Klopt jaquote:Op woensdag 26 april 2006 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
De zanger van The Killers lijkt wel op dat gastje van the Kooks, qua haar in ieder geval
Ik zocht naar het goede woordquote:Alexander vind ik echt sexyNiet superknap maar hij heeft sex appeal
Jammer ook van zijn minder zuivere huidquote:Alex van AM is inderdaad engIk kan bevestigen dat ik wel onder invloed was van drank en hij keek zo lief naar me dus vond dat wel leuk
En een beetje jong is hij ook wel ja
![]()
Jij begonquote:
Ok ok, ik zal me er niet mee bemoeienquote:Op woensdag 26 april 2006 11:42 schreef MaJo het volgende:
He Prep2Fight, jij begon inderdaad! Laat ons dames ook eens kletsen over mannen, jullie doen in het Trivia topic niet anders over vrouwen
Dream on, dream onquote:
Daily Paradise bedoel je?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tuurlk![]()
[..]
Waar regende het dan, bij je hotel? Ik heb er namelijk niets over gehoord, zelfs in de Daily Telegraph was er niets over te vinden![]()
inderdaad, je kon het noodweer ook goed zien hangen en bij alle kraampjes werden de vlageen ed uit voorzorg al weggehaald.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Daily Paradise bedoel je?
Daar stond wel iets over regen, dat het net een paar kilometer lang het lowlands terrein ging.
Hij is 30+, da's genoeg info?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:42 schreef MaJo het volgende:
He Prep2Fight, jij begon inderdaad! Laat ons dames ook eens kletsen over mannen, jullie doen in het Trivia topic niet anders over vrouwen
Is Alexander zo oud dan? (voor mij?)
2 woorden: niet mogenlijk.quote:Maar die avond was hij echt sexy, ik zweer het je
Uh, ja, geen idee hoe ik nou weer bij Telegraph kwam..quote:Op woensdag 26 april 2006 13:03 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Daily Paradise bedoel je?
Daar stond wel iets over regen, dat het net een paar kilometer lang het lowlands terrein ging.
Heb het net opgezocht en hij is 34quote:Op woensdag 26 april 2006 15:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hij is 30+, da's genoeg info?![]()
[..]
Het was echt zoquote:2 woorden: niet mogenlijk.
Zie je wel dat ik niet zomaar iets verzin. Twee (!!!quote:Uh, ja, geen idee hoe ik nou weer bij Telegraph kwam..![]()
34 is toch nog niet zo oud?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb het net opgezocht en hij is 34Dacht dat hij 28 was ofzow
Toch maar eens mijn zinnen op iemand anders zetten dan, hij is helemaal niet onbereikbaar ofzo
[..]
Het was zelfs op de radio kan ik me herinneren....quote:Het was echt zoKijk maar eens in het AM topic, iemand anders bevestigd het
[..]
Zie je wel dat ik niet zomaar iets verzin. Twee (!!!) mensen bevestigen dat het overal regende behalve op het Lowlands terrein. Is echt zo, het werd donker dus iedereen vreesde het ergste, maar het trok wonder boven wonder langs. En nee, ik zat toen niet bij mijn hotel
Das hoogbejaard bijnaquote:
Nee hoor, hij is alleen 10 jaar ouder dan ik, en aangezien we het hadden over een eventuele flirt plaatste ik die kanttekeningquote:
Inmiddels al 3 mensen die het bevestigenquote:Het was zelfs op de radio kan ik me herinneren....![]()
Afblijven, alleen kijken, is mijnquote:
Ik val op mannen maar snap wel wat je in haar zietquote:Op woensdag 26 april 2006 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als we toch bands op flirtwaarde gaan kiezen dan wil ik graag Lacuna Coil. Tot halverwege augustus doen die Ozzfest in de VS. Ze zijn dus op tijd weer beschikbaar. Hebben een nieuw album. Zijn gewoon retegoed. En ze hebben Cristina![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zeg: boeken die handel
Afblijven, alleen kijken, is mijnquote:Op woensdag 26 april 2006 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik val op mannen maar snap wel wat je in haar ziet![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Afblijven, alleen kijken, is mijn![]()
eventuele flirt, sorry? wáár?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef MaJo het volgende:
Nee hoor, hij is alleen 10 jaar ouder dan ik, en aangezien we het hadden over een eventuele flirt plaatste ik die kanttekening
Wat, was het op de radio dat Alex lief naar je keek, en dat 'ie juist die avond wél sexy was?quote:Inmiddels al 3 mensen die het bevestigen![]()
Zie je dat Lienelien
(ze negeert het feit dat ik gelijk heb, antwoordt opeens niet meer enzo
)
Ik heb hem eerder genoemdquote:Op woensdag 26 april 2006 17:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
eventuele flirt, sorry? wáár?
En ik had hem eerder gezien, Alexanders is van mij.![]()
[..]
Ik had het over het weer op Lowlandsquote:Wat, was het op de radio dat Alex lief naar je keek, en dat 'ie juist die avond wél sexy was?![]()
ik kende alle nummer als uit m'n hoofd voordat jij ook maar van Alexander/FF had gehóórdquote:
Oja, kan goedquote:Ik had het over het weer op LowlandsEn hij was echt sexy die avond
Maar daar had ik het nu dus niet meer over
Ken Franz Ferdinand al best lang hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 18:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik kende alle nummer als uit m'n hoofd voordat jij ook maar van Alexander/FF had gehóórd![]()
![]()
[..]
Oja, kan goednu blij?
klopt, niet bepaald nee. En het is best offtopic enzo.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ken Franz Ferdinand al best lang hoorMaar de nummers uit mijn hoofd/echte fan is inderdaad wat recenter
Sinds wanneer ken jij ze dan? Gaan we wedstrijdje doen wie ze het langst kent
Ja ben blij met mijn gelijkEn Alex was echt sexy hoor
Waarom blijf ik dit herhalen? Siert me niet echt ofzow
Dan win je welquote:Op woensdag 26 april 2006 18:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
klopt, niet bepaald nee. En het is best offtopic enzo.
Sinds een jaar of 2,5 oid. Ruim voor Lowlands iig
bron klikquote:Mew bevestigd het optreden aan Graz.nl en gaat proberen Lowlands plat te spelen met hun bombastische muziek. De myspace van Mystery Jets geeft aan dat er optredens van de band op Haldern, Lowlands en Pukkelpop plaatsvinden.
Biography by Heather Pharesquote:
hèhè..quote:Op maandag 1 mei 2006 20:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ligt er natuurlijk maar aan hoelang geleden je geschiedenislessen had.
ik zou wel willen, maar ik weet nog steeds niemand om mee te gaanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:55 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel mensen hier hebben al een kaartje gekocht?
Dan heeft die Heather Phares het verkeerd.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Biography by Heather Phares
Glasgow's art-damaged rock quartet Franz Ferdinand -- named for the Austro-Hungarian Archduke whose murder sparked World War I -- features bassist Bob Hardy, guitarist Nick McCarthy, drummer Paul Thomson, and singer/guitarist Alex Kapranos. In late 2001, Kapranos and Hardy had begun working on music together when they met McCarthy, a classically trained pianist and double bass player who originally played drums for the group despite no prior experience as a drummer.
..
![]()
Denk ik niet, Alexander Kapranos zat destijds nog in een ander bandje genaamd The Karelia... Ook leuk, maar Franz Ferdinand bestond toch echt nog niet...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan heeft die Heather Phares het verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |