10 schreef MiLalaa het volgende:
en juniorenkampioenschap... maar die hoeft ook niet natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |