De mijne was redelijk, flink oververmoeid en een fikse migraine-aanvalquote:Op maandag 8 mei 2006 09:25 schreef avotar het volgende:
en hoe was het weekend?
hmmmm dat zuigt..quote:Op maandag 8 mei 2006 12:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De mijne was redelijk, flink oververmoeid en een fikse migraine-aanval
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:39 schreef avotar het volgende:
[..]
hmmmm dat zuigt..
mijne was wel klam.. ook oververmoeid trouwens![]()
energie wel ja.. alleen sommige spiertjes willen even niet meer zo..quote:Op maandag 8 mei 2006 12:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En toch: goede sex geeft je meer energie dan acht uren slaap!
O! Das lang geleden dat ik zulke spierpijn heb gehadquote:Op maandag 8 mei 2006 12:52 schreef avotar het volgende:
[..]
energie wel ja.. alleen sommige spiertjes willen even niet meer zo..
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De mijne was redelijk, flink oververmoeid en een fikse migraine-aanval![]()
Op zulke moment wil jij niet bij mij in de buurt zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 17:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Had ff gebeld, dan had ik een sinaasappeltje geperst en een koud doekje op je voorhoofdje gelegd ...![]()
Nee ??quote:Op maandag 8 mei 2006 17:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Op zulke moment wil jij niet bij mij in de buurt zijn![]()
ik ook.. maar de verbouwing die we het eerste deel van het weekend deden speelde wel mee hoor..quote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O! Das lang geleden dat ik zulke spierpijn heb gehad
Verbouwen voor de sex?? Wat moet ik daar nou weer van denken??quote:Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef avotar het volgende:
[..]
ik ook.. maar de verbouwing die we het eerste deel van het weekend deden speelde wel mee hoor..![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wegens hoofdpijn is de zaak een op slot!
Ook niet om een lekker koud doekje op te leggen ??quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Niet aan mijn hoofdje komen!
Sex is dan een juist medicijn om ervan af te komenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wegens hoofdpijn is de zaak een op slot!
Daar moest ik gisteren dus echt niet aan denken! Ja, zo erg was het, dit keer...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sex is dan een juist medicijn om ervan af te komen
Ah, migraine?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar moest ik gisteren dus echt niet aan denken! Ja, zo erg was het, dit keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |