altijd leuk om te lezenquote:PSV wil contract Farfan openbreken, spits ziet toekomst bij PSV
In de kampioensspecial van Voetbal International laat voorzitter Westerhof weten dat het niet uitgesloten is dat PSV binnenkort gaat proberen het nog twee jaar lopende contract van Farfan te verlengen of opwaarderen. Farfan zelf ziet in ieder geval nog voldoende toekomst bij PSV. 'Op dit moment is PSV voor mij de ideale club. Met interesse van elders kan ik niets. Mediageluiden zijn het, meer niet. Ik zie nog geen enkele reden om te zeggen dat ik klaar ben bij PSV. Volgend seizoen komen er nieuwe trainers en spelers, van hen zal ik weer andere dingen kunnen leren.'
PSV Netwerk
In het artikel geeft de ontdekker van Farfan Piet de Visser aan al eens met Abramovitsj gesproken te hebben over de aanvaller. Adviseren hem nu al te halen doet De Visser niet, hij adviseert Farfan voor zijn ontwikkeling minimaal nog een jaar in Eindhoven te blijven.

quote:Theo Lucius was geen leverancier van illegaal vuurwerk waarmee een Bredanaar zijn oog verloor maar 'slechts' bemiddelaar. Het vuurwerkslachtoffer zou Lucius in plaats van degene van wie hij het vuurwerk heeft gekocht aansprakelijk hebben gesteld omdat de voetballer een grootverdiener is. De civiele rechter heeft aangegeven dat de man uit Breda op de eerste plaats bij de verkoper moet zijn om zijn schade te verhalen. Die is voor zestig procent aansprakelijk. De overige veertig procent ligt bij het slachtoffer zelf waarvan de 'bemiddelaar' dan weer de helft voor zijn rekening neemt.
PSV Netwerk
Opvallend was verder dat Lucius de naam van de verkoper niet wilde noemen. "Dan kan ik problemen krijgen", aldus Lucius die verder zei liever een probleem te hebben met justitie dan met de vuurwerkverkoper. Het vuurwerk komt waarschijnlijk van een woonwagenkamp 'in de buurt van Waalwijk'. Ook de politie heeft het spoor van het illegale vuurwerk gevolgd tot aan bemiddelaar Lucius en niet verder.

quote:

Heb je weer een Vogel erbij.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Galasek naar PSVdat zou een grap zijn zeg, elke middenvelder die we hebben is beter

Die gaat na dit seizoen gewoon weg hoor. PSV licht die optie écht niet en de Thompson aankoop was gewoon een vriendendienst van PSV voor Hiddink z'n WK ploegje.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef methodmich het volgende:
Overigens wel een gok van Guus geweest om Archie Thompson te halen. Die speelt zondag sowieso niet denk ik, als omkoopverdachte.

dat kon ik ook al wel uit het interview met hem in de PSV Inside halenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
Dit staat trouwens op het PSV netwerk:
[..]
altijd leuk om te lezen![]()

heee zei ik dat laatst niet dat dat er in zatquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
Dit staat trouwens op het PSV netwerk:
[..]
altijd leuk om te lezen![]()

We moeten ons er eerder zorgen om maken dat spelers als Fehér en Wilson ook daadwerkelijk vertrekkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heee zei ik dat laatst niet dat dat er in zat![]()
![]()
als Farfan ook al blijft moeten we ons denk ik alleen nog maar zorgen maken om Alex

quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
We moeten ons er eerder zorgen om maken dat spelers als Fehér en Wilson ook daadwerkelijk vertrekken.

Nope, die verlengt z'n contract waarschijnlijk (met daarin een maximale transfersom).quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |