Dat hangt allemaal af van de visie van de nieuwe trainer; De PSV-scouting is uitstekend. Jongens als Aguero, Castroman, Cardozo en Gago kan iedereen scouten: Het gaat om die grote onbekende laag er onder. Ook een Carrizo viel daar onder.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd wat PSV weer allemaal gaat doen op de markt. Misschien ontdekken ze wel weer iets nieuws daar in Zuid-Amerika.
Lekker aardig voor Steef en Piet de Visser zeg.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal af van de visie van de nieuwe trainer; De PSV-scouting is uitstekend. Jongens als Aguero, Castroman, Cardozo en Gago kan iedereen scouten: Het gaat om die grote onbekende laag er onder. Ook een Carrizo viel daar onder.
Steef heeft heel veel andere spelers gescout hoor. Ik noem een Bovio voor Feyenoord, die nu wekelijks bij Malaga de sterren van de hemel speelt en na de zomer naar Depor of zo verkast.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lekker aardig voor Steef en Piet de Visser zeg.
Daarom ben je toch ook geen scoutquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Valt niet mee, ik ken er weinig
Klopt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:16 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Daarom ben je toch ook geen scout
Neuh, maar ik ben ook geen scout. Ik wil alleen zeggen dat onze (gebrekkige) kennis van links- en rechtsbacks niets zegt over wat de scouts op het oog hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt.
Ken je er wel veel dan? Ik hooguit een stuk of 20 en die zitten vaak bij betere clubs dan PSV
Toen ik hier een jaar geleden voor Braafheid als opvolger van Lee opperde, werd er louter met gelach gereageerd. Nu roept iedereen om Braafheidquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een goede back die nog niet vastligt bij een goede club is weg voordat PSV een kans heeft.
Braafheid is een behoorlijke linksback met potentie die denk ik graag bij PSV wil spelen. Dat zou een goede keus zijn
Jij bent natuurlijk ook de kenner bij uitstekquote:
Klopt, over een jaar roept iedereen om Eliaquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook de kenner bij uitstek![]()
niet iedereen hoor, ik roep het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toen ik hier een jaar geleden voor Braafheid als opvolger van Lee opperde, werd er louter met gelach gereageerd. Nu roept iedereen om Braafheid.
Liever nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, over een jaar roept iedereen om Elia
Nog effe wachtenquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het nieuwe shirt al bekend gemaakt?
w00t.. dragonquest 8quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het nieuwe shirt al bekend gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |