De Jong mag van mij blijven en cziommer komen en dan nog wat goede backs.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zie de selectie volgend jaar zo
Gomes
Coe
Ball
Lamey
Ooyer
Alex
Addo
Cocu (mits hij doorgaat)
Simons
Affelay
Aisati
Vayrinen
Farfan (mits hij blijft)
Kone
VoH
Culina
Vonlanthen
Moeten vertrekken: De Jong, Feher, Sibon
Mogen vertrekken: Beasley en Lucius
Aankopen:
Waterreus (reserve)
Hofland of Bouma
Castroman (Velez Sarsfield)
Datolo (Gymnasia de Jujuy)
Bousouffa
Mits er nog geld is Braafheid, Dembele of Mendes
Nou Bouma hoeft van mij echt niet terug te komenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zie de selectie volgend jaar zo
Gomes
Coe
Ball
Lamey
Ooyer
Alex
Addo
Cocu (mits hij doorgaat)
Simons
Affelay
Aisati
Vayrinen
Farfan (mits hij blijft)
Kone
VoH
Culina
Vonlanthen
Moeten vertrekken: De Jong, Feher, Sibon
Mogen vertrekken: Beasley en Lucius
Aankopen:
Waterreus (reserve)
Hofland of Bouma
Castroman (Velez Sarsfield)
Datolo (Gymnasia de Jujuy)
Bousouffa
Mits er nog geld is Braafheid, Dembele of Mendes
van mij ook niet, Oijer heeft zn plek in het centrum en als Bouma fatsoenlijk was weggegaan had het anders gelegen.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou Bouma hoeft van mij echt niet terug te komen
dat klopt maar Lamey is rechts/linksback en Bouma heeft eigenlijk alleen maar goed gespeeld in het centrum. MAargoed Bouma heeft voor mij afgedaan door zn vertrek.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bouma is toch echt nog wel een paar klassen beter dan Lamey hoor
Voor mij dus ook en in de CL wedstrijden vond ik Bouma ook niet goed spelenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klopt maar Lamey is rechts/linksback en Bouma heeft eigenlijk alleen maar goed gespeeld in het centrum. MAargoed Bouma heeft voor mij afgedaan door zn vertrek.
daar kwam hij als enige te kort bleek, zelfs Lucius kon het niveau destijds met gemak aan.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Voor mij dus ook en in de CL wedstrijden vond ik Bouma ook niet goed spelen
En de CL niet best in elk geval, maar da's mijn gedachtequote:Op donderdag 13 april 2006 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het laatste CL seizoen van Bouma bij PSV was dus slecht?
hij was niet altijd even overtuigend vond ik tenminste. Ik heb liever Ooijer in het centrum en ik vind dat hij die positie inmiddels wel verdiend heeft. Liever een goede rechtsback erbij.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het laatste CL seizoen van Bouma bij PSV was dus slecht?
Eendje we zijn het eensquote:Op donderdag 13 april 2006 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was niet altijd even overtuigend vond ik tenminste. Ik heb liever Ooijer in het centrum en ik vind dat hij die positie inmiddels wel verdiend heeft. Liever een goede rechtsback erbij.
Geef maar een haalbare naamquote:Op donderdag 13 april 2006 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was niet altijd even overtuigend vond ik tenminste. Ik heb liever Ooijer in het centrum en ik vind dat hij die positie inmiddels wel verdiend heeft. Liever een goede rechtsback erbij.
1quote:
maar dat doet ie natuurlijk niet, hij was een topverdiener bij PSVquote:Op donderdag 13 april 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor een redelijk salaris Bouma terughalen zou ik niet verkeerd vinden.
nou of Bouma een haalbare naam is valt zelfs te bezien.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef maar een haalbare naam
Ik stem voor, nu Timmer nog.....quote:Op donderdag 13 april 2006 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou of Bouma een haalbare naam is valt zelfs te bezien.
Maar ik zou een poging wagen voor Kromkamp.
Timmer eruit, Hiddink erinquote:Op donderdag 13 april 2006 22:40 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik stem voor, nu Timmer nog.....
ik wel opzich best wel in de RvCquote:Op donderdag 13 april 2006 22:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik denk dus Eendje for president
Goh, nou ik ook welquote:Op donderdag 13 april 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wel opzich best wel in de RvC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |