Ja dat is echt heel maf! Ik dacht nog toen ik die naam las vanmorgen, wie noemt zijn kind nou Johan Frederik. En opeensquote:Op woensdag 12 april 2006 17:16 schreef Marietje_34 het volgende:
Bizar allemaal hoor. Lijkt me maf om zo'n opsporingsbericht van een oud-schoolgenoot te zien. Desalniettemin hoop ik dat ze 'm snel te pakken krijgen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:00 schreef frankium het volgende:
moet dit niet in sport?
Owquote:Op woensdag 12 april 2006 17:18 schreef Marietje_34 het volgende:
Trouwens, waar hangt Fuifduif eigenlijk uit?![]()
Toen ik las dat dit figuur vroeger stukjes in de kerk voorlas enzo..![]()
Precies! En zijn fascinatie voor verkrachtingen! Verkrachtingen zijn immers heel gerechtvaardigd en logisch voor hem!quote:Op woensdag 12 april 2006 17:52 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ow![]()
en z'n mening over vrouwen..
Had hij niet net zijn ontslag ingediend wegens ruzie met z'n baas? Dat was waarschijnlijk de druppel...
![]()
Die man in het Vondelpark was toch geboeid?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef Meaghan het volgende:
Op Geenstijl wordt gespeculeerd dat hij misschien iets te maken zou hebben met de twee dode mannen die laatst gevonden zijn, afgelopen weekend in NederHorst den Berg en gisteren in het Vondelpark. Hij zou daar actief zijn.
Ja klopt. Misschien is het payback time voor alle pesterijen die hij als jochie heeft moeten doorstaanquote:Op woensdag 12 april 2006 18:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Die man in het Vondelpark was toch geboeid?
Ik heb gehoord dat ze in de hele school (Populier in Den Haag dus) het erover hebbenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:01 schreef Schaapje82 het volgende:
[..]
Hij is een tijdje Aardrijkskundeleraar geweest op een middelbare school... Maar niet in Den Haag dan weer... Volgens mij studeerde hij dat ook na zijn vwo diploma. En ook nog economie ernaast ofzo. Maar ja, toen was ik zelf ook van school en hoorde ik er niks meer over. Tot nu dus.
Ik weet de voorgeschiedenis ook niet, maar je kan wel bedenken dat er niet voor niets op deze wijze zo'n klopjacht wordt gehouden op deze man... Het zal wel een buitengewoon gevaarlijke griezel zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
copypaste NU.nl
En hier hebben we de lieve schat:
[afbeelding]
Ik vraag me af wat hier de voorgeschiedenis van is? Het is niet eens een ontsnapte TBS'er, maar blijkbaar is justitie er erg op gebrand om dit stukje stront asap te pakken te krijgen. Geen Fokkers die 'm toevallig kennen of meer weten?
Die jongen is overal en nergens.. Weet nog dat hij vertelde dat hij 3 dagen naar Malgrat ging.. Zal me niks verbazen als hij daar een vakantiehuisje heeft ofzo! En hij allang niet meer in Nederland is..quote:Op woensdag 12 april 2006 22:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er waren toch al wat tips binnengekomen?
Valt me op dat zoveel mensen m kennen, nogal raarquote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef eperon het volgende:
Jep, ik zat ook bij hem op school!
hij zat 2 klassen hoger ofzo, herinner me nog twee voorvallen:
Vriend_X en JohanF botsten tegen elkaar op in de gangen van het Rijnlands Sassenheim. Beiden riepen iets in de trant van He kijk toch uit. Uilskuiken. JohanF nam daar geen genoegen mee en volgde VriendX naar het Aardrijkskunde-lokaal om zijn arm vast te pakken. Dit bleef hij doen, ondanks dat twee aardrijkskunde-leraren (Woltman en Wijntjes) hem weg bij Vriend_X probeerde te trekken. Hij wilde maar niet loslaten. en Uiteindelijk verliet JF het lokaal met de inmiddels befaamde woorden "Als je de klas uitkomt, dan mag je kiezen waar je geslagen wordt!"
Ook heeft ie de rector in de aula een kopstoot gegeven en volgens mij gaf hij toen Nooij van Natuurkunde een paar flinke beuken..... en toch kreeg ie het baantje als assistent-concierge....goeie keus!
En toen ik nog in Noordwijk uitging zag ik m ook wel vaak in de champ / 't zeepaardje
Bij mij ook twee klassen hoger volgens mij... Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:56 schreef eperon het volgende:
Jep, ik zat ook bij hem op school!
hij zat 2 klassen hoger ofzo, herinner me nog twee voorvallen:
Ook heeft ie de rector in de aula een kopstoot gegeven en volgens mij gaf hij toen Nooij van Natuurkunde een paar flinke beuken..... en toch kreeg ie het baantje als assistent-concierge....goeie keus!
Iq staat los van eq...hij had duidelijk genoeg van het eerste, heel weinig van het laatstequote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef Bhai het volgende:
[..]
Valt me op dat zoveel mensen m kennen, nogal raar![]()
Maar nog raarder: dit soort gedrag gaat samen met 9,9 en dat soort cijfers halen
Het lukt de VS ook nog steeds niet om 1 miezerig mannetje te vindenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:05 schreef Posdnous het volgende:
Wat is dit voor lame gedoe. Kan de politie niet eens zo'n halfbakken crimineeltje oppakken van wie ze de naam weten en waar hij werkt?
Het wordt steeds triester met justitite hier.
Is al meerdere keren hier gezegd. Verkrachting.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:38 schreef Cyan het volgende:
Er zijn al 120 tips binnengekomen en ze verwachten hem dit weekend te kunnen arresteren. Dit stond op teletekst.
Ben zeer benieuwd naar wat hij eigenlijk op zijn kerfstok heeft?!
nederlandse justitie is niet zo snugger, verwacht zulke "slimme" acties niet van hunquote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die pauper heeft meerdere meisjes verkracht las ik op geenstijl. Dus omdat hij veel actief is hebben ze besloten om plaatjes te verspreiden.
Hadden ze hem niet beter uit bed kunnen lichten of gewoon opwachten op zijn werk?
Er is nog niet gezegd om welke delicten het gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Is al meerdere keren hier gezegd. Verkrachting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |