dat is toch niet gebruikelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef lookinforyou het volgende:
dat een Feijenoorder ons topic moet openen![]()
Neej, maar ook niet de eerste keer.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is toch niet gebruikelijk
www.soccernews.nlquote:'Olympique Lyon volgt PSV'er Arouna Koné'
De Franse sportkrant L'Equipe meldt vandaag dat Olympique Lyon spoedig een bod zal uitbrengen op PSV-aanvaller Arouna Koné. De Franse topclub zou een transfersom van vijfentwintig miljoen euro over hebben voor de Ivoriaanse aanvaller.
De krant weet bovendien te melden dat Koné niet onwelwillend tegenover een transfer naar Lyon staat. Toch lijkt een overgang van Koné onwaarschijnlijk omdat de hij pas een halfjaar onder contract staat bij PSV. Hij tekenende begin maart een contract voor vier jaar in Eindhoven.
Het gebeurt wel vaker hoor, maar over het algemeen zijn het gewoon de PSV-ers die het doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is toch niet gebruikelijk
Hopelijk wel de laatste keer.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Neej, maar ook niet de eerste keer.![]()
25 miljoenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.soccernews.nl
als dit waar is, lach ik me kapot!
[..]
www.soccernews.nl
Mij ook niet, en aan de ene kant maakt het me ook weinig uit eigenlijk, het kampioenschap is toch al binnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gebeurt wel vaker hoor, maar over het algemeen zijn het gewoon de PSV-ers die het doen.
Ik heb er geen problemen mee, tenzij de titel niet door de beugel kan. Maar dat is hier niet het geval, vind ik.
Vanavond voor het laatst naar het stadion dit seizoen en om nogmaals op de TT terug te komen: Het zou me niet verbazen dat PSV niet wint vanavond.
Inderdaad,quote:Op woensdag 12 april 2006 17:35 schreef dndiek het volgende:
Er was toch een kampioensbanner
[..]
www.soccernews.nl
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.soccernews.nl
Natuurlijk niet, als je in die banner kijkt zie je ook dat er bij de beker gewoon als laatste vorig jaar staat. Alleen het kampioenschap is er bijgezet.quote:
1-0 Cocuquote:Op woensdag 12 april 2006 18:19 schreef Erasmusch het volgende:
Wie gaan er scoren cartman?
Valt toch wel mee. Hier bv ook niet.quote:
wat toepasselijk voor pasenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:21 schreef ErikT het volgende:
Voor 25 miljoen doen we er een mooie roze strik omheen.Koné
Hij praat in ieder geval Frans, misschien is dat 25 miljoen waard.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:27 schreef Fok_you het volgende:25 miljoen
![]()
ik vind hem voor psv voor 9 miljoen al een miskoop
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:33 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.soccernews.nl
quote:Westerhof: Philips wil weer meer gaan doen
PSV voorzitter Westerhof meldde in het uitgebreide interview in de kampioensspecial van Voetbal International ook dat PSV hoopt op een nadrukkelijker rol van Philips. 'Inhoudelijk kan ik nog niks zeggen over onze besprekingen, maar wel is duidelijk dat Philips weer bereid is meer te gaan doen.' Die uitlating van Westerhof kwam overigens voor in een bespiegeling over de herfinanciering van het stadion, niet helemaal duidelijk werd of het daar ook bewust aan gerelateerd was.
Het valt nog mee dat Cartman het niet schreef als P$Vquote:Op woensdag 12 april 2006 23:12 schreef rubbereend het volgende:
wat een beroerde TT eigenlijk
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat Cartman het niet schreef als P$V![]()
Hopelijk verdubbelen ze het transferbedragquote:
sponsorbedrag bedoel je?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hopelijk verdubbelen ze het transferbedrag.
Ja dat bedoel ik, teveel CM/FM gespeeld afgelopen jarenquote:
Ben geen 12 meer.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat Cartman het niet schreef als P$V![]()
7 mei komt er een mooi voetballend afscheid in de kuipquote:Op donderdag 13 april 2006 00:54 schreef mcyodogg het volgende:
Hiddink kreeg nou niet echt het afscheid wat hij verdiend tijdens de wedstrijd. Vooral de aanvallers waren erg slordig. Maar ik snap het wel, het nu nog een kwestie van de competitie uitspelen en op naar de beker, maar met een beetje meer moeite had PSV dit moeten winnen Geldt andersom overigens ook.
Het afscheid na afloop was dan wel mooi, al faalde de (bijvoorbaat al kansloze) lichtgevende stickies actie jammerlijk.
Klopt, na de huldiging van Ajax mag 'ie in onze kleedkamer champagne komen drinkenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
7 mei komt er een mooi voetballend afscheid in de kuip
Wordt de verliezer ook gehuldigd danquote:Op donderdag 13 april 2006 03:16 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, na de huldiging van Ajax mag 'ie in onze kleedkamer champagne komen drinken
Geeft recht op UEFA Cup.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:07 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Wordt de verliezer ook gehuldigd dan
En dat ze bij Ajax al zo ver gezakt dat ze een tweede plaats in de beker vieren met champagne...![]()
wij zitten in de gasten kleedkamer, ajax heeft recht op de kleedkamer van feyenoordquote:Op donderdag 13 april 2006 05:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is nog altijd Feyenoords kleedkamer
Aha.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:18 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik zei niks, maar ben geen ie
Ben je een beetje aangebrand Renate?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:18 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik zei niks, maar ben geen ie
nee hoorquote:
maar de naam wouters viel de laatste tijd al veel meer in de mediaquote:13/4/2006 - Vanenburg niet naar PSV
(Gepost door RvN)
Tegeover het Eindhovens Dagblad heeft Gerald Vanenburg laten weten dat hij niet naar PSV komt. Hij zal deze week kiezen tussen Helmond Sport en een niet nader genoemde andere Nederlandse club. Hij wil graag aan de slag bij een club in de buurt van Eindhoven. Lange tijd gingen media er vanuit dat hij andere clubs afhield omdat hij was voorbestemd om assistent te worden bij PSV waarschijnlijk onder Ten Cate.
PSV Netwerk
Indien die berichten op waarheid berustten, zou Ten Cate dus definitief afgezegd moeten hebben.
als assistent schijnt hij het erg goed gedaan te hebben, bij de Rangers liepen ze met hem weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |