Die neuken op dat moment niet!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:40 schreef t0n het volgende:
Tja, mensen die op fok zitten... hebben geen behoefte aan sex
Nou, het lijkt mij best zielig om tijden het fokken te neuken... Maar ik heb niets gezegd over zin hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:19 schreef t0n het volgende:
Dus, zelfs als ik niet neuk heb ik wel behoefte er aan hoor
hahaha.. daar wacht ik ook op.. vanavond is de rode golf weer voorbij hoop ik... duurt ook altijd eeuwen he..quote:
Mwah bij mij is na de eerste dag 't ergste wel weer voorbij, dus dat ene daggie zonder overleef ik welquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:44 schreef avotar het volgende:
[..]
hahaha.. daar wacht ik ook op.. vanavond is de rode golf weer voorbij hoop ik... duurt ook altijd eeuwen he..
Vier met mij . . .quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:26 schreef innepin het volgende:
Jezus, d'r komen hier echt maar drie mensen hè?
Er zijn toch wel leuke dingen te doen tijdens die golf? Of ben jij er zo eentje die je meisje dan vies vindt en zo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:44 schreef avotar het volgende:
[..]
hahaha.. daar wacht ik ook op.. vanavond is de rode golf weer voorbij hoop ik... duurt ook altijd eeuwen he..
nope.. just the other way around.... zij is dan zo boter als maar zijn kan.. alleen wil ze niet verder zeg maar... zij is degene die het vies vindt...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er zijn toch wel leuke dingen te doen tijdens die golf? Of ben jij er zo eentje die je meisje dan vies vindt en zo?
Tuurlijk wel... dat lukt ons ook ruimschoots hoor... alleen was het nog niet over... dus vanavond weer lekker los.. lekkere klamme zweterige sex...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat geile ken ik, ik ben meestal ook enorm geil als het er aan zit te komen. Daarna wil ik mij nog wel eens twee dagen erg onprettig voelen.. Maar ach, die twee dagen haal je al zo weer in
Zou net zeggen dat ik het in de winter ook broeierig weet te maken... En dan hoeft de kachel niet eens zo hoog!quote:
Tja, die chat op gang brengen is nog wel wat een probleempje. Want eigenlijk wil ik nu ook weer niet te veel zeggen natuurlijk. Er zijn dan namelijk van die jonkies die zich geroepen voelen om mij toe te voegen op msn en willen dan cammenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:24 schreef avotar het volgende:
klopt... alleen hoef je er nu niet zoveel voor te doen..
maareh.. hoe doe je dat dan.... (probeer de tsjet maar een beetje op gang te brengen)
Dat is in ieder geval een regel.. Het nieuwsgierig maken en het daardoor erg spannend makenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:37 schreef avotar het volgende:
oh heb je msn dan...![]()
wou dat ik die luxe had....
maareh daarbuiten maak je me nu wel nieuwsgierig..
ah ha..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een regel.. Het nieuwsgierig maken en het daardoor erg spannend maken
De mijne was redelijk, flink oververmoeid en een fikse migraine-aanvalquote:Op maandag 8 mei 2006 09:25 schreef avotar het volgende:
en hoe was het weekend?
hmmmm dat zuigt..quote:Op maandag 8 mei 2006 12:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De mijne was redelijk, flink oververmoeid en een fikse migraine-aanval
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:39 schreef avotar het volgende:
[..]
hmmmm dat zuigt..
mijne was wel klam.. ook oververmoeid trouwens![]()
energie wel ja.. alleen sommige spiertjes willen even niet meer zo..quote:Op maandag 8 mei 2006 12:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En toch: goede sex geeft je meer energie dan acht uren slaap!
O! Das lang geleden dat ik zulke spierpijn heb gehadquote:Op maandag 8 mei 2006 12:52 schreef avotar het volgende:
[..]
energie wel ja.. alleen sommige spiertjes willen even niet meer zo..
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De mijne was redelijk, flink oververmoeid en een fikse migraine-aanval![]()
Op zulke moment wil jij niet bij mij in de buurt zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 17:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Had ff gebeld, dan had ik een sinaasappeltje geperst en een koud doekje op je voorhoofdje gelegd ...![]()
Nee ??quote:Op maandag 8 mei 2006 17:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Op zulke moment wil jij niet bij mij in de buurt zijn![]()
ik ook.. maar de verbouwing die we het eerste deel van het weekend deden speelde wel mee hoor..quote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O! Das lang geleden dat ik zulke spierpijn heb gehad
Verbouwen voor de sex?? Wat moet ik daar nou weer van denken??quote:Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef avotar het volgende:
[..]
ik ook.. maar de verbouwing die we het eerste deel van het weekend deden speelde wel mee hoor..![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wegens hoofdpijn is de zaak een op slot!
Ook niet om een lekker koud doekje op te leggen ??quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Niet aan mijn hoofdje komen!
Sex is dan een juist medicijn om ervan af te komenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wegens hoofdpijn is de zaak een op slot!
Daar moest ik gisteren dus echt niet aan denken! Ja, zo erg was het, dit keer...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sex is dan een juist medicijn om ervan af te komen
Ah, migraine?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar moest ik gisteren dus echt niet aan denken! Ja, zo erg was het, dit keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |