Ik bewaar het geld wel voor die DVD'squote:Op donderdag 13 april 2006 10:14 schreef -Wolf- het volgende:
kost ook weer 5 euro meer dan vorig jaar.

als we ons plaatsen, want we kunnen zomaar van RKC vereliezen, dan boycot ik de PL.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Weet nog niet wat ik ga doen, grote groep boycot de play-offs en aan de ene kant ben ik het wel met hun standpunt eens, maar aan de andere kant mis je dan wel de ontmoetingen tegen Feyenoord.

Mooi shirt hoor. Hopelijk een shirt die ons veel succes gaat brengenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Shirt:
[afbeelding]
Broek:
[afbeelding]

Behalve dan dat jaar dat hij zich even te goed voelde voor Ajax. Ik hoop dat dat hem lekker zijn kans op een paspoort ontneemt. Niemand is groter dan Ajax.quote:Het probleem is wel dat Trabelsi geen Nederlands paspoort heeft. Aangezien hij 5 jaar non-stop in Nederland heeft gevoetbald lijkt dit geen probleem te zijn

quote:De rechter heeft in de zaak voor het opschorten van 107 stadionverboden bepaald dat de Rodafans onschuldig zijn. Hierdoor kunnen de Rodafans aanstaande zondag weer de wedstrijd Roda JC – Heracles bezoeken. De rechter zegt dat de KNVB maar meer bewijs moet hebben om dat stadionverbod te rechtvaardigen. De stadionverboden werden uitgedeeld na een incidentje bij het bekerduel Ajax – Roda JC.

Dat moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef mroijjoijoi het volgende:
Groningen in de Champions League.. Ik zou het niet erg vinden, maar voor Nederlands Voetbal lijkt het me beter dat Ajax/Feyenoord(/AZ) het wordt..

denk het niet.... anders is het een mooie kans voor roseberg op 9 en mitea op 11...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef Cart_man het volgende:
Benieuwd of KJH geschorst gaat worden naar aanleiding van zijn elleboogstoot gisteren. Natuurlijk niet vertoond op talpa, maar zal vast wel onder de aandacht van de knvb gebracht worden...

Zie je het al voor je, groningen tegen barcelonaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:56 schreef mroijjoijoi het volgende:
Groningen in de Champions League.. Ik zou het niet erg vinden, maar voor Nederlands Voetbal lijkt het me beter dat Ajax/Feyenoord(/AZ) het wordt..

Dit Ajax tegen Barca lijkt me ook geen pretjequote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef DuranK het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, groningen tegen barcelona![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |