Wat is dan wel de juiste manier?
Slaappillen zijn niet altijd even effectief, en als het mislukt en ze pompen je maag leeg, dan zijn je kansen verkeken. Ze gooien je met een beetje pech in een tehuis uit de buurt van scherpe voorwerpen enzo...
Een pistool is effectief, maar ja, hoe kom je aan zo'n ding? Naar Belgie rijden en dan? Waar zitten dat soort zaken en hoe duur is zo'n apparaat?
Van een gebouw springen, lijkt me ook wel een goede optie. Maar ben je dan weer asociaal bezig, omdat je misschien een onschuldige voorbijganger een trauma bezorgt?
Weet iemand anders nog andere effectieve manieren?
Ik zou naar ik nu denk, nooit zelfmoord willen plegen, maar je weet maar nooit...en een beetje voorbereid zijn kan geen kwaad.
[Dit bericht is gewijzigd door random op 08-12-2001 02:52]
quote:In beide gevallen een hele nare pijnlijke dood...
Op zaterdag 08 december 2001 02:49 schreef ullie het volgende:
Ehm je doodrinken/snuiven/slikken of van een veerboot af springen ergens midden op de noordzee.
Verdrinkingsdood schijnt het ergste te zijn wat er is... (waar men deze kennis vandaan haalt is mij dan weer een raadsel
)
quote:Lijkt me dat verbranden meer pijn doet. Dat is dan ook de pijnlijkste.
Op zaterdag 08 december 2001 02:52 schreef Lamon het volgende:[..]
In beide gevallen een hele nare pijnlijke dood...
Verdrinkingsdood schijnt het ergste te zijn wat er is...
(waar men deze kennis vandaan haalt is mij dan weer een raadsel
)
quote:Precies.
Op zaterdag 08 december 2001 02:52 schreef random het volgende:
Beetje maf topic, op het moment dat je zelfmoord wilt plegen dan snij je bewust alle banden met je huidige leven door. Wat dus indirect inhoudt dat je om niets of niemand meer iets geeft. Wat zou jij die voorbijganger dan kunnen bommen met zijn trauma, als jij zelfmoord wilt plegen ben jij er wel iets erger aan toe.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 08-12-2001 02:58]
quote:Ik heb juist gehoord dat verdrinkingsdood dus best meevalt.
Op zaterdag 08 december 2001 02:52 schreef Lamon het volgende:[..]
In beide gevallen een hele nare pijnlijke dood...
Verdrinkingsdood schijnt het ergste te zijn wat er is...
(waar men deze kennis vandaan haalt is mij dan weer een raadsel
)
quote:Misschien wel, ja. Maar het aantal mensen dat zichzelf in de fik steekt is op 1 hand te tellen, denk ik...
Op zaterdag 08 december 2001 02:54 schreef Dagootje het volgende:[..]
Lijkt me dat verbranden meer pijn doet. Dat is dan ook de pijnlijkste.
Anyway, verhanging lijkt me echt niks.
Maar ik vrees dat wanneer je in dat water aan het spartelen bent, de overlevingsdrang toch weer toeslaat. En dan wordt het alsnog een erg onaangename ervaring.
Mijn voorkeur ligt toch bij het pistool. Maar dat is niet reeel, zo'n ding heb je gewoon niet 1,2,3...
En van een hoog gebouw springen staat me ook wel aan..
En als je in het bezit bent van een beetje gezonde haat jegens de hedendaagse samenleving, is met een hakbijl door het beursgebouw rauzen, tot een agent je neerknalt ook nog best een aantrekkelijke optie.
quote:Och idd, of in je bloed spuiten. Zo effectief als wat.
Op zaterdag 08 december 2001 03:12 schreef Ringo het volgende:
Pakje shag in een glas water laten weken (1 nacht), shag goed uitknijpen en het resterende donkerbruine vocht opdrinken. Nicotinevergiftiging van heb-ik-jou-daar. Ja, je hebt me. Boem. Dood.
quote:En 't lijkt net een hartaanval, dus niemand hoeft het te ontdekken en niemand heeft een schuldgevoel.
Op zaterdag 08 december 2001 03:14 schreef Koekepan het volgende:[..]
Och idd, of in je bloed spuiten. Zo effectief als wat.
quote:En minder vies dan het opdrinken
Op zaterdag 08 december 2001 03:17 schreef ullie het volgende:[..]
En 't lijkt net een hartaanval, dus niemand hoeft het te ontdekken en niemand heeft een schuldgevoel.
Wat me een belangrijkere reden lijkt om het te injecteren.
quote:Vooral omdat ik het al eerder gezegd had. Zo fantasieloos is het nou.
Op zaterdag 08 december 2001 03:33 schreef Koekepan het volgende:
Typisch een VVD'ersreactie, fantasieloos as ever. 'Nou, niet.'
.
Maar in geval van 'wel' zou het in elk geval 100% zeker lukken. Dus geen pistolen, slaappillen en dat soort dingen want dat mislukt heel vaak. De beste methode is trouwens te vinden op de bekende zelfmoordwebsite.
quote:Ja, dan moet je weer 1 nacht wachten!
Op zaterdag 08 december 2001 03:12 schreef Ringo het volgende:
Pakje shag in een glas water laten weken (1 nacht), shag goed uitknijpen en het resterende donkerbruine vocht opdrinken. Nicotinevergiftiging van heb-ik-jou-daar. Ja, je hebt me. Boem. Dood.
dat is een vage kennis van m'n pa overkomen.... brr
quote:Tijdens voerderijd lijkt me effectiever, probeer jij maar eens het eten van een leeuw af te pakken.
Op zaterdag 08 december 2001 08:22 schreef Sunflower het volgende:
Spring vlak voor voedertijd in de leeuwenkuil van Artis .
quote:[off topic]
Op zaterdag 08 december 2001 03:17 schreef ullie het volgende:[..]
En 't lijkt net een hartaanval, dus niemand hoeft het te ontdekken en niemand heeft een schuldgevoel.
..overigens krijg je volgens mij ook verschijnselen als bij een koortsstuip, draaien met je ogen, schuimbekken en het maken van spastische bewegingen..
Geloof dus niet dat die optie van dat pakje shag een pijnloze snelle dood is..
schieten gaat sneller..
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® op 08-12-2001 10:05]
quote:Geef mij wat van je paddo's.
Op zaterdag 08 december 2001 10:07 schreef Chandler het volgende:
Niet: want daar is het leven veelste mooi voor
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 10:08 schreef Koekepan het volgende:[..]
Geef mij wat van je paddo's.
Ik hoop niet dat ik jullie op foute ideen breng
Ze dobberden allemaal rond in de koude zee, hunlichaam staat warmte af om de omgeving op te warmen, en dat blijkt "een prettig" gevoel te zijn. Omdat de zee natuurlijk heel groot is, staat je lichaam nog meer warmte af. Gevolg: onderkoeling => bewusteloos => dood.
Conclusie: onderkoeling is een vorm van zelfmoord dat niet asociaal is tov andere mensen en dat niet eens echt pijn doet!
niet dat ik van plan ben zelfmoord te plegen...
quote:Niet de pijnlijkste manier hoor, je sterft meestal door zuurstof tekort. oftewel verstikking.
Op zaterdag 08 december 2001 02:54 schreef Dagootje het volgende:[..]
Lijkt me dat verbranden meer pijn doet. Dat is dan ook de pijnlijkste.
quote:Ik zou zelf denk ik nooit zelfmoord plegen, maar inderdaad zoals GizartFRL hier als optie aandraagt, lijkt het mij als autoliefhebber en vooral autorijd-liefhebber mooi om in het harnas te sterven, dus door een auto ongeluk. Klinkt luguber, maar het is snel en vrijwel pijnloos, denk ik. Wel zou ik het asociaal van mezelf vinden als ik andere mensen hiermee zou belasten of in gevaar brengen, dus met een auto uit de bocht vliegen of tegen een boom kan wel, maar tegen een andere auto, een muur van een woonhuis of een vrachtwagen is NOT DONE...uit den boze.
Op zaterdag 08 december 2001 11:29 schreef GizartFRL het volgende:
Ik denk dat ik mezelf met een auto tegen een boom/muur/vrachtwagen zou rijden.
Misschien pijnlijk maar wel effectief.
Zeker boven de 150 km / uur
Maar vooralsnog is het leven te leuk om er tussen uit te knijpen...
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 11:45 schreef Ulx het volgende:
Met een zooi wapens en explosieven een drukke straat inlopen, daar een bloedbad aanrichten en me dan overhoop laten schieten door een arrestatieteam.
wat een lugubere zelfmoordopties hier allemaal...
quote:Inderdaad, maar gezien jouw nickname wel lucratief voor jou, toch?
Op zaterdag 08 december 2001 11:48 schreef the_undertaker het volgende:[..]
wat een lugubere zelfmoordopties hier allemaal...
Ach, de dood is het meest onzekere dat de mensheid kent, maar tevens het enige zekere dat de mensheid in zijn leven kent....en in een tijd dat bekend staat als het EGO tijdperk waarin alles gecontroleerd wordt en waarin mensen steeds meer te zeggen willen hebben, tja, waarom dan ook geen controle over je eigen dood, toch? Maar ik prefereer ouderdom boven eigenkeus....
van een zelfmoord site,...
pistool door me hoofd,.. word te bloedrig, en weaar vind je zo'n ding,.
pols doorsnijden,.. ja wel in de lengte he!~nietz zoals in de film dwars,.. dan bloed je niet (snel genoeg) dood,...
lijkt me te pijnlijk, en te veel zoeken(ik zal vast missnijden)
Ik ben overigens niet van plan mezelf van kant te maken,..
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 11:54 schreef Doix het volgende:[..]
Inderdaad, maar gezien jouw nickname wel lucratief voor jou, toch?
neej ik blijf maar gewoon in leven
quote:URL?
Op zaterdag 08 december 2001 11:55 schreef Swatkat het volgende:
van een zelfmoord site,...
Je sterft dan aan een koolstofmonooxide vergiftiging.
Effectief en pijnloos.
Maar ook ik heb nog veel te veel plezier in het leven
quote:Goddess:
Op zaterdag 08 december 2001 12:26 schreef goddess in heaven het volgende:
neej ik blijf maar gewoon in leven
Zelf heb ik het wel eens overwogen, maar het schuldgevoel tegenover je vrienden / familie wint het toch steeds .. en dan realiseer je weer dat je die problemen wel weer zal overwinnen.
Always have, always will
quote:Ja, maar dan wordt ik weer gek van dat alarm wat dan af gaat .... ik heb een koolstofmonoxydedetector (mooi woord voor scrabble)
Op zaterdag 08 december 2001 13:31 schreef Pikakonijn het volgende:
Met een niet goed brandende gaskachel in een kleine ruimte gaan zitten, zonder ventilatie.Je sterft dan aan een koolstofmonooxide vergiftiging.
Effectief en pijnloos.
optie 1:
2) Cursus parachut springen nemen.
3) Cursus vliegen nemen.
3) Briefie op de post doen. (met de ptt duurt het toch 3 dagen
5) Een porsche huren
6) Een paar mensen pesten (lees vermoorden)
7) Naar duitsland rijden met een snelheid van 190 km/h
8) Een klein eenpersoonsvliegtuigje stelen
9) Naar Zweden vliegen en dan jumpen.
optie2:
2) met die gun mezelf van het leven beroven en tegelijk wat mensen meenemen
quote:Onzin. Er zijn meerdere gevallen bekend van mensen die uit een vliegtuig vielen/sprongen waarbij de parachute niet openging maar het toch overleefd hebben.
Op zaterdag 08 december 2001 11:00 schreef starghost het volgende:
gewoon niet.
en als je het leven toch niet ziet zitten kun je net zo goed uit het vliegtuig springen zonder parachute. heeft nog nooit iemand overleeft dusssssss....
staan leuke dingen tussen.
[edit: link verwijdert]
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 08-12-2001 16:19]
quote:Ben ook niet van plan om zelfmoord te plegen maar als het zover komt dan zou ik het zeker (ook als autoliefhebber) doen in mijn auto.
Op zaterdag 08 december 2001 11:39 schreef Doix het volgende:[..]
Ik zou zelf denk ik nooit zelfmoord plegen, maar inderdaad zoals GizartFRL hier als optie aandraagt, lijkt het mij als autoliefhebber en vooral autorijd-liefhebber mooi om in het harnas te sterven, dus door een auto ongeluk. Klinkt luguber, maar het is snel en vrijwel pijnloos, denk ik. Wel zou ik het asociaal van mezelf vinden als ik andere mensen hiermee zou belasten of in gevaar brengen, dus met een auto uit de bocht vliegen of tegen een boom kan wel, maar tegen een andere auto, een muur van een woonhuis of een vrachtwagen is NOT DONE...uit den boze.
Maar vooralsnog is het leven te leuk om er tussen uit te knijpen...
quote:De meest bizarre suicide uit de geschiedenis is toch wel die in NYC 11 sept...
Op zaterdag 08 december 2001 13:50 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Onzin. Er zijn meerdere gevallen bekend van mensen die uit een vliegtuig vielen/sprongen waarbij de parachute niet openging maar het toch overleefd hebben.
Niet dat ik er voorstander van ben, want ik vind het verschrikkelijk, maar het blijft een bizarre.
quote:Daar werden teveel onschulduge mensen mee geraakt , en van echte zelfmoord mag je hier niet spreken.
Op zaterdag 08 december 2001 14:04 schreef Devnull het volgende:[..]
De meest bizarre suicide uit de geschiedenis is toch wel die in NYC 11 sept...
Niet dat ik er voorstander van ben, want ik vind het verschrikkelijk, maar het blijft een bizarre.
quote:Wat is dan volgens jou de definitie van zelfmoord?
Op zaterdag 08 december 2001 14:07 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Daar werden teveel onschulduge mensen mee geraakt , en van echte zelfmoord mag je hier niet spreken.
In mijn ogen is dat als je jezelf van het leven berooft. Dat hebben ze gedaan. (alleen de kapers die als piloot fungeerde althans).
Dat er veel onschuldigen mee gingen ... dat gebeurt ook als je op een verkeerde manier je auto de vangrail inrijdt.
Het aantal doet er dan niet toe denk ik. De kapers hadden alleen andere motieven dan persoonlijke problemen, maar dat verandert nog niets aan het feit dat het zelfmoord is.
maar ongebluste kalk lijkt me ook supertof!
Zoek ook eens op het web naar de Darwin Awards. Geweldig veel originele tips.
Pijnloze dood is koolmonoxide vergiftiging. Ga je vanzelf slapen, doet geen pijn.
quote:Och er valt mee te leven
Op zaterdag 08 december 2001 12:26 schreef goddess in heaven het volgende:
dan kan het zijn dat je gered wordt maar de rest van je leven in een rolstoel ofzo door moet brengen...
Zelfmoord plegen zal voor mij erg lastig worden maar dat boeit me niet hou t nog wel ff vol
quote:Klopt, maar wel een beslissing!!
Op zaterdag 08 december 2001 03:33 schreef Koekepan het volgende:
Typisch een VVD'ersreactie, fantasieloos as ever. 'Nou, niet.'
.
[groenlinks mode on]
Hmmmm, zelfmoord...uh, hmmmmm, hoe???
trein, nee geen optie, sneu voor de machinist
polsen doorsnijden, nee ook niet, doet pijn.
brug/gebouw, ook maar niet, mischien spring ik bovenop iemand.
verdrinking, nee vind ik te eng.
pistool, ook niet, uit politiek oogpunt.
Marokkaan boos aankijken, nee ook maar niet, zijn mijn stemmers.
Uhhhhh, hoe dan?? wil ik eigenlijk nog wel zelfmoord plegen?? Ik weet het niet meer. Ook zo sneu voor de familie enz.
Idee!! Ik zeg gewoon dat ik een dodelijke ziekte heb, kunnen we alvast aan het idee wennen dat ik dadelijk dood ben, hoef ik ook geen zelfmoordbriefje meer te schrijven! Scheelt weer een hoop werk, en heb ik nog ff de tijd om over een goede oplossing na te denken.
[groenlinks mode off]
BTW als je zelfmoord pleegt dan ga je naar de hel !
Of ik zou van een hoog gebouw ofzo springen. Of, bij m'n vriend in de buurt is een snelweg, en daarboven een bruggetje voor voetgangers en fietsers. Daar zou ik dan vanaf springen, precies als er een vrachtwagen aan komt scheuren.
En inderdaad, als je een einde aan je leven wilt maken, denk je niet echt aan de trauma's die andere mensen eventueel zullen oplopen...
Je polsen doorsnijden in bad, onder water, schijnt minder pijnlijk te zijn. Maar je moet wel heel diep snijden idd, is makkelijker gezegd dan gedaan...
maar wrom hebben we t hier over?
Met zon topic kanje mensen die diep in de shit zitten ideeen geven.
Dat kan gewoon bijna niet goed zijn
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 18:00 schreef Lady_Faolan het volgende:maar wrom hebben we t hier over?
Met zon topic kanje mensen die diep in de shit zitten ideeen geven.
Dat kan gewoon bijna niet goed zijn
Ik denk dus dat het wel zal meevallen met het ideeen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |