Ik bedoel maarquote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef JoleX het volgende:
Hup Medunjanin!
Hoe gaan ze dat tussen de reclameblokken persen......quote:
Stuntelaar, de versleten Stam en inderdaad Perez, wat is die laatste tijd toch in vormquote:Op woensdag 12 april 2006 21:37 schreef Jopiler het volgende:
Ajax is dramatisch. Huntelaar en de 10 kneusjes.
Volgend seizoen Huntelaar, Perez, Stam en de 8 kneusjes.
Als enige.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
Een leuke wedstrijd en die wordt niet uitgezonden door Langs de Lijn
lokale radio station's zenden ook vaak live voetbal uit.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:40 schreef SCH het volgende:
Een leuke wedstrijd en die wordt niet uitgezonden door Langs de Lijn
Ik niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef jna het volgende:
Ik voel een omhaal van Huntelaar aankomen in de 94ste minuut.
Ik zie Kew al verstijfd staan jaquote:Vrije trap Haris in de muur, Jaliens krijgt bal voor de voeten, maar doet er niks mee.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag van Live Eredivisieverslagen #64. Ajax in het rechterrijtje.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aan de andere kant hoop ik dat ajax wint, en dat Danny Blind ook volgend jaar nog coach mag zijn![]()
Die hoop is wel gevlogen, gelukkig voor Ajax.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aan de andere kant hoop ik dat ajax wint, en dat Danny Blind ook volgend jaar nog coach mag zijn![]()
En psv in het chineesquote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef rubbereend het volgende:
rare gewaarwording, radio op 1 en de TV op de BBC met FA cup
Groningen wint gewoon van Twentequote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef RedGuy het volgende:
Ach, we kunnen wel gaan juichen, maar Ajax wint toch wel van RKC onverdiend, Groningen speelt nipt gelijk bij FC Twente en Heerenveen komt niet verder dan 0-0 tegen AZ thuis.
Goa ie hen. Nooit een keer.quote:
Bijna, maar net niet helemaal!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef bazkie_botsauto het volgende:
staat groningen-utrecht al 3-1?
Hattrick Harryquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef borisz het volgende:
HUP HARRY
Als een kampioen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef TC03 het volgende:
Hoe speelt Feyenoord?
en dan ook nog eens Vitesse - NEC alsof dat niet genoeg beladen isquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
volgende week 3 ploegen op 46 punten en Roda op 47... over spanning gesproken.
Ow nee.. nu niet meerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
volgende week 3 ploegen op 46 punten en Roda op 47... over spanning gesproken.
Eigenschuld dikke bultquote:
Redelijk. Ik vind ze, als psv fan zijnde, iets meer overwicht hebben. Maar over de hele wedstrijd gezien ontlopen ze elkara niet zoveel. Wel paar goede reddingen van gomes.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef TC03 het volgende:
Hoe speelt Feyenoord?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
KANKERAJAX. Weer kankergeluk door een kankerscheidsrechter.
Alweer niet in de aRENaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef Jajong het volgende:
JAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAARJAAAAAAAA HUNTELAAAAAAAAAAR
MET EEN VITESSE AVATAR.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef Domenica het volgende:
WAT EEN KANKER CLUB
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
oh my god!![]()
KJH scoort uit alle standen, inclusief buitenspel.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Haha iddquote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef rubbereend het volgende:en nu verdedigen om 1 punt in eigen huis veilig te staan?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kankerscheidsrechter.
Eindelijk staan ze een keer aan onze zijde. Nu maken ze het goed voor die ellende die we vaak kregen!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ZEER GUNSTIG voor Groningen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef edje34 het volgende:
Willem2-Heereveen 4-3
Jaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef RayMania het volgende:
90e minuut is toch ook onderdeel van de tijd, of niet?
Wat doe je op het net?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Eindelijk staan ze een keer aan onze zijde. Nu maken ze het goed voor die ellende die we vaak kregen!
Uhh, geef eens een voorbeeld ? Volgens mij zwijnt ajax continue door de scheidsrechter >?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Eindelijk staan ze een keer aan onze zijde. Nu maken ze het goed voor die ellende die we vaak kregen!
Triest gevalquote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef leolinedance het volgende:
Dit meen je niet he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutjoden ook altijd![]()
![]()
![]()
Het was ze tegen thun, roda en nu ook al vitesse. Godverdomme![]()
2-1quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef leolinedance het volgende:
Dit meen je niet he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutjoden ook altijd![]()
![]()
![]()
Het was ze tegen thun, roda en nu ook al vitesse. Godverdomme![]()
Dat wou ik zeggen!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef HeatWave het volgende:
Komop zeg, het was buitenspel idd, maar enkele centimeters..
Na die hond van een Luinge mag het ook wel weer eens meezitten..
Jouw gejank over die begrotingen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef Nashje het volgende:
Buitenspeldoelpunten. En dan al die reacties.
Heerlijk.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef djstoffel het volgende:
ik had al een hekel aan die ajaxieden maar dat wordt met de week erger..................
HAHAHA JAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef pascalheister het volgende:
me hele scherm zit vol hier van al die klaargekomen ajaciedjes![]()
Dat noemen we clubliefdequote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef pascalheister het volgende:
me hele scherm zit vol hier van al die klaargekomen ajaciedjes![]()
Je capslock staat aan, josti.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Jajong het volgende:
HAHAHA IK GA STUK IK LACH KANKERHARD
Je hebt wel een hele grote bek nu ineensquote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Jajong het volgende:
'quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef WebForce het volgende:
Godver kut! M'n hart bezweek bijna, 0-1 bij Ajax, komt er zo'n![]()
![]()
![]()
-goal in de laatste seconden! Arrrg!
Was die ook nog buitenspel dan?
Echt hequote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Mr.Mills het volgende:
OMG wat heerlijk van al die sneue kneusjes hier
Koop een seizoenskaart en vier hetquote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Jajong het volgende:
Hahahahaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef venomsnake het volgende:
ontploffing in utrecht vak zei die vent op radio...
WHO GIVES A SHIT ROFL:Dquote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef EminemRulezz het volgende:
ajax geen recht op de 2-1 zo te horen
Dat doet hij wel als ze eens bovenaan staan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Koop een seizoenskaart en vier het![]()
pssst, je caps lock is al een tijdje blijven hangenquote:
Er is maar één echte Josti, Cherry.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je capslock staat aan, josti.
Is goed 3-0?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
we slachten ajax in 020
Doe ik ook zeker wel volgend seizoen, maak je daar maar geen zorgen overquote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Koop een seizoenskaart en vier het![]()
Inderdaad. Wat een josti die kerel zeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
pssst, je caps lock is al een tijdje blijven hangen
Geen idee en het kan me ook niks schelen want we hebben Huntelaar welllllllllllllllllquote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef EminemRulezz het volgende:
waar was ajax zonder huntelaar ?
moet je eens kijken als ALLEEN ajax speelt, dan zie je ALLEEN Ajacieden, en als ze achterstaan komen al jullie calimero;s weer ff lachen..quote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef EminemRulezz het volgende:
moet je es kijken wat een reacties :
Ajax staat 0-1 achter, zie je geen ajacied.
Maken ze 1-1 duiken ze als de kippen op dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |