Helemaal geen stomme vraag...quote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef kluivie het volgende:
Stomme vraag maar was het geluid al beter voordat heel nederland zich weer druk ga maken over het geluid in de ArenA? En nee zo goed controleren ze niet hoor vind ik maar dat geeft niet
Sper maa...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:45 schreef partyyboyy het volgende:
... tussen 10 duizenden gillende meiden te staan...
nee vandaag hier ook nog nietsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:24 schreef LovelyLara het volgende:
Heb de hele dag met smart op de postbode zitten wachten, maar helaas...Helemaal noppes, nada, niets!!! Nog steeds geen kaartjes dus. Moet ik me zorgen gaan maken, of hebben jullie ze ook nog niet allemaal binnen????
The Ordinary Boysquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:07 schreef linebear het volgende:
wie staat er nu naast Basement Jaxx in het voorprogramma !?
Nou leukquote:
Geen idee, ik had er nog nooit van gehoordquote:
Dan ben ik d'r ook ... zo enorm veel zin inquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:22 schreef kluivie het volgende:
Voor mij nog 23 daagjes haha nou ja zaterdag nog drie weken dan lijkt het korter
Moet zeggen dat ik er ook best wel zin in hebt ook al ben ik niet zo'n fan....wil hem toch wel is meemaken.........je moet alles is gedaan hebben in je leven heeequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan ben ik d'r ook ... zo enorm veel zin in![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |