quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. en daar blijft het ook bij voorlopig![]()
![]()
verkapte: 'ik was er om beroeptechnische redenen en ik sliep niet op de camping maar in een hotel' postquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:58 schreef MaJo het volgende:
Had zelf een plasticachtig bandje die heb ik na een week afgeknipt, werd er helemaal kriegel van
Die bandjes mogen denk ik niet links omdat iedereen naar de rechter arm kijkt bij het controleren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel echt kansloos, dat ie niet links mocht. Ik wil hem namelijk omhouden, maar het is irritant om ze rechts te hebben met gitaar spelen. Ik pleit voor een linkshandigbandje!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:54 schreef maniack28 het volgende:
Och.. ze worden echt niet ranzig hoor... alleen die van 2004 valt nu een beetje uit elkaar (en die van 2003 nog niet)
Dan kijken ze ook maar links, luie dondersquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Die bandjes mogen denk ik niet links omdat iedereen naar de rechter arm kijkt bij het controleren.
ik ben later terug gegaan en heb gevraagd of ze hem links wilde doen, want daar had ik alle andere bandjes...... en dat mochtquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel echt kansloos, dat ie niet links mocht. Ik wil hem namelijk omhouden, maar het is irritant om ze rechts te hebben met gitaar spelen. Ik pleit voor een linkshandigbandje!
Maar armbandjes moeten ook gewoon rechtsquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Die bandjes mogen denk ik niet links omdat iedereen naar de rechter arm kijkt bij het controleren.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben er dit jaar ook weer bij
Jij denkt steeds dat ik dat stoer vind ofzo terwijl ik het eigenlijk verborgen wil houden, maar ondertussen weet iedereen hetquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
verkapte: 'ik was er om beroeptechnische redenen en ik sliep niet op de camping maar in een hotel' post![]()
Was het maar waarquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:17 schreef maniack28 het volgende:
Met welke zanger heb jij het bed gedeeld dan tijdens Lowlands?
Ik kan me vaag nog een KT herrineren.. heel vaag.. was toen al zo ver heenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
In dat geval zou ik er geen geheim van maken
Wat is een KT?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:32 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik kan me vaag nog een KT herrineren.. heel vaag.. was toen al zo ver heen
precies! en voorgaande jaren mocht t ook.. want ze hebben bij mij altijd links gezeten en vorig jaar mocht het opeens niet... dus ik had al stiekem zitten wurmen aan mn bandje op festival zelf, zo erg dat ie bijna van mn pols viel.. en toen nieuwe halen, en vragen of ie links mocht, maar mocht nog nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan kijken ze ook maar links, luie donders
Heet zij Katie? Wilde gokquote:
Nee, Katequote:
Nee hoor, dat denk ik heel niet, ik doe slechts mijn best om het wereldkundig te makenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij denkt steeds dat ik dat stoer vind ofzo terwijl ik het eigenlijk verborgen wil houden, maar ondertussen weet iedereen het![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee hoor, dat denk ik heel niet, ik doe slechts mijn best om het wereldkundig te maken![]()
Zie reactie boven jequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Volgens mij snapt iedereen dat al behalve wij 2tjes![]()
Ah, dat stond er net dus nog niet hèquote:
Ik zag wel iemand bij mij op school die em links had.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:54 schreef daeri het volgende:
[..]
hij is idd te groot, en daar waar hij dicht gebrand is irriteert t me behoorlijk.. :/
Ik vond het ook irritant dat ik hem niet links mocht hebben... maargoed, ik kreeg m wel af, en dan om links zonder dat ie stuk ging XD
Heb idd ook bij meer mensen gezin dat 'ie links zat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgens mij had ik 'm ook links vorig jaar. Was na de rij pardoes voorbij dat bandjesding gelopen, en moest dus even terug. Kwam dus van de andere kant en stak geloof ik m'n linkerarm uit..
kind?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ah, dat stond er net dus nog niet hè
Bij de letters KT kwam wel meteen Tunstall bij me op, maar ik wist heel niet dat dat kind er zo uit ziet
Vrouw of dame lijkt me... bovendien klonk je met het woordje kind als een omaquote:
Wie is hier nu 30+quote:Op woensdag 26 april 2006 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrouw of dame lijkt me... bovendien klonk je met het woordje kind als een oma![]()
Maar ik gebruikte de term kind dan ook niet, terwijl ik geen kind meer ben dus het wel zou mogen doenquote:
Over een maand ben ik 20+quote:Op woensdag 26 april 2006 09:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ik gebruikte de term kind dan ook niet, terwijl ik geen kind meer ben dus het wel zou mogen doen![]()
Nou ik schat dat jij en KT ongeveer even oud zijn, vandaar dat het me opviel...quote:Op woensdag 26 april 2006 09:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Over een maand ben ik 20+![]()
![]()
Ik zag het niet meer zeggen, hoor, als het je zo stoort.
En over 4 maanden is Lowlands alweer geweest!![]()
Oja. Maar goed, ik deed net een wanhopige poging tot ontopic-gaanquote:Op woensdag 26 april 2006 09:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ik schat dat jij en KT ongeveer even oud zijn, vandaar dat het me opviel...![]()
Iets over het bed delen met iemand enquote:Op woensdag 26 april 2006 10:13 schreef MaJo het volgende:
Offtopic gepraat
Ik snap nog steeds niet wat KT te maken heeft met mijn reactieOh en Lowlands is
![]()
ofzo.quote:Ik kan me vaag nog een KT herrineren.. heel vaag.. was toen al zo ver heen
Tuurlkquote:Op woensdag 26 april 2006 10:30 schreef MaJo het volgende:
Prep2Fight heeft het bed gedeelt met die KT?Cool
![]()
Waar regende het dan, bij je hotel? Ik heb er namelijk niets over gehoord, zelfs in de Daily Telegraph was er niets over te vindenquote:Het weer was vorig jaar zeker lekker! Overal regende het en op miraculeuze wijze bleef het bij ons droog![]()
Het weer was idd goed te doen.. hopelijk wordt het voor jullie weer goed weerquote:Op woensdag 26 april 2006 10:30 schreef MaJo het volgende:
Prep2Fight heeft het bed tent/opblaasmatras gedeelt met die KT?Cool
![]()
Het weer was vorig jaar zeker lekker! Overal regende het en op miraculeuze wijze bleef het bij ons droog![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus dat was je aan het doen ipv. mij bier geven![]()
Vrienden gaan voor het meisje hoor Prep![]()
Die is inderdaadquote:Op woensdag 26 april 2006 10:40 schreef lienelien het volgende:
.. ik zorg gewoon dat ik dit jaar mijn eigen tentje heb, en ik vind dat The Kooks er maar moeten zijn. Die xzanger heeft namelijk wel een hoog die-mag-mee-naar-huis/mijn tentje gehalte![]()
De zanger van The Kooks heeft ook zo'n leuk haarquote:Op woensdag 26 april 2006 10:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is inderdaadVind Alex van FF ook wel jammie
(niet te verwarren met Alex van Arctic Monkeys hoewel ik hem tijdens het concert opeens erg leuk vond
)
De zanger van The Killers lijkt wel op dat gastje van the Kooks, qua haar in ieder gevalquote:Op woensdag 26 april 2006 10:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
De zanger van The Kooks heeft ook zo'n leuk haarIk ga eens even opzoeken hoe 'ie heet
![]()
AlexanderDies heel niet knap, maar die mag ook wel mee
![]()
En alex van AM is eng, en jong, en...eng. Al helemaal jong voor jou, MaJo! Had je soms wat van de wietdampjes binnengekregen die van de aapjes afkwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |