dat het bewerken van de aarde, bouwen, hakken en slopen het gedrag van een overwinnaar is is natuurlijk vanuit de self-proclaimed overwinnaar bekekenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De mens regeert nou over land en bewerkt aarde, bouwt, hakt en sloopt hier en daar van alles, welke schepping kan de mens uitdagen?
Verschillen komen algemeen altijd voor, zelfs onder een bepaalde ras mensen, tijdsperiode heeft toch niet veel te zeggen als de leefomstandigheden en locatie zelfde is?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:19 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Maar niet een schoudergewricht die radicaal anders werkt/is dan een van een ander individu en nogmaals, ze zijn in verschillende tijdsperioden gevonden.
Genoeg absolute zekerheden waar de wetenschap wel aan doet vriendquote:Wetenschap doet niet aan absolute zekerheden. Dat zou je ondertussen moeten weten.
?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
H5N1 waarschijnlijk.
-edit-
Fecking vagina-mod...
maar een medicijn heeft dan weer niet direkt te maken met evolutie, maar met wetenschap. en laat de wetenschap nou ook net diegene zijn die zich bezighoudt met evolutiequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt wel een medicijn op zoals Sars
Moet ik het opzoeken of ga je even vertellen wat het is?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gut wat fijn. Levert de Islam ook een bewijs van de Riemann-hypothese?
Als een mogelijke theorie jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar een medicijn heeft dan weer niet direkt te maken met evolutie, maar met wetenschap. en laat de wetenschap nou ook net diegene zijn die zich bezighoudt met evolutie
Het is offtopic, maar neem van mij aan: nee, dat bewijs staat niet in de Koran. Noch in enig ander geschrift.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik het opzoeken of ga je even vertellen wat het is?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:26 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
De verschillen binnen de zogenaamde 'rassen' zijn groter als die tussen de verschillende zogenaamde 'rassen' waardoor iedere uitspraak gebaseerd op verschillen tussen rassen onzin is.
ik heb de hypothese voor je opgezochtquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik het opzoeken of ga je even vertellen wat het is?
Mogelijk. Maar de kans dat er vroeger of later een gigantische epidemie uitbreekt waar miljoenen aan doodgaan, is enorm groot.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Komt wel een medicijn op zoals Sars
nou, misschien dat de islam daar wel een indirect antwoord op heeft ofzo, ottopic of niet je hebt wel me interesse gewektquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het is offtopic, maar neem van mij aan: nee, dat bewijs staat niet in de Koran. Noch in enig ander geschrift.
Introducing the islamquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Iedereen staat open voor betere theoriën
als het er niet in staat dan zal de hypothese wel niet kloppenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou, misschien dat de islam daar wel een indirect antwoord op heeft ofzo, ottopic of niet je hebt wel me interesse gewekt
Worden er nou woorden in me mond gelegt?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als het er niet in staat dan zal de hypothese wel niet kloppen
net als de evolutietheorie
excuus Triggerquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Worden er nou woorden in me mond gelegt?![]()
De islam niet als Mohammedanisme, maar als overgave aan Godquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
of het christendom, of het hindoeïsme, of aliens
dat is een mooie verklarende theoriequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De islam niet als Mohammedanisme, maar als overgave aan God
Tegendeel dan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Worden er nou woorden in me mond gelegt?![]()
Meaning dat het ook Christendom, Judaisme en monotheistische stroming van Hindoemse bezitquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is een mooie verklarende theorie
En wat verklaart de Islam precies?quote:
dude, sense the smileyquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
En wat verklaart de Islam precies?![]()
Juist, niets. Kan je aan de hand van de Koran voorspellen waar je Tiltaalik-achtige fossielen vindt? Nee. Kan je aan de hand van de Koran verklaren waarom we prachtige genetische overervingsstructuren in de natuur aantreffen? Nee. Kan je aan de hand van de Koran voorspellingen doen? Nee.
Het is dus geen betere theorie. Sterker, het is helemaal geen theorie, het is een zuivere aanname zonder enig bewijs.
En je kan er een miljoen mee verdienen. Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou, misschien dat de islam daar wel een indirect antwoord op heeft ofzo, ottopic of niet je hebt wel me interesse gewekt
Sterker nog, de mens heeft helemaal geen 'rassen'. Pluk twee willekeurige pinguins uit een kolonie van de zuidpoool en ze zullen genetisch verschillender zijn dan ik (blond, blauwe ogen, zegmaar typsiche arierquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:26 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
De verschillen binnen de zogenaamde 'rassen' zijn groter als die tussen de verschillende zogenaamde 'rassen' waardoor iedere uitspraak gebaseerd op verschillen tussen rassen onzin is.
En toch zijn de onderlinge genetische verschillen zó groot dat sommige moderne medicijnen bijvoorbeeld alleen bij Aziaten werken, of juist alleen bij Europeanen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:42 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Sterker nog, de mens heeft helemaal geen 'rassen'. Pluk twee willekeurige pinguins uit een kolonie van de zuidpoool en ze zullen genetisch verschillender zijn dan ik (blond, blauwe ogen, zegmaar typsiche arier) en iemand uit midden afrika.
ik heb me voor genomen om de islam zo weinig mogelijk rol te laten spelen bij serieuze argumenten omdat het een persoonlijk geloof is, dus reageer ik ook niet inhoudelijk om geen discussies te triggeren zoals deel 5quote:
Als de enige overwinnaar heb je ook niet veel optie he/quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat het bewerken van de aarde, bouwen, hakken en slopen het gedrag van een overwinnaar is is natuurlijk vanuit de self-proclaimed overwinnaar bekeken
Merciquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
En je kan er een miljoen mee verdienen. Sterkte ermee.
ook dit is vooral bekeken vanuit de ogen van "de overwinnaar"quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als de enige overwinnaar heb je ook niet veel optie he/
Thnx, als ik iets meer over weet.. laat ik het je wetenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb de hypothese voor je opgezocht
http://en.wikipedia.org/wiki/Riemann_hypothesis
zoek jij het antwoord nu even in de Islam documentatie
De concurrenten overwonnen... monopolie in het menselijk aards bestuurquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook dit is vooral bekeken vanuit de ogen van "de overwinnaar"
wat hebben we overwonnen ? wat is de prijs ?
Koekje d'r bij?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik heb me voor genomen om de islam zo weinig mogelijk rol te laten spelen bij serieuze argumenten omdat het een persoonlijk geloof is, dus reageer ik ook niet inhoudelijk om geen discussies te triggeren zoals deel 5
mogelijk dat er een volgende concurrent komt die ons overwint.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De concurrenten overwonnen... monopolie in het menselijk aards bestuur
Trakteer je?quote:
Ik merk dat er dingen naar voren worden geschoven die ik (nog) niet heb beweerd, waarom?quote:Kan je aangeven waar de evolutietheorie inhoudelijk stuk loopt? (Voorzover de evotheorie volgens jou stukloopt natuurlijk. Van wat ik hier en daar lees raakt de op dit moment lopende discussie de evotheorie namelijk nauwelijks.)
je gaat ze nog beweren ? mogelijk dat we wat op de zaken vooruit willen lopen omdat deze discussie al vaker heeft plaatsgevondenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:48 schreef Triggershot het volgende:
Ik merk dat er dingen naar voren worden geschoven die ik (nog) niet heb beweerd, waarom?
Djinn?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mogelijk dat er een volgende concurrent komt die ons overwint.
Liggen wij wakker van de mieren dan?quote:dat we een monopolie hebben in het menselijk aardse bestuur dat is een feit, maar of de mieren dat erg vinden en zich er druk om maken lijkt me niet
als jij dat wilt gelovenquote:
nee, maar andersom ook niet. dus kunnen we niet van een overwinnaar spreken. we kunnen ons hoogstens overwinnaar voelenquote:Liggen wij wakker van de mieren dan?
hangt ervanaf waar de discussie naar toe leidt, vooralsnog is dat niet gebeurt en of ik het tegen zal spreken of ervoor zal zijn zal verschillen per puntquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je gaat ze nog beweren ? mogelijk dat we wat op de zaken vooruit willen lopen omdat deze discussie al vaker heeft plaatsgevonden
Eerder een verkapte aanmoediging om uit jou te halen wie jij dan zou bedoelenquote:
Ik zie mensen wel mieren bestrijden, andersom niet gezien hoor.quote:nee, maar andersom ook niet. dus kunnen we niet van een overwinnaar spreken. we kunnen ons hoogstens overwinnaar voelen
misschien kun je je hoofdargument alvast onderbouwen. dan kunnen we daar op verder. de rest is te lezen in de evolutie-wikiquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hangt ervanaf waar de discussie naar toe leidt, vooralsnog is dat niet gebeurt en of ik het tegen zal spreken of ervoor zal zijn zal verschillen per punt
Waar gaat op dit moment de discussie dan over?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hangt ervanaf waar de discussie naar toe leidt, vooralsnog is dat niet gebeurt en of ik het tegen zal spreken of ervoor zal zijn zal verschillen per punt
Wat laat jou denken dat ik een hoofdargument heb vastgesteld?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien kun je je hoofdargument alvast onderbouwen. dan kunnen we daar op verder. de rest is te lezen in de evolutie-wiki
verschillende punten, lees het nog eens keer doorquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:53 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Waar gaat op dit moment de discussie dan over?
een pandemie o.i.d. verder doe ik geen uitspraken omdat we dat niet kunnen weten, hoogstens speculatie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder een verkapte aanmoediging om uit jou te halen wie jij dan zou bedoelen
[..]
ik denk niet dat ons bestrijden van de mieren ervoor zal gaan zorgen dat de mieren uitsterven. evolutie heeft niets te maken met een mierenlokdoosquote:Ik zie mensen wel mieren bestrijden, andersom niet gezien hoor.
je mag er ook meerder ponerenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat laat jou denken dat ik een hoofdargument heb vastgesteld?
wel met gedachte van survival of the fittest, tonen wie het sterkste is in eigen huisquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef het_fokschaap het volgende:
evolutie heeft niets te maken met een mierenlokdoos
Komt vast nog wel aan bodquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je mag er ook meerder poneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |