Hij zit al met z'n arm in de reet van (wie was het ookalweer) [insert FA].quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Goed bezig. Wanneer begin je met het inlikken?
Goed zo, gewoon stevig doorgaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Flikker op, ik zie nog steeds niet het verschil met 'mannetjes op een veld achter een bal aan zien rennen'die is ook correct.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Oeh, er zijn opeens héél wat notes bijgezet bij sommige mensen hier, maar ik zal zijn naam niet verklikken!
Net alsof je voor een beetje discussieren een note krijgtquote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Oeh, er zijn opeens héél wat notes bijgezet bij sommige mensen hier, maar ik zal zijn naam niet verklikken!
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof je voor een beetje discussieren een note krijgt.
Ik zou zeggen: meld je aan, meid.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
En een cursus 'Hoe herken ik ironie?', 'Hoe onderscheid ik Bupa's serieuze opmerkingen van zijn grapjes?' en 'Hoe verzin ik kortere titels voor een cursus dan deze ellendig lange?'
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, you've got me therequote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou zeggen: meld je aan, meid.
Onvoorstelbaar hoe sommige mensen soms in je vallen vallen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou zeggen: meld je aan, meid.
Ik kan je verzekeren: het is een práchtig gevoel!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hoe sommige mensen soms in je vallen vallen.![]()
Dat zal best jaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren: het is een práchtig gevoel!
Wie, wat, hoe dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:00 schreef Airelle het volgende:
Gelukkig gebeurt het bij mij ook wel eens. Babette21en de lyrics van Moppie (Lange F. & Baas B.) bijvoorbeeld.
Ik maakte haar wijs dat ik de songtekst echt geniaal vond. Vooral het refrein.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie, wat, hoe dan?
Had je toen niet iets gewijzigd in de tekst?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik maakte haar wijs dat ik de songtekst echt geniaal vond. Vooral het refrein..
Voor wat? Het is wel erg veel...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Ik moet goed nadenken of ik 79 pond wil uitgeven aan een dvd boxDamn...
Nooit van gehoord.quote:
Ik dacht dat dit de SHO-meetfoto was met Dizer en MB in het midden!quote:
Speaking of which... Dizer heb je die lelijke foto's van mij in de Black nog??quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de SHO-meetfoto was met Dizer en MB in het midden!
Jahquote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Speaking of which... Dizer heb je die lelijke foto's van mij in de Black nog??
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef Molluck het volgende:
--user is geband voor deze zieke grap--
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |