Ik zie Kew al verstijfd staan jaquote:Vrije trap Haris in de muur, Jaliens krijgt bal voor de voeten, maar doet er niks mee.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag van Live Eredivisieverslagen #64. Ajax in het rechterrijtje.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aan de andere kant hoop ik dat ajax wint, en dat Danny Blind ook volgend jaar nog coach mag zijn![]()
Die hoop is wel gevlogen, gelukkig voor Ajax.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aan de andere kant hoop ik dat ajax wint, en dat Danny Blind ook volgend jaar nog coach mag zijn![]()
En psv in het chineesquote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef rubbereend het volgende:
rare gewaarwording, radio op 1 en de TV op de BBC met FA cup
Groningen wint gewoon van Twentequote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef RedGuy het volgende:
Ach, we kunnen wel gaan juichen, maar Ajax wint toch wel van RKC onverdiend, Groningen speelt nipt gelijk bij FC Twente en Heerenveen komt niet verder dan 0-0 tegen AZ thuis.
Goa ie hen. Nooit een keer.quote:
Bijna, maar net niet helemaal!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef bazkie_botsauto het volgende:
staat groningen-utrecht al 3-1?
Hattrick Harryquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef borisz het volgende:
HUP HARRY
Als een kampioen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef TC03 het volgende:
Hoe speelt Feyenoord?
en dan ook nog eens Vitesse - NEC alsof dat niet genoeg beladen isquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
volgende week 3 ploegen op 46 punten en Roda op 47... over spanning gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |