Ben je het niet met de cijfers eens dan? Geef eens aan wat ze wel moeten zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:12 schreef Yildiz het volgende:
Ah, u bent de financieel leider van het project? Of u zuigt het zo even uit de duim?
Een HBO studie doe je al met een kwart van jouw bedrag, 125 euro per maand, om alvast mee te beginnen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ben je het niet met de cijfers eens dan? Geef eens aan wat ze wel moeten zijn.
Vergeet je niet de begeleiding en de gratis drugs?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een HBO studie doe je al met een kwart van jouw bedrag, 125 euro per maand, om alvast mee te beginnen.
Als we het trouwens eens over kosten hebben.
Irak...
[offtopic]quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als we het trouwens eens over kosten hebben.
Irak...
Als het echt was om die mensen van de dictator te bevrijden hadden we wel wat anders gedaan dan burgers in Irak gaan bombarderen. We hadden bijvoorbeeld Abdul Khan vast kunnen houden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:22 schreef more het volgende:
[..]
[offtopic]
Vrijheid, ook voor de mensen in Irak mag wat kosten, het is daar nog lang niet ideaal, maar dat komt vanzelf en ze zijn verlost van een wrede dictator.
[afbeelding][afbeelding]
5 mei dag (van de) vrijheid.
Ik reis dagelijks langs Parnassia psycho-medische opvang. Daar worden drugsverslaafden opgevangen. Serieus, het lijkt me geen pretje om daar te zitten.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:14 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vergeet je niet de begeleiding en de gratis drugs?
En jij vind het niet raar dat mensen beloont worden voor crimineel gedrag, alleen omdat dat misschien goedkoper voor de overheid (belasting betaler) is?
Maar de emotionele belasting en het rechtvaardigheids gevoel wordt hiermee gewoon overboord gegooit, maar dat is niet erg, want het is goedkoper.
Ik heb de discussie niet helemaal gevolgd, heb nog iets van een kater, vandaar, maar voelde toch de noodzaak even mijn ongenuanceerde mening hierover te spuien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:53 schreef Yildiz het volgende:
-knip offtopic gebrabbel-
[on topic]
Er zal vast wel een grotere bron zijn dan dit ene enkele NOS-berichtje, toch?
[..]
Ik reis dagelijks langs Parnassia psycho-medische opvang. Daar worden drugsverslaafden opgevangen. Serieus, het lijkt me geen pretje om daar te zitten.
Al helemaal niet als je daar al komt, dan is er iets mis gegaan, en ben ik blij dat er iets als Parnassia in Nederland is die die mensen weer een leven terug te geven. Dat lijkt me inderdaad verder 'gratis' voor die mensen. We kunnen er vast ook wel een prijs tegenover zetten, maar ik denk dat we dan allemaal weten dat daar criminaliteit aan te pas komt.
Onzin, het financiele aspect behoort niet de leidraad te zijn. Rechtvaardigheid dient te leidraad te zijn. Dat wil niet zeggen dat mensen die en foute weg zijn ingeslagen afgeschreven moeten worden. Dat nooit! Er is altijd een weg terug, een tweede kans. Zoiets dient bevochten te worden, door maarschappij en individu in kwestie.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef Tup het volgende:
Al die stoere taal over "ik ga ook ff veelpleger worden". Veelplegers tientallen jaren vast: kost kapitalen. Veelplegers loslaten: kost kapitalen. Economisch gezien -en dat is toch de maat van alle dingen volgens de meeste neoliberale rechtse Fok!-naievelingen- is dit wsl. de beste oplossing.
Op korte termijn, ja. Op lange termijn zullen meer en meer mensen in de misdaad belanden door dergelijk beleid. En meer veelplegers betekent over het algemeen hogere kosten. Maar dat maakt linkse boomknuffelaars als jou meestal niet zo gek veel uit, want als rechts jullie rotzooi op gaat ruimen, hebben jullie weer fijn om wat over te zaniken.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef Tup het volgende:
Al die stoere taal over "ik ga ook ff veelpleger worden". Veelplegers tientallen jaren vast: kost kapitalen. Veelplegers loslaten: kost kapitalen. Economisch gezien -en dat is toch de maat van alle dingen volgens de meeste neoliberale rechtse Fok!-naievelingen- is dit wsl. de beste oplossing.
Uiteraard is je betoog gespeend van enig onderzoekresultaat.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef Tup het volgende:
Ik wou graag in de traditie van rechtse huilies blijven spreken. Zo min mogelijk diepgang dus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef oheng het volgende:
Uiteraard is je betoog gespeend van enig onderzoekresultaat.
En dat terwijl linkse huilies zo ontiegelijk veel diepgang laten zien.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:29 schreef Tup het volgende:
[..]
Ik wou graag in de traditie van rechtse huilies blijven spreken. Zo min mogelijk diepgang dus.
Ik reageer primair op oheng die "onderzoeksresultaten" verwacht bij mijn argumentatie. Die heb ik niet en ik ga er ook geen onderzoek naar doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En dat terwijl linkse huilies zo ontiegelijk veel diepgang laten zien.
Neem Volkert vd G. Toch zeker een cm of 10 diep...........
Heb je ook echte argumenten, of is blaten jouw ding geworden?
"Rechts" volk betichten van gebrek aan diepgang is natuurlijk erg makkelijk. Maar inhoudelijk op argumenten in gaan, waarmee je dus in feite dieper zou gaan dan het "rechtse" volk waar jij je zo huiverig van distantieert, zou pas van echte klasse tonen. Nu ben je niets beter dan diegenen die inhoudsloos lopen te blaten, en doordat jij anderen beschuldigt hiervan, ben je in feite niets beter.
Nu staat hierboven een piekfijne, inhoudelijke reactie van mijn kant, waar jij je inhoudelijke argumenten op mag loslaten, en proberen te weerleggen. In plaats daarvan besluit je deze bewust over te slaan, en hetgemakkelijke geblaat aan te nemen. Een reactie die wel meer linkse boomknuffelaars hebben, dus schaam je niet, je bent niet alleen.
Het feit dat je dat niet doet zegt mij dus een aantal dingen; ofwel ik heb gewoon gelijk. Ofwel je bent te dom om een inhoudelijke reactie te herkennen als je erover zou struikelen. Ofwel jouw diepgang is ongeveer net zo diep als een kinderbadje in Center Parcs.
Onderzoeksresultaten? Neem de criminaliteitscijfers van Schidlerswijk, Kanaleneiland en Diamantbuurt er eens bij. Bewijs genoeg dat linkse politici absoluut geen kennis hebben van het voorkomen en bestrijden van misdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:57 schreef Tup het volgende:
[..]
Ik reageer primair op oheng die "onderzoeksresultaten" verwacht bij mijn argumentatie. Die heb ik niet en ik ga er ook geen onderzoek naar doen.
Jouw reactie kent inderdaad wél argumenten. Ons verschil van mening spitst zich toe op "lange en korte termijn". Ik denk dat beide moeilijk te staven zijn met "onderzoeksresultaten".
daarentegen zijn er wel degelijk successen met een harde aanpak, zie bijv. New York maar, en volgens mij gaat het in Maastricht met Leens (sp?) ook een stuk beter. Hij heeft iig de ballen gehad de onwettigheid in de woonwagenkampen aan te pakken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Onderzoeksresultaten? Neem de criminaliteitscijfers van Schidlerswijk, Kanaleneiland en Diamantbuurt er eens bij. Bewijs genoeg dat linkse politici absoluut geen kennis hebben van het voorkomen en bestrijden van misdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |