crosspost uit het bekerfinale topicquote:Op zondag 16 april 2006 17:12 schreef firecow het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel kaarten zijn er inmiddels al verkocht voor de finale van de beker ???![]()
Hoorde gisteren iets van 4000 pas ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:07 schreef Bruggigol het volgende:
[..]
Combi Ger maakt genoeg winst hoor, met al die verplichte buscombi`s
Busreizen zijn trouwens altijd goedkoper dan treinreizen.
Ajax en Feyenoord uit betalen wij ook meer dan wedstrijden met de bus.
update 1: 71 bussen inmiddels (ongeveer 4000 dus) plus de autocombi.
update 2: 73 bussen vanuit Eindhoven en 7 uit de randstad.
433 mensen met de autocombi. Kleine 5000 mensen dus tot nu toe.
nee kan gewoon via ticketbox, maar lees hier ff: http://www.psv.nl/show?id=37087#43633quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:23 schreef ErikT het volgende:
Die bekerfinale heb ik mn vader en broer heen gestuurd. Ik kan niet.
Kunnen ze niet gewoon bij de ticketbox hun kaartjes kopen? Ze moeten toch niet langs Eindhoven he...
Even tot onderaan scrollenquote:Op zondag 16 april 2006 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Scoorde van Nistelrooy overigens ook niet een keer van eigen helft bij PSV -Roda ?
Wow, wat een nostalgiequote:Op dinsdag 18 april 2006 00:31 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Even tot onderaan scrollen![]()
http://www.psv.nl/show?id=7937&personid=577
Maar als ze niet met de bus gaan hoef ik ze niet te registreren? En zelf ga ik niet mee...quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee kan gewoon via ticketbox, maar lees hier ff: http://www.psv.nl/show?id=37087#43633
Er zitten namelijk nog wel wat haken en ogen aan, je moet ze namelijk even registreren
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:49 schreef ErikT het volgende:
Potjandorie!!! Moeten ze op de wedstrijddag naar Eindhoven om een omwisselblijet op te halen, of in Woerden op de bus stappen. Ze wonen in fucking Hellevoetsluis!
Wat word ik strontziek van al die kutregels!!
Ik had verwacht dat mensen gewoon naar een voetbalwedstrijd kunnen in Nederland. Bij nader inzien inderdaad kinderlijk naïef.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja dat krijg je met een combi. Meestal vertrekken die bij iedereen van huis. Had je dan vrij reizen voor iedereen verwacht
nou Ajax - PSV in de Kuip...... daar had ik echt geen vrij reizen voor verwacht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat mensen gewoon naar een voetbalwedstrijd kunnen in Nederland. Bij nader inzien inderdaad kinderlijk naïef.
Bert van Marwijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Nog geruchten? Wie wordt de nieuwe trainer?
weinig geruchten eigenlijk. Je hebt alleen het doelpunt van het jaar gemist van Cocuquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef Dylan Dog het volgende:
We zijn kampioen hè?
Vanavond tussen de Spanjaarden Milan-Barca kijken...
Tot volgende week!
Dat verrast me niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:
Foquita staat in de belangstelling van Chelsea en Barcelona.
Maaskant assistent.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef Dylan Dog het volgende:
We zijn kampioen hè?
Vanavond tussen de Spanjaarden Milan-Barca kijken...
Tot volgende week!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:48 schreef Ciscus het volgende:
Krijgen we trouwens nieuwe thuisshirts komend seizoen?
ZOu jij wel willen hequote:
Bert van Marwijk natuurlijk. Lekkere no nonsens trainer die bouwt aan een elftal. Ronald Koeman is een trainer die zelden het maximale uit een elftal haalt en teert op 2 uitschieters in de CLquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:28 schreef daaaaan het volgende:
BvM of RK, wie hebben jullie liever jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |