quote:PON Volkswagen nieuwe partner PSV
PSV en Volkswagen gaan met ingang van 2006-2007 voor een periode van vier jaar een verbintenis met elkaar aan. Zowel de A-selectie als de technische en medische staf, directie en het management gaan Volkswagen rijden.
PSV.nl
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Cocu probeert een nieuw modelda's gunstig hij zoekt er vast eentje uit voor volgend seizoen
dat betekend bijtekenen dus
Vind ik iets anders hoor...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:22 schreef Neoktheone het volgende:
Dat is eenzelfde conclusie als "Indien die berichten op waarheid berustten, zou Ten Cate dus definitief afgezegd moeten hebben". Maar laten we inderdaad die hoop houden
niet van die enge dingen zeggen aubquote:Op donderdag 13 april 2006 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg steeds meer het nare gevoel dat volgend jaar Ronald Koeman trainer is van PSV.
voluit voor een gelijkspelletjequote:Op donderdag 13 april 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Zal PSV voluit gaan tegen mede-Brabo's NAC?
Ik wil em niet weg hebben , ja als hoofdcoach. Maar voor mij blijft het een rasajacied die ik graag bij Ajax zie blijven. Jammer dat ze niks geleerd hebben van het Wouters tijdperkquote:Op donderdag 13 april 2006 18:36 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Net nog effe het afscheidsfeest van Hiddink gekeken... blijft kippevel
Zou Danny Blind ook zo'n afscheid krijgen, al is het alleen maar omdat ze blij zijn dat ie daarna weg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |