Wat dacht je van heel PSV.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef Bjoro het volgende:
we kunnen al een drankje nemen op kosten van:
Leonardo (4e min)
Cristiano (9e min)
Dembele (10e min)
1 afpaktquote:Op woensdag 12 april 2006 20:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat dacht je van heel PSV.
Dan schiet het teminste een beetje op.
11 bier ober!
Daar gaat mijn toto-uitslag bij die wedstrijd alweer naar de klote.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Bjoro het volgende:
Iwan Redan doet ook een duit in ons drinkezakje
toch 20 min. in spanning gezetenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaat mijn toto-uitslag bij die wedstrijd alweer naar de klote.
op kosten van Ronnie Stam ?quote:
goed ideequote:
Als ik het deed met mijn secretaresse was er ook altijd sprake van werkoverleg.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef pascalheister het volgende:
noemen ze een afdelingsorgie al werkoverleg
26 alquote:Op woensdag 12 april 2006 21:40 schreef golfer het volgende:
Wat een doelpuntenfestijn weer vanavond.
dat had Pim niet gewild.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef SCH het volgende:
De enige echte doelpuntrijke wedstrijd wordt niet uitgezondenRechtse media
huntelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Jij ook met de definitieve play-off plek voor Uefa-voetbal.quote:
Ik kijk uit naar de samenvatting.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef SCH het volgende:
De enige echte doelpuntrijke wedstrijd wordt niet uitgezondenRechtse media
Die hadden we al hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij ook met de definitieve play-off plek voor Uefa-voetbal.
Onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef Bjoro het volgende:
Charisteaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssss
Ja, maar nu is defenitief zeker dat jullie niet meer bij de eerste 5 voor CL-play-offs kunnen komen.quote:
Oh ja - nog arrogant doen ook - je bent echt onvoorstelbaarquote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar nu is defenitief zeker dat jullie niet meer bij de eerste 5 voor CL-play-offs kunnen komen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
Oh ja - nog arrogant doen ook - je bent echt onvoorstelbaar
Dat niet kan er alleen maar om lachen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef SCH het volgende:
Baal je van de overwinning Tong?
Verliezer? Ik geloof dat mijn clupje vandaag niet verloren heeft, hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:01 schreef SCH het volgende:
Je bent echt een slecht verliezer golfer. Voor tong heb ik altijd wel waardering als het om eerlijkheid gaat.
Ja maar je begint toch niet met zo'n prutsclub ?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Eilanden het volgende:
Dan heeft SCH dat dan maar gelijk gehad
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Verliezer? Ik geloof dat mijn clupje vandaag niet verloren heeft, hoor.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Verliezer? Ik geloof dat mijn clupje vandaag niet verloren heeft, hoor.
Ja hoor ..... maar dit keer wel een beetje bitterequote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef Bjoro het volgende:
mooi score verloop zeg WillemII - Heerenveen !
en zou eilanden nog eenoverhebben voor Clau
Ik had haar lip eraf gebeten als het een grote overwinning was geweestquote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja hoor ..... maar dit keer wel een beetje bittere![]()
![]()
Kritiek op de eigen ploeg:quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Wat zei ie dan?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kritiek op de eigen ploeg:
Willem II moet in de nacompetitie tegen clubs uit de Gouden Gids Divisie. Dan kwam deze wedstrijd als geroepen, want vanavond hebben ze gespeeld tegen een team dat nauwelijks het niveau van een Gouden Gids Divisie-club ontsteeg
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef Eilanden het volgende:
Kritiek op de eigen ploeg:
Willem II moet in de nacompetitie tegen clubs uit de Gouden Gids Divisie. Dan kwam deze wedstrijd als geroepen, want vanavond hebben ze gespeeld tegen een team dat nauwelijks het niveau van een Gouden Gids Divisie-club ontsteeg
Ik miste je alquote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
tong80 ik heb geen goed gevoel over dat topic en mijn msn doet het niet, mag ik je hier uitkafferen?![]()
Mijn compu is stuk, ik fok nu op een heel lelijk provisorisch schermpje en als ik op enter druk is mijn post gewist.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef popolon het volgende:
Gezellig avondje voetbal lees ik.
SCH al een beetje aan 't afkoelen?
quote:
Hehequote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*diepe zucht* ........ Clautje
![]()
Als het een grotere overwinning was geweest dan was het geengeweest, maar dan had ik je lip eraf gebeten
![]()
![]()
Neuh..maar ja...ik wilde het niet missen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef SCH het volgende:
Ga toch slapen clauw - gefeliciteerd meid, heb je je verstandskiesjes er uit gezongen?
je krijgt maar één keer een kans voor een eerste indruk. Dus netjes in pak lijkt me.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef golfer het volgende:
*whiskietje inschenkt*
Zou je als je naar zó'n echte headhunter gaat nou ook een mooi pak aan moeten doen, of kan zo'n eerste kennismaking gewoon in nette vrije-tijdskleding, tegenwoordig?
Strak in trainingspak!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef golfer het volgende:
*whiskietje inschenkt*
Zou je als je naar zó'n echte headhunter gaat nou ook een mooi pak aan moeten doen, of kan zo'n eerste kennismaking gewoon in nette vrije-tijdskleding, tegenwoordig?
Onderhand gewoon kwaliteit hoor.quote:
quote:Ajax al acht keer trefzeker in blessuretijd
De treffer van Klaas Jan Huntelaar tegen Roda JC betekende voor Ajax al de achtste treffer in de blessuretijd dit seizoen.
Ajax, dat tot dusver in alle verschillende competities 43 duels speelde, lijkt er patent op te hebben om diep in de tweede helft pas het net te vinden. Ook in de Champions League ging Ajax al twee keer door het oog van de naald.
Sparta Praag - Ajax (CL)1-1 Wesley Sneijder (91.)
FC Thun - Ajax (CL)2-3 Nigel de Jong (91. )
FC Thun - Ajax (CL)2-4 Nourdin Boukhari (93.)
Ajax - FC Twente (Ere)2-0 Markus Rosenberg (95.)
Heerenveen - Ajax (Ere)4-2 Tomás Galásek (91.)
Heerenveen - Ajax (GC)0-3 Urby Emanuelson (92.)
Heracles A. - Ajax (Ere)1-3 Ryan Babel (92.)
Ajax - Roda JC (GC)1-4 Klaas Jan Huntelaar (94.)
da's inderdaad erg leuk, zeker omdat je op je kwaliteiten benaderd zal zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef golfer het volgende:
Oké, toch maar in pak dan volgende week.
Ik voelde mij wel gevleid toen die voor mij vreemde man mij opeens opbelde om met mij te willen praten over een leuke leidinggevende functie bij een grote uitgeverij.
Voor het eerst dat mijn leeftijd een keer geen bezwaar bleek te zijn.
Dat mag de eerste drie dagen nietquote:
Hey super man - dat zou te gek zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef golfer het volgende:
Oké, toch maar in pak dan volgende week.
Ik voelde mij wel gevleid toen die voor mij vreemde man mij opeens opbelde om met mij te willen praten over een leuke leidinggevende functie bij een grote uitgeverij.
Voor het eerst dat mijn leeftijd een keer geen bezwaar bleek te zijn.
Vooralsnog verwacht ik er niets van, maar praten kan altijd even.quote:
Ik wacht op jouquote:
Wippen?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooralsnog verwacht ik er niets van, maar praten kan altijd even.
ergens in Hilversum met die man afgesproken. Misschien kom ik daarna wel even bij je binnen wippen als je werkt op woensdag
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:02 schreef tong80 het volgende:
Misschien zoeken ze een redacteur voor de nieuwe bejaardenomroep Golfer.
Ja nog niet gezien ben nu aan het kijken. Erg leuk weer.quote:
3 Bans in VBL.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
3 Bans in VBL.
1 voor mijn reacties en 2 voor klonen...
Is dat dan zeg maar 3-voudige moord?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
3 Bans in VBL.
1 voor mijn reacties en 2 voor klonen...
Rafeal zal d'r wel niks kunnen brengen...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze kijkt zaadvragend.
geld en bekendheid, daar gaat het dr immers alleen maar om.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Rafeal zal d'r wel niks kunnen brengen...
De journalist des te meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Rafeal zal d'r wel niks kunnen brengen...
Jij had toch maar 1 ban daarvoor?quote:
1 voor mijn reacties inderdaad, verder geen kloons gemaakt.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij had toch maar 1 ban daarvoor?
D'r sex haalt ze wel bij de rest van de selectie, en op de tribune vind ze ook wel wat.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
geld en bekendheid, daar gaat het dr immers alleen maar om.
Jupiler of Alfa?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
D'r sex haalt ze wel bij de rest van de selectie, en op de tribune vind ze ook wel wat.
* DarkShine zet een fles Jupiler neer.quote:
* Ambrosius checkt Eurosport.quote:
inderdaad heb vrijdag niet alles gezien dus nu ff de gemiste stukjes bekijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
* Ambrosius checkt Eurosport.
Herhaling voor mij iig, vrijdag al gezien, ik hou het bij de HH van 'De Wedstrijden'.
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:12 schreef tong80 het volgende:
Ik zit te genioeten weer een klasse programma van Wilfrioed. Eerste aflevering golfert dit kan alleen maar beter worden. En in het topic over dit programma denkt iemand dat het Poolse hoertje kans maakt omk uitgewezen te nworden.
je hebt een meisje klaargemaakt?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Schenk mij dan maar een glaasje fris in...
Leuke climax vanavond
Ja, ze moest weg. Heb ik haar even klaargemaakt voor vertrek.quote:
Een lesbiëne?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar heb me wel vermaakt hoor, best lastig als je aant stoppen met roken bent en je krijgt zo'n frustrerende pot voorgeschoteld...
Er is nog ergens een solli-topic dat mij uitermate geschikt voor jou lijkt.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Gezellig geweest in de live verslagen topics zeg...
Ik geloof dat er een paar mensen mijns insziens behoorlijk over de schreeft zijn gegaan
Het was niet in PUB hoor.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wel godverdomme, hoor ik dat er hier gereld is zonder mij
Roep dan voortaan ff zeg
O. Maar dan had iemand me toch wel op de hoogte kunnen stellen? Je weet hoe ik kan genieten van een goede rel tussen homo's, hangjongeren en dat soort gespuisquote:
Gespuisquote:Op donderdag 13 april 2006 02:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
O. Maar dan had iemand me toch wel op de hoogte kunnen stellen? Je weet hoe ik kan genieten van een goede rel tussen homo's, hangjongeren en dat soort gespuis
Trusteh Tong.quote:
niet zo vreemd na zo'n wedstrijd.....quote:Op donderdag 13 april 2006 06:33 schreef Superheld het volgende:![]()
![]()
![]()
Godverdomme, heel de NACht niet kunnen slapen...![]()
![]()
ik zit het net na te lezen. niveau is weer behoorlijk triest.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Gezellig geweest in de live verslagen topics zeg...
wat een mooi avondje was het weer he ?quote:
waarom denk je dat ik daar nooooooit kom !quote:Op donderdag 13 april 2006 08:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit het net na te lezen. niveau is weer behoorlijk triest.
gezien hetr scoreverloop gisteren dacht ik: laat ik eens de frusti-reacties teruglezenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik daar nooooooit kom !
tis me de moeite niet waard me daar druk om te maken !
En dat is jammer natuurlijk, dat door anderen jou het plezier op Fok wordt ontnomen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik daar nooooooit kom !
tis me de moeite niet waard me daar druk om te maken !
geen last van, heb de arbeidsvitaminen opstaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef borisz het volgende:
Gezellig Humberto Tan presenteert Evers Sraat Op![]()
Ja die heeft weinig slaap gehad. Gisteravond laat was ie bij de Wedstrijden.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:24 schreef borisz het volgende:
Gezellig Humberto Tan presenteert Evers Sraat Op![]()
dat is het mij niet waard, het is maar internet !quote:Op donderdag 13 april 2006 09:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dat is jammer natuurlijk, dat door anderen jou het plezier op Fok wordt ontnomen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:12 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Ik weet nu zeker dat ik met 8 vrouwen samenwoon
Er ging er een proberen een kastje op te hangen, maar daarvoor moesten eerst gaatjes geboort worden en ja hoor dwars door de elektra leidingen. Hele huis zonder stroom behalve de benedenverdieping. Dus daar maar naar toe gegaan en gedwongen GTST gekeken
.
Welliswaar uiteindelijk nog De Wedstrijden gekeken en een leuke avond gehad.
In een oud huis waarvan alles bijna nieuw isquote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat een paupers zijn het ook dan
Woon je in een wat ouder huis dan? Daar is de electra vaak ook wat gevaarlijker aangelegd, in nieuwere huizen is dat beter beveiligd.
die meiden doen het alleen om het boren natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef VoreG het volgende:
In een oud huis waarvan alles bijna nieuw is
Maar ja, ik zat iets later zo eens te kijken waar ze die gaatjes had geboort voor dat kastje, maar dan kan nooit een kastje opgehangen worden dus ik weet niet wat voor een idee ze had bij het boren...
En het was nog mijn boor ookquote:Op donderdag 13 april 2006 10:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die meiden doen het alleen om het boren natuurlijk
"als je zo graag wilt boren, kom dan vanavond maar ff langs" kun je ook wel een keertje laten vallenquote:
SCHtoute SCH!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:13 schreef SCH het volgende:
Ik had gisteren een beetje stom gedaan tegen de modjes, ik ga een bosje bloemen voor ze kopen
Da's Hogeschool-versieren voor hemquote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
"als je zo graag wilt boren, kom dan vanavond maar ff langs" kun je ook wel een keertje laten vallen![]()
diep van binnen ben je niet zo slecht als dat je eruit zietquote:Op donderdag 13 april 2006 10:13 schreef SCH het volgende:
Ik had gisteren een beetje stom gedaan tegen de modjes, ik ga een bosje bloemen voor ze kopen
Neem je Caroline dan ook meequote:Op donderdag 13 april 2006 10:13 schreef SCH het volgende:
Ik mocht geen foute boorgrappen makenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
"als je zo graag wilt boren, kom dan vanavond maar ff langs" kun je ook wel een keertje laten vallen![]()
YMCA valt niet echt goed in de smaak op dit tijdstip op veel andere ook niet..quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Againzender het volgende:
Hm, het zonnetje breekt door
Gerard heeft mijn verzoekje niet gedraaid
quote:¬ Ergernissen ¬¬ Mevrouw Everschot uit Utrecht:"Ik heb me maandag vreselijk geergerd aan de 'Staatsloterij EUR 100.000 Show' op RTL4.In een onderdeel komt de deur en raam van het huis van mensen live op tv en dan moeten de bewoners binnen een minuut reageren om 100.000 euro te winnen. Maar deze mensen kwamen pas na 1 minuut en 20 seconden naar buiten.Een minuut is een minuut,dus ze hebben volgens mij oneerlijk een ton gewonnen."
een minuut is een minuut.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een beetje verzuurd dat zij de ton niet gewonnen heeft.
Teletekst pagina 316.
Luinge zekerquote:Op donderdag 13 april 2006 10:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
een minuut is een minuut.
Ze hadden er een scheidsrechter bij moeten zetten.
Goedemorgenquote:
Nee joh, die fluit af als de mensen de deur open willen gaan doenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:35 schreef VoreG het volgende:
Dan kan je na 3 minuten nog steeds een ton winnen.
Ach je was niet de enigequote:Op donderdag 13 april 2006 10:13 schreef SCH het volgende:
goede herinneringen aan het nummer, maar meezingen, neequote:Op donderdag 13 april 2006 10:44 schreef borisz het volgende:
je zingt altijd mee op deze plaat nu op 3fm![]()
and i he hehehe he he he he he , and i say he , Whats going on?![]()
Die goals van FCG waren per definitie niet mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 11:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Was het een mooie goal van Koen, clauw?
Heb hem niet gezien.
je kan ook wat harder optreden... maar goed, Rubber en vaduz hebben beloofd dat te doen, dus ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef Suijk het volgende:
Tja, ze gaan ook zo ontzettend hard, je kunt altijd achteraf pas wat doen.
Er zijn al wat mensen verdwenen en we gaan er inderdaad strenger tegenop treden.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
je kan ook wat harder optreden... maar goed, Rubber en vaduz hebben beloofd dat te doen, dus ik ben benieuwd!
Goede zaakquote:Op donderdag 13 april 2006 11:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er zijn al wat mensen verdwenen en we gaan er inderdaad strenger tegenop treden.
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Was het een mooie goal van Koen, clauw?
Heb hem niet gezien.
Eindelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er zijn al wat mensen verdwenen en we gaan er inderdaad strenger tegenop treden.
is het ooit anders geweestquote:Op donderdag 13 april 2006 10:50 schreef lookinforyou het volgende:
Wat was het gisteravond een a-sociaal gescheld in het eredivisie topic, niet normaal meer![]()
Gister vond ik echt het dieptepunt hoor.quote:
Helemaal nietquote:Op donderdag 13 april 2006 11:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]Mooie kopbal (voor zo'n klein ventje, haha).
Die van Rasmus was ook heel mooi trouwens.
ga vooral iets doen met die opmerkingen waar die vreselijke ziekte in voorkomtquote:Op donderdag 13 april 2006 11:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onder andere SCH en ondergetekende hebben daar in het feedback-topic een discussie over gehad met de mods, maar ze hebben beloofd streng te zullen optreden!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga vooral iets doen met die opmerkingen waar die vreselijke ziekte in voorkomt
Amen.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of men reageerde er nietquote:Op donderdag 13 april 2006 10:59 schreef VoreG het volgende:
Vroegah was het beter in VBL. Toen kon men nog tegen een beetje leuk trollen
Dank u!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:39 schreef Suijk het volgende:
Hey DarkShine, welkom terug. En goed nieuws over die SV's ja.
Hey, waarom heb jij in je ondertitel KKK?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:39 schreef DarkShine het volgende:
Goedemorgen!
Rondje op kosten van de KNVB, dat kunnen ze naast de proceskosten van het verloren kort geding ook nog wel betalen!
Is dat zo danquote:Op donderdag 13 april 2006 11:39 schreef DarkShine het volgende:
dat kunnen ze naast de proceskosten van het verloren kort geding ook nog wel betalen!
Dat scheelt Utrecht weer wat verliespunten of nietquote:Op donderdag 13 april 2006 11:49 schreef Eilanden het volgende:
Of de KNVB geeft Roda JC gewoon aan de Bundesliga .. ook een goeie oplossing![]()
quote:
quote:Uitspraak
211151/KGZA 06/330
RECHTBANK UTRECHT
Sector Handels - en Familierecht
VONNIS
van de voorzieningenrechter
in het kort geding van:
[eisers sub 1 tot en met 107]
procureur mr. E.J.A.A. van Dal,
advocaten mr. H.E.P. van Geelkerken en B.M.A. Jegers te Heerlen,
tegen
de vereniging
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND,
gevestigd te Zeist,
gedaagde,
procureur: mr. B.F. Keulen,
advocaat mr. H.J.A. Knijff te 's-Gravenhage.
Partijen zullen hierna eisers en de KNVB genoemd worden.
DE PROCEDURE
Het verloop van de procedure blijkt uit:
- de dagvaarding;
- de mondelinge behandeling; - de pleitnota van eisers
- de pleitnota van de KNVB.
Ten slotte is vonnis bepaald.
De beslissing luidt zoals hieronder is bepaald. Aan partijen is medegedeeld dat de nadere schriftelijke uitwerking van dit vonnis zo spoedig mogelijk zal volgen.
BESLISSING
De voorzieningenrechter:
Verbiedt met onmiddellijke ingang de KNVB om uitvoering te geven aan de opgelegde stadionverboden ten aanzien van ieder van de in de dagvaarding genoemde eisers. Dit verbod geldt ten aanzien van iedere vorenbedoelde eiser(es) afzonderlijk tot dat door de strafrechter ten aanzien van de desbetreffende eiser(es) is geoordeeld dat deze artikel 2.1 van de APV van Amsterdam heeft overtreden, dan wel dat de civiele bodemrechter heeft geoordeeld dat de desbetreffende eiser(es) zich zodanig heeft gedragen dat hij/zij het belang van het voetbal heeft geschaad. Veroordeelt de KNVB in de proceskosten, aan de zijde van eisers tot op heden begroot op EUR 1.156,37, Verklaart dit vonnis tot zover uitvoerbaar bij voorraad. Wijst af het meer of anders gevorderde.
Dit vonnis is gewezen door mr. H.J. Schepen en in het openbaar uitgesproken op 13 april 2006.
w.g. griffier w.g. rechter
Thuis gewoon gewonnen hoor. Alleen in Duitsland met 2-1 verloren.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat scheelt Utrecht weer wat verliespunten of niet
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Thuis gewoon gewonnen hoor. Alleen in Duitsland met 2-1 verloren.
ik stotter een beetjequote:Op donderdag 13 april 2006 11:44 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hey, waarom heb jij in je ondertitel KKK?![]()
beetje achterhaalde vlag volgens mij.quote:
opzich terechtquote:Op donderdag 13 april 2006 12:00 schreef borisz het volgende:
De reclame van centraal Beheer is verboden
Ach hij heeft al genoeg aandacht gehad. Doel is weer bereikt.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:00 schreef borisz het volgende:
De reclame van centraal Beheer is verboden
Dat zijn toch 3 verliespuntenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Thuis gewoon gewonnen hoor. Alleen in Duitsland met 2-1 verloren.
Mwah, we vinden het gewoon leuk de competitie spannend te houdenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat zijn toch 3 verliespunten
Waren best handig geweest om die punten te hebben
Kun jij daar gewoon inloggen overal waar je zit? Wij alleen op schoolquote:Op donderdag 13 april 2006 12:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stukke interessanter dan samenvattingen van rechtzaken
Laat danny het nou eens een x bij z'n eigen club houden.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Danny Buis over Danny Blind![]()
![]()
"vorige week stond hij bijna te huilen voor de camera"
quote:
Ik kan worden gelinkt via mijn pagina van de universiteit. Daar moet ik inloggen met mijn gegevens en dan kan ik al die sites bekijken.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kun jij daar gewoon inloggen overal waar je zit? Wij alleen op school![]()
Ja, ik had ook even teruggelezen voor de zekerheidquote:Op donderdag 13 april 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]shit die was ik gisteren in alle drukte vergeten te posten
Hmmm... wat een paupershit hebben wij weerquote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan worden gelinkt via mijn pagina van de universiteit. Daar moet ik inloggen met mijn gegevens en dan kan ik al die sites bekijken.
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, ik had ook even teruggelezen voor de zekerheid
Nou eigenlijk al een hele tijdquote:Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar jij checkt die site dus inmiddels ook regelmatig?
he bosschebolquote:Op donderdag 13 april 2006 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
PascalHuillie is ook weer in de tent
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leid ons niet in bekoring, maar verlos ons van het kwade
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:12 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Ik weet nu zeker dat ik met 8 vrouwen samenwoon
Er ging er een proberen een kastje op te hangen, maar daarvoor moesten eerst gaatjes geboort worden en ja hoor dwars door de elektra leidingen. Hele huis zonder stroom behalve de benedenverdieping. Dus daar maar naar toe gegaan en gedwongen GTST gekeken
.
Welliswaar uiteindelijk nog De Wedstrijden gekeken en een leuke avond gehad.
quote:
Ik kan dat soort humor echt waarderenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke leuk, ik ken de makers goed
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Danny Buis over Danny Blind![]()
![]()
"vorige week stond hij bijna te huilen voor de camera"
ik ook en in levende lijven is het nog veel ergerquote:Op donderdag 13 april 2006 12:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kan dat soort humor echt waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |