abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36943965
Bouma

Die hoeft na zo'n vertrek echt niet meer terug te komen.
pi_36944105
1 keer terug komen in Eindhoven was al voldoende
pi_36944191
Bouma was de zwakste schakel van het team en dan deed hij het niet altijd slecht.
pi_36945250
Dit staat trouwens op het PSV netwerk:
quote:
PSV wil contract Farfan openbreken, spits ziet toekomst bij PSV

In de kampioensspecial van Voetbal International laat voorzitter Westerhof weten dat het niet uitgesloten is dat PSV binnenkort gaat proberen het nog twee jaar lopende contract van Farfan te verlengen of opwaarderen. Farfan zelf ziet in ieder geval nog voldoende toekomst bij PSV. 'Op dit moment is PSV voor mij de ideale club. Met interesse van elders kan ik niets. Mediageluiden zijn het, meer niet. Ik zie nog geen enkele reden om te zeggen dat ik klaar ben bij PSV. Volgend seizoen komen er nieuwe trainers en spelers, van hen zal ik weer andere dingen kunnen leren.'
PSV Netwerk
In het artikel geeft de ontdekker van Farfan Piet de Visser aan al eens met Abramovitsj gesproken te hebben over de aanvaller. Adviseren hem nu al te halen doet De Visser niet, hij adviseert Farfan voor zijn ontwikkeling minimaal nog een jaar in Eindhoven te blijven.
altijd leuk om te lezen
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:31:02 #130
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_36948041
Bouma heeft bovendien nog amper een bal geraakt dit seizoen... Ik vond em 3 seizoenen geleden op z'n best eigenlijk, daarna is het alleen maar minder geworden geleidelijk.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:35:42 #131
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36948203
Hij zal zich ook nog regelmatig achter de oren krabben denk ik
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36954615
quote:
Theo Lucius was geen leverancier van illegaal vuurwerk waarmee een Bredanaar zijn oog verloor maar 'slechts' bemiddelaar. Het vuurwerkslachtoffer zou Lucius in plaats van degene van wie hij het vuurwerk heeft gekocht aansprakelijk hebben gesteld omdat de voetballer een grootverdiener is. De civiele rechter heeft aangegeven dat de man uit Breda op de eerste plaats bij de verkoper moet zijn om zijn schade te verhalen. Die is voor zestig procent aansprakelijk. De overige veertig procent ligt bij het slachtoffer zelf waarvan de 'bemiddelaar' dan weer de helft voor zijn rekening neemt.
PSV Netwerk
Opvallend was verder dat Lucius de naam van de verkoper niet wilde noemen. "Dan kan ik problemen krijgen", aldus Lucius die verder zei liever een probleem te hebben met justitie dan met de vuurwerkverkoper. Het vuurwerk komt waarschijnlijk van een woonwagenkamp 'in de buurt van Waalwijk'. Ook de politie heeft het spoor van het illegale vuurwerk gevolgd tot aan bemiddelaar Lucius en niet verder.
bron Brabants Dagblad
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36954653
pi_36954801
Kamper tuig...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:10:27 #135
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_36955033
misschien wil Lucius daarom wel ineens weg ^_^
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:16:54 #136
137910 daaaaan
bla die bla
pi_36955258
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

bron Brabants Dagblad

Overigens netjes van Farfan, ik had verwacht dat ie weg zou gaan.
Wist overigens niet dat hij ook al ontdekt is door de Visser
pi_36955554
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:
Galasek naar PSV dat zou een grap zijn zeg, elke middenvelder die we hebben is beter
Heb je weer een Vogel erbij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36955607
Overigens wel een gok van Guus geweest om Archie Thompson te halen. Die speelt zondag sowieso niet denk ik, als omkoopverdachte.
www.thuisuiteten.nl
pi_36955685
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef methodmich het volgende:
Overigens wel een gok van Guus geweest om Archie Thompson te halen. Die speelt zondag sowieso niet denk ik, als omkoopverdachte.
Die gaat na dit seizoen gewoon weg hoor. PSV licht die optie écht niet en de Thompson aankoop was gewoon een vriendendienst van PSV voor Hiddink z'n WK ploegje.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36955712
Anders had hij zondag wel zijn minuutjes gepakt inderdaad
pi_36956467
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
[..]

altijd leuk om te lezen
dat kon ik ook al wel uit het interview met hem in de PSV Inside halen
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:57:48 #142
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36958494
Mag toch godverdomme er van uitgaan dat Sibon gaat spelen zondag he

En nee MM, dus geen Nguyen en Carrizo
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_36959030
Zondag eerbetoon aan de vertrekkende spelers

Zoetebier
Lucius - Alex - Reiziger - Ball
Afellay - Simons - Cocu
Thompson - Sibon - Beasley
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 april 2006 @ 17:22:25 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36959236
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:33 schreef Neoktheone het volgende:
[..]

altijd leuk om te lezen
heee zei ik dat laatst niet dat dat er in zat

als Farfan ook al blijft moeten we ons denk ik alleen nog maar zorgen maken om Alex
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36959308
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

heee zei ik dat laatst niet dat dat er in zat

als Farfan ook al blijft moeten we ons denk ik alleen nog maar zorgen maken om Alex
We moeten ons er eerder zorgen om maken dat spelers als Fehér en Wilson ook daadwerkelijk vertrekken .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 14 april 2006 @ 17:26:38 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36959337
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

We moeten ons er eerder zorgen om maken dat spelers als Fehér en Wilson ook daadwerkelijk vertrekken .
even opruiming houden ja!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36959393
Farfan gaat toch wel gewoon weg he.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36959549
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:28 schreef Suijk het volgende:
Farfan gaat toch wel gewoon weg he.
Nope, die verlengt z'n contract waarschijnlijk (met daarin een maximale transfersom).
pi_36962615
Ben wel benieuwd wat PSV weer allemaal gaat doen op de markt. Misschien ontdekken ze wel weer iets nieuws daar in Zuid-Amerika.
www.thuisuiteten.nl
pi_36962662
Zal vast wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')