Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat HeatWave heeft verlorenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet precies hoe die puntentelling verlopen is, maar het zal vast wel kloppen.
Ik heb meer punten gescoord dan de tegenstander, dus heb ik gewonnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet precies hoe die puntentelling verlopen is, maar het zal vast wel kloppen.
Mij best hoor..quote:Op woensdag 12 april 2006 21:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat HeatWave heeft verloren.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat HeatWave heeft verloren.
Párdon?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef Airelle het volgende:
BUUP JE STERRETJE!?LKDFHEIOURY*URE*RDJNH#*Y(*$&!(*#&@($
--> PRIVATE CHATROOMquote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Párdon?![]()
Wil je zulke privé-zaken niet op het forum bespreken?
*zucht*quote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Hoewel dat in zijn ogen waarschijnlijk anders ligt.
zou deze uitdrukking al door veel anderen gebruikt zijn![]()
Gelukkig maar. Als het wel zo is geef je maar een gil. Dan geef ik je zo gelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij best hoor..
Ik lig er niet wakker van.
Zie dan ook mijnquote:Op woensdag 12 april 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Herken een grapje als je er één tegenkomt, Heatwave, scheelt een hoop ergernissen.
Ergens niet van wakker liggen vind ik trouwens nogal een lousy uitdrukking.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij best hoor..
Ik lig er niet wakker van.
Ik kan er potdikkie niks aan doen!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
--> PRIVATE CHATROOM.
Maargoed. Het is echt heel maf.
maar....quote:Op woensdag 12 april 2006 21:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ergens niet van wakker liggen vind ik trouwens nogal een lousy uitdrukking.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ergens niet van wakker liggen vind ik trouwens nogal een lousy uitdrukking.
ALS ALS ALS ALS!!1quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar....
die kan wel correct zijn, als je namelijk ergens mee zit kan je wel eens wakker liggen omdat je er over piekert..
niets mis mee dus.
Ik lig nooit ergens van wakker. Slaap altijd als een blok. Slaat dus nergens op deze uitdrukking.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar....
die kan wel correct zijn, als je namelijk ergens mee zit kan je wel eens wakker liggen omdat je er over piekert..
niets mis mee dus.
Zo, die zit.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ALS ALS ALS ALS!!1
Als je een kutcoach hebt, kun je ook met zijn 22'en achter de bal aanrennen!!!
HA! IN YOUR FACE, MISTER!!!!!!![]()
![]()
!!111onee!!1
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik lig nooit ergens van wakker. Slaap altijd als een blok. Slaat dus nergens op deze uitdrukking..
Bekijk haar PI eens!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..].
echt sterk zijn je punten niet he?
Dat het bij JOU (nu) niet zo is, wil niet zeggen dat het niet kan....
Ik kan ook wel tegen je zeggen dat je niet zo op je pik getrapt moet zijn, maar dat kan dus niet.
PI's jongen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..].
echt sterk zijn je punten niet he?
Dat het bij JOU (nu) niet zo is, wil niet zeggen dat het niet kan....
Ik kan ook wel tegen je zeggen dat je niet zo op je pik getrapt moet zijn, maar dat kan dus niet.
Neequote:
Tsja, zoveel is duidelijk...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Ik hap gewoon vandaag, laat me..
Het slaat kant noch wal.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
En er zijn er meer, dus maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
allemaal onderdeel van mijn sho-chat dramaqueen inburgerings cursusquote:
Ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, denk je ook dat voor sommigen een cursus PI-gebruiken en PI-lezen een goede onderneming zou zijn?
Goed bezig. Wanneer begin je met het inlikken?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
allemaal onderdeel van mijn sho-chat dramaqueen inburgerings cursus.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Goed bezig. Wanneer begin je met het inlikken?
Goed plan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
En een cursus 'Hoe herken ik ironie?', 'Hoe onderscheid ik Bupa's serieuze opmerkingen van zijn grapjes?' en 'Hoe verzin ik kortere titels voor een cursus dan deze ellendig lange?'
Flikker op, ik zie nog steeds niet het verschil met 'mannetjes op een veld achter een bal aan zien rennen'quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar....
niets mis mee dus.
Goed zo. Je leert het nog eens.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ik maak het intikkertje niet hoor...
Hij zit al met z'n arm in de reet van (wie was het ookalweer) [insert FA].quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Goed bezig. Wanneer begin je met het inlikken?
Goed zo, gewoon stevig doorgaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Flikker op, ik zie nog steeds niet het verschil met 'mannetjes op een veld achter een bal aan zien rennen'die is ook correct.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Oeh, er zijn opeens héél wat notes bijgezet bij sommige mensen hier, maar ik zal zijn naam niet verklikken!
Net alsof je voor een beetje discussieren een note krijgtquote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Oeh, er zijn opeens héél wat notes bijgezet bij sommige mensen hier, maar ik zal zijn naam niet verklikken!
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net alsof je voor een beetje discussieren een note krijgt.
Ik zou zeggen: meld je aan, meid.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
En een cursus 'Hoe herken ik ironie?', 'Hoe onderscheid ik Bupa's serieuze opmerkingen van zijn grapjes?' en 'Hoe verzin ik kortere titels voor een cursus dan deze ellendig lange?'
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:50 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, you've got me therequote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou zeggen: meld je aan, meid.
Onvoorstelbaar hoe sommige mensen soms in je vallen vallen.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou zeggen: meld je aan, meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |