Stoer man. Wil je een medaille?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toen ik hier een jaar geleden voor Braafheid als opvolger van Lee opperde, werd er louter met gelach gereageerd. Nu roept iedereen om Braafheid.
in het land der blinden is één oog koningquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:13 schreef cultheld het volgende:
Braafheid gaat idd zeer waarschijnlijk naar Feyenoord. Een echte versterking, want één van de beste linksbacks in de Nederlandse competitie.
NEC zit ook nog op het vinkentouw mocht hij niet naar een topclub gaan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Braafheid is nu nog nergens.
Misschien speelt hij volgend seizoen gewoon wel voor Utrecht
inderdaad, die "ruil" is al heel lang een gerucht, Looijen heeft iig al eens met Braafheid gesproken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Laiwakabessy ( hoe het ook schrijft ) zou dan weer naar Utrecht gaan,
Zo pist iedereen dan naast de pot
Braafheid is één van de beste opties. De beste optie in Nederland is Michael Jansen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Laiwa ziet Utrecht ook zitten...
Volgens cult de beste optie's voor PSV die Laiwa en Braafheid.
Als zet ik een ? bij ze neer.
Zie jij hier behalve Diego ook maar iemand om Braafheid roepen???quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toen ik hier een jaar geleden voor Braafheid als opvolger van Lee opperde, werd er louter met gelach gereageerd. Nu roept iedereen om Braafheid.
idd Ibi moet wat sterker worden en hopelijk is hij aankomend af van zn laatste stukje groei, daar kwamen nog wat blessures van.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
Michael Ball lijkt me al geschrapt. Denk niet dat PSV moeilijk doet als daar een clubje voor komt. Afellay moet aan zijn fysiek werken, die is echt te vaak geblesseerd. Zonde.
Lijkt me ook niet dat je als topclub Braafheid moet gaan aantrekken. Grote kans dat die in de rij Fehèr, Van der Schaaf, Sibon zal belanden.
Grote kans van niet. Bij Tiendalli heb je dat wel inderdaad; Die heeft gewoon geluk dat ie altijd in één adem met Braafheid wordt genoemd. Maar Braafheid is gewoon een prima linksback: Niet bijzonder flamboyant, wel verdedigend sterk, in het bezit van een behoorlijke pass, een aardige voorzet en positioneel oké.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
Michael Ball lijkt me al geschrapt. Denk niet dat PSV moeilijk doet als daar een clubje voor komt. Afellay moet aan zijn fysiek werken, die is echt te vaak geblesseerd. Zonde.
Lijkt me ook niet dat je als topclub Braafheid moet gaan aantrekken. Grote kans dat die in de rij Fehèr, Van der Schaaf, Sibon zal belanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |