abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 april 2006 @ 12:48:47 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36883927
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36883960
pi_36883995
Onderin is het ook verrekte spannend zeg. Vanaf Siena kunnen ze nog allemaal degraderen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36884193
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:51 schreef zjroentje het volgende:
Onderin is het ook verrekte spannend zeg. Vanaf Siena kunnen ze nog allemaal degraderen.
Vanaf Sampdoria (zeker in hun huidige vorm)

De onderste 3 gaan rechtstreeks, de 4e van onder gaat alleen direct als het verschil met de 5e van onder meer dan 4 punten is, zo niet, dan spelen de 4e en 5e van onder een beslissingsmatch.

Zo gaat het althans in de Serie B dit seizoen, in de Serie A is ook altijd wel zo'n regel van toepassing.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_36884215
En de titel zuigt weer eens

Positiever is dat Roma na komend weekend al zeker meer punten heeft dan Lazio dit seizoen ooit kan halen.
pi_36884272
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:01 schreef DIGGER het volgende:

De onderste 3 gaan rechtstreeks, de 4e van onder gaat alleen direct als het verschil met de 5e van onder meer dan 4 punten is, zo niet, dan spelen de 4e en 5e van onder een beslissingsmatch.
Dus in feite kan je als nummer 16 degraderen, terwijl de nummer 17 in de Serie A blijft?

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_36884291
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:02 schreef DIGGER het volgende:
Siena eens in de titel kan idd geen kwaad!
pi_36884336
Volgens mij was alleen bij gelijke punten een beslissingswedstrijd van toepassing.
  woensdag 12 april 2006 @ 13:18:22 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36884655
quote:
Heb juist expres "Serie A (en overig Italiaans voetbal)" gedaan, zodat jij ook Napoli-nieuws hier kan posten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36884978
AS Roma vierde.
pi_36885025
80 punten, best belachelijk eigenlijk.
  woensdag 12 april 2006 @ 13:33:03 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36885092
Eigenlijk best vreemd dat Juventus zó oppermachtig is in de Serie A, terwijl het over twee wedstrijden tegen Arsenal (in Europees verband geen hoogvlieger) vrijwel kansloos was. Heb niet het idee dat het aan de sterkte van de competities ligt, want AC Milan is wél door in de CL.
pi_36886399
tvp
pi_36887757
Komende vrijdag AC tegen Inter? [noobmodus] is dat voor de beker of voor de competitie[/noobmodus]
pi_36887787
Competitie dan.
pi_36892335
Lecce lijkt ook niet meer te redden, maar de strijd om de derde degradant is erg spannend. Van mij mag Reggina er wel weer eens uit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36894052
Mwah, dan liever dat nietige Empoli
  woensdag 12 april 2006 @ 18:13:24 #18
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36894337
quote:
Positiever is dat Roma na komend weekend al zeker meer punten heeft dan Lazio dit seizoen ooit kan halen.
toch hoop ik dat fiorentina er nog over gaat. Roma moet de laatste speeldag nog tegen milan, fiorentina ontmoet geen top drie vijf ploeg meer.
  woensdag 12 april 2006 @ 19:51:13 #19
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36897257
Fiorentina

Inter
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36899155
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef Corksterr het volgende:
Fiorentina

Inter

Nou wel weer bekerfinale
pi_36911124
Het stadion was best goed gevuld eigenlijk, gisteravond in Rome, met nog een dikke choreografie ook.

En Tommasi blijft een held
pi_36926865
quote:
Op donderdag 13 april 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Het stadion was best goed gevuld eigenlijk, gisteravond in Rome, met nog een dikke choreografie ook.

En Tommasi blijft een held
Tommasi

En de choreografie was erg netjes.

Wordt de Milanese derby nog ergens uitgezonden morgen?
pi_36927291
Tommasi is ook een topper
pi_36927322
TLK, jij weet vast wel of de Milanese derby nog ergens wordt uitgezonden
pi_36927496
Op 1 van de sport zenders van dat oude Calan + neem ik aan.
pi_36931683
Volgens geruchten zouden de Inter Tifosi de derby boycotten, ivm de verschuiving naar vrijdag, en dan ook nog eens naar 18.00 uur en de berichtgeving de laatste dagen over de fans.
pi_36932045
Roma, Gisteravond:

En daartussen, op de Curva Sud:

Met daarbij op de tribune:

Vertaald: Francesco, voorbeeld en aanvoerder, Romanista vanaf je geboorte en vandaag bij ons in de Curva sud, samen zingen we "Forza Roma"

pi_36944702
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef DIGGER het volgende:
Volgens geruchten zouden de Inter Tifosi de derby boycotten, ivm de verschuiving naar vrijdag, en dan ook nog eens naar 18.00 uur en de berichtgeving de laatste dagen over de fans.
Is daar al wat meer over bekend?
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:11:07 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36944890
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef DIGGER het volgende:
Ze boycotten toch in verband met de CL-uitschakeling tegen Villarreal? Zal wel een combinatie zijn.

Morgen voor de liefhebbers de (politiek beladen) wedstrijd Lazio - Livorno op Talpavoetbal.tv
pi_36951052
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ze boycotten toch in verband met de CL-uitschakeling tegen Villarreal? Zal wel een combinatie zijn.

Morgen voor de liefhebbers de (politiek beladen) wedstrijd Lazio - Livorno op Talpavoetbal.tv
pi_36957710
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 08:57 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Is daar al wat meer over bekend?
quote:
Derby, il dubbio è Shevchenko
A 2 ore dal derby, Ancelotti, senza il febbricitante Inzaghi, deve decidere se giocare a una punta o con l'ucraino al fianco di Gilardino. Al Milan l'Inter oppone la coppia Adriano-Martins
Carlo Ancelotti, 46, e Andriy Shevchenko, 29. MILANO, 14 aprile 2006 - A Milano fa caldo: sole spumeggiante, code in tangenziale, caselli autodratadali affollati. Incombe la Pasqua. Ma il derby, anche se di Venerdì Santo e alle 18, è pur sempre il derby e si prepara ad accogliere a San Siro 72 mila spettatori. Con defezioni importanti.

Qui Milan. A cominciare da Pippo Inzaghi. Questa mattina il termometro si è fermato a 38 gradi: la tonsillite non gli dà tregua. Forfeit quindi per il bomber; nemmeno la panchina. Carlo Ancelotti, come ha già anticipato ieri, potrebbe optare per il modulo a una punta con Gilardino, oppure rischiare Shevchenko, non al meglio, proponendo così il consolidato 4-3-1-2. Nei ballottaggi Sheva è favorito su Rui Costa del 70%, così come Ambrosini su Gattuso (70%) e Kaladze su Jankulovski (65%).
Per rossoneri, in ritiro al centro sportivo di Milanello, sveglia alle 9.45. Alle 11.30 la squadra si è radunata sul campo per una camminata lungo il perimetro del centro sportivo. Stam ha svolto esercizi di tecnica. Alle 14.15 il pranzo. Quindi partenza in pullman per San Siro alle ore 16.

Qui Inter. I nerazzurri hanno svolto l'allenamento di rifinitura mattutina alla Pinetina sotto un sole caldo. Risacaldamento, stretching e leggero lavoro tecnico-tattico per la squadra che ha pranzato alle 13. Sull'undici che affronterà il Milan Mihajlovic dovrebbe spuntarla su Samuel ((55%9, Pizarro su Cristiano Zanetti (70%) e Burdisso su Favalli (60%).

Il pubblico. Il Milan comunica che sono stati venduti 22.365 biglietti (incasso 673.006,00 euro); quota abbonamenti 50.932 per 838.524 euro. Totale: 72.527 spettatori per un incasso di 1.511.530 euro. Confermata la protesta della Curva Nord nerazzurra; una macchia di vuoto in uno stadio che potrebbe quindi colorarsi di solo rossonero. L'effetto stonerà parecchio, ma la prova di forza poterebbe fornirla proprio la squadra. Dejan Stankovic è stato chiaro: "Siamo tutti con Moratti".
Protest is dus officieel, Curva Nord blijft leeg.
pi_36957835
Goede actie
pi_36961395
Wel gek gezicht zo, de Curva Nord. Desondanks Inter tot nu toe eigenlijk de betere partij.
  vrijdag 14 april 2006 @ 18:54:54 #34
43497 Afunados
Get Therapy
pi_36961700
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zou ik graag zien, evenals Palermo-Roma. Maar uiteraard staat mijn stream afgesteld op Fiorentina. Misschien nog een laptop erbij zetten!

Talpa
pi_36962563
Kom op Inter winnen !
pi_36963255
1-0 door Kaladze dus op assist van Seedorf, 8 keer geel (uiteraard ook een prent voor Materazzi erbij)
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:58:06 #37
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36963326
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom op Inter winnen !
. Er is maar één club in Milaan .
. AC .
-
pi_36963338
Een scorende Kaladze, dat ziet men niet vaak.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:59:08 #39
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36963362
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:57 schreef DIGGER het volgende:
Roma, Gisteravond:

[afbeelding]
[afbeelding]

En daartussen, op de Curva Sud:

[afbeelding]
[afbeelding]

Met daarbij op de tribune:

[afbeelding]
Vertaald: Francesco, voorbeeld en aanvoerder, Romanista vanaf je geboorte en vandaag bij ons in de Curva sud, samen zingen we "Forza Roma"

Prachtig om te zien, .
-
pi_36963544
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

. Er is maar één club in Milaan .
. AC .
Meneer leeft vast pas 15 jaar.

Dit seizoen Inter 1 maal gewonnen en Milan 1.
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:10:01 #41
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36963676
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Meneer leeft vast pas 15 jaar.

Dit seizoen Inter 1 maal gewonnen en Milan 1.
Meneer leeft lang genoeg om te weten dat Inter al jarenlang in de schaduw van het machtige AC staat.
Laatste scudetto was in de jaren 80 ofzo. .
-
pi_36963784
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Meneer leeft lang genoeg om te weten dat Inter al jarenlang in de schaduw van het machtige AC staat.
Laatste scudetto was in de jaren 80 ofzo. .
Milan heeft al eens 40 jaar zonder titel gezeten en heeft een Serie B verleden.
Zo hebben beide clubs een geschiedenis die ze tegen elkaar gebruiken.

Feit is dat meneer zich in dit topic nooit laat zien en opeens lollig wil zijn ?
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:19:06 #43
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36963994
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Milan heeft al eens 40 jaar zonder titel gezeten en heeft een Serie B verleden.
Zo hebben beide clubs een geschiedenis die ze tegen elkaar gebruiken.

Feit is dat meneer zich in dit topic nooit laat zien en opeens lollig wil zijn ?
Shit, ik was vergeten dat je ergens een postverleden moet hebben om te mogen posten .
Kan je het mij ooit vergeven? .
En vergelijk het aantal prijzen alleen maar, dat is wel duidelijk genoeg toch?
-
pi_36964166
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Shit, ik was vergeten dat je ergens een postverleden moet hebben om te mogen posten .
Kan je het mij ooit vergeven? .
En vergelijk het aantal prijzen alleen maar, dat is wel duidelijk genoeg toch?
Niet altijd hoor.
Club met de meeste prijzen is niet altijd groter.

Maar opeens moet jij even lollig zijn met een echte smileypost.
Heb je vast nu iets tegen Inter sinds ze Ajax eruit hebben gekiept.

Met Milan heb je ook niet veel en nu opeens wel.
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:26:02 #45
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36964270
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Niet altijd hoor.
Club met de meeste prijzen is niet altijd groter.

Maar opeens moet jij even lollig zijn met een echte smileypost.
Heb je vast nu iets tegen Inter sinds ze Ajax eruit hebben gekiept.

Met Milan heb je ook niet veel en nu opeens wel.
Ik heb altijd al een zwak gehad voor AC Milan, maar door wat er in de CL gebeurde was de liefde een beetje bekoeld. (Kut Inzaghi)
Met Inter heb ik altijd al niets gehad hoor. .
-
pi_36964425
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb altijd al een zwak gehad voor AC Milan, maar door wat er in de CL gebeurde was de liefde een beetje bekoeld. (Kut Inzaghi)
Met Inter heb ik altijd al niets gehad hoor. .
Oke dan nu snap ik het wel.
Meestal wordt het Italiaanse voetbal flink afgekraakt door toch voornamelijk veel Ajacieden.
En na Milan - Ajax nam de haat ook flink toe.

Daarom verwachte ik niet echt dat je iets met Milan had.
Nou dan wens ik je een fijne avond gefeliciteerd met de overwinning.
pi_36971495
Je moet toegevn dat Inter id schaduw van Milan leeft hé legendkiller. Zelfs de Inter-tifosi lopen al jaren als opgefokte gefrustreerden rond omdat ze id schaduw van Milan staan. In principe zijn ze nog bezwaarlijk een topclub, als je laatste titel van 1989 dateert. Beetje zoals Standard in Belgie, een topclub die nooit prijzen pakt. Al is het van Standard al van 1983 geleden dat ze nog kampioen speelden. Inter koopt elk jaar en heeft elk jaar goede spelers maar bereikt er niks mee.
pi_36971851
Van te voren stond Milan in de schaduw van Inter en nu is even een Milan tijdperk.

Alles komt straks weer goed met Inter.

Maar vorig seizoen waren de prijsjes voor ons ( ook al was het maar een beker en supercoppa )
pi_36972078
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef BramKVO het volgende:
Je moet toegevn dat Inter id schaduw van Milan leeft hé legendkiller. Zelfs de Inter-tifosi lopen al jaren als opgefokte gefrustreerden rond omdat ze id schaduw van Milan staan. In principe zijn ze nog bezwaarlijk een topclub, als je laatste titel van 1989 dateert. Beetje zoals Standard in Belgie, een topclub die nooit prijzen pakt. Al is het van Standard al van 1983 geleden dat ze nog kampioen speelden. Inter koopt elk jaar en heeft elk jaar goede spelers maar bereikt er niks mee.
Laat ze eerst maar eens voor Italianen zorgen
pi_36974017
AC met één doelpunt van Kaladze (overingens supermooie assist van Seedorf en hárd ingeschoten door Kaladze) over Inter heen . Wel wat magerdere uitslag dan de vorige wedstrijd (3-2 in het voordeel van Inter) maar evengoed een spannende wedstrijd. Jammer dat Pippo niet meedeed, die mis ik wel voorin.
pi_36974656
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Van te voren stond Milan in de schaduw van Inter en nu is even een Milan tijdperk.

Alles komt straks weer goed met Inter.

Maar vorig seizoen waren de prijsjes voor ons ( ook al was het maar een beker en supercoppa )
van te voren stond Milan id schaduw van Inter ? Dat is serieus overdreven. Eigenlijk stond Milan enkel id schaduw van Inter id jaren 60. Toen haalde Inter midden jaren 60 3 titels op rij met het catenaccio.
Even een Milan tijdperk ? Inter hun laatste titel dateert van 1989 ... Over een europacup 1 zullen we maar helemaal niet beginnen ... Dus ik denk dat Inter reeds een geruime tijd id schaduw van grote broer Milan leeft hoor, dat moet je gewoon bekennen.
De lange periode waarin Milan trouwens geen titel pakte was nog voor/begin jaren 50 dus je gaat wel heel ver terug om je gelijk te staven ...
En ik speel liever een finale CL (zelfs al verlies je die), en 2de eindigen dan een Coppa Italia te winnen. Die coppa was niet meer dan een troostprijs in opnieuw een ontgoochelend seizoen voor inter vorig seizoen .
pi_36977838
Volgens mij is er maar één persoon in deze discussie die vindt dat AC Milan eigenlijk onder doet voor Inter, en is daarmee democratisch gezien overruled xD.
Milan is/presteert de afgelopen jaren systematisch gezien beter dan Inter. Ook al zijn de onderlinge wedstrijden niet altijd hetzelfde en pakt Inter ook daar zijn punten wel is er voor mij en voor zo'n beetje alle mensen die ik ken altijd een soort van niveauverschil geweest tussen AC en Inter waarbij AC de overhand heeft.
No offence TLK, maar het houdt een keer op
pi_36978954
Milan begon pas eind jaren 80 met de CL finale's op te stapelen.

Voor die prijzen was Inter de club van Milaan, maar nu is dat Milan.
Hoe lang dat zal duren weten we niet alles kan zomaar in 1 jaar omdraaien.
pi_36982090
Juve bij Cagliari bij rust 1-0 achter .

Roma al 0-3 voor in Palermo.

Toni weer gescoord, 1-1 bij Treviso.
sig verwijderd door FA
pi_36983492
Palermo terug tot 3-3

Fiorentina in matig duel gewonnen.

En we staan weer 4de
pi_36983601
hoeren... waren die wedstrijden al om 15:00 vandaag? ik dacht dat LAZIO pas om 20:30 zou gaan ballen.
pi_36983607
Del Piero miste een penalty, Cannavaro maakt nog de 1-1 in de laatste minuut.
sig verwijderd door FA
pi_36983608
juve 1-1
pi_36983621
hehe, Palermo.
pi_36983633
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Wie kreeg er nu de rode kaart na de 1-1?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:55:51 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36983652
Het zal toch eens niet, dat Juve weer een penalty cadeau krijgt en/of in de laatste minuut scoort. Wat een grafploeg is dat toch...
pi_36983673
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:54 schreef -Wolf- het volgende:
juve 1-1
Met een beetje geluk blijft het spannend tot de laatste speeldag, zodat Milan thuis voel aan de bak gaan tegen Roma
pi_36983706
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Wie kreeg er nu de rode kaart na de 1-1?
Langella van Cagliari.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:03:20 #64
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36983855
Yesss, fiorentina terug over Roma.
pi_36983873
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 17:03 schreef placebeau het volgende:
Yesss, fiorentina terug over Roma.
ik gun het ze.
pi_36983934
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:07:46 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_36983955
Nu Milan nog voorbij Juve
pi_36984144
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:57 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Langella van Cagliari.
Oke,

Hun keeper was ook erg kwaad na afloop
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_36984440
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Die pingel voor Cagliari, was lastig te zien, leek toch alsof ook de bal gespeeld werd. Juve was iig oppermachtig, maar zoals wel vaker zat het manco hem in de afwerking.

Roma na 0-3 de match uit handen gegeven maar wat een fantastische goal van Mancini. Die is op een steekpass alleen door, loopt de keeper voorbij, heeft een lege goal en op dat moment krijgt ie een enorme duw van achteren, in z'n val naar voren hakt ie de bal met zn rechtervoet achter z'n linkerbeen langs de goal in.
pi_36984612
Ó en ik ben blij, want Napoli is net kampioen geworden

Wonnen zelf vrij simpel met 2-0 van Perugia en de enige overgebleven 'concurrent' verloor met 3-0 bij Chieti.

Meest opmerkelijke moment van de wedstrijd: 5 minuten voor tijd bij al de 2-0 stand worden in de Curva B tientallen enorme spandoeken getoond met de beruchte tekst "CARRARO INFAME" plus het bekende spandoek met z'n foto met dezelfde tekst erbij. (Carraro is de voorzitter van de voetbalbond, door de fans verantwoordelijk gehouden voor de verplichte degradatie naar de Serie C1 bijna 2 jaar terug en sinds die dag persona non grata in heel Napoli).
Scheidsrechter staakte de match onmiddelijk, wou dat de doeken verwijderd zouden worden. Hij begreep echter al snel dat dat nooit van z'n leven zou gebeuren en liet de match uitspelen terwijl de hele tribune op en neer ging en "wie niet springt is Carraro" zong

Napoli had nog een voorwaardelijkje hiervoor staan (nadat het spandoek al 2 jaar lang elke match boetes oplevert), maar met zo veel doeken zal de laatste thuiswedstrijd van het seizoen wel zonder publiek moeten worden afgewerkt. maar goed, boeien, vond de actie geweldig.
pi_36984734
Hehe, Prandelli: "sorpasso sulla Roma? A fine primo tempo avevo detto ai giocatori che il Palermo stava vincendo 3 a 0, ho bleffato con loro per il morale."

Oftewel, in de rust heeft Prandelli zijn mannen gezegd dat Palermo met 3-0 leidde bij rust, om het moraal op te krikken
pi_36985391
quote:
Adriano-Inter row erupts

Yesterday’s derby defeat has opened up a bitter split within the Inter camp, as Adriano threatened to leave and President Giacinto Facchetti confirmed it was a possibility.

“I am an Inter player and have always held the club colours in my heart,” the Brazilian told ‘Guida al Campionato’ following last night’s 1-0 defeat to Milan.

“If the fans no longer want me here, then they should say it to my face and I’ll go. I am sick of people putting all the blame on me when we lose, as a team should share the responsibility for success and failure.”

L’Imperatore has been on poor form for most of the season and has only scored three Serie A goals in 2006 amid well-publicised personal problems.

The Nerazzurri supporters have turned on the former hero recently and the Curva Nord was left empty during the derby in protest at their Champions League exit to Villarreal.

It was reported that after that match in Spain, Adriano came to blows with teammate Juan Sebastian Veron.

“Unfortunately, there are difficult moments in life and that is when you find out who your friends are. I have personally gone through a very tough two and a half months. I’m a player who can do absolutely anything if I am smiling and laughing. If I’m not happy, then everything becomes more of a struggle.”

Inter were expected to come out in support of their star striker, but President Facchetti’s comments are a siren song to Chelsea and Real Madrid.

“You have to find happiness within yourself,” he insisted. “Nobody said that he has to leave, but if the Adriano we all know and love returns, then we’re happy to keep him.”

The 24-year-old Brazilian has been a long-term transfer target for Roman Abramovich, who could tempt Inter into a sale for around £35m.

Gaat geweldig bij Inter, ze blazen zichzelf altijd op daar, een klein beetje onrust wordt er nooit in de kiem gesmoord maar wordt alleen maar groter en meer en meer en groter, benieuwd wat het eindresultaat zal zijn, maar heb al eerder aangegeven: Mancini gaat/moet weg en/of Adriano wil weg en/of Moratti wil de club verkopen.

Headline in de Gazzetta vandaag: Ibrahimovic al 2 maanden zonder goal.
pi_36986054
Maar hij heeft wel een vet cool reclamespotje gemaakt
pi_36986799
En live op TV nu beelden van Sampdoria fans die de eigen ploeg zo ongeveer gegijzeld houden in eigen stadion, heel veel ME erbij op de been.

1 punt uit de laatste 8 wedstrijden voor zo'n club is natuurlijk ook slecht, en gezien de afstand tot de degradatiezone zelfs uitermate zorgelijk.

En Mazzone heeft z'n ontslag als trainer van Livorno alweer ingediend na 7 nederlagen op rij, nog geen reactie van de club. Maar wel slim geweest, Donadoni zo te bekritiseren dat er een breuk ontstond 2 maanden terug....
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:19:22 #75
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_36987228
hoeveel ontslagen zijn er nou al gevallen in de serie a?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_36993378
Veel, uit m'n hoofd iig bij Roma (2), Cagliari (3), Livorno (1 nu wellicht 2), Udinese, Treviso, Messina, Empoli, Palermo en het zal me niks verbazen als heel binnenkort i.i.g. Sampdoria aan dat lijstje clubs kan worden toegevoegd.

Vandaag veel schitterende goals gemaakt, alle 3 de Palermo goals waren fantastisch, de 0-3 van Manicni was geweldg, de 2-0 van Tavano was ook schitterend (Wel gelijk z'n laatste van het seizoen, bij het maken van de goal liep ie een spierblessure op). Goals snel (ws. morgen) op http://www.raisport.rai.it (en dan ff naar de goals van de Serie A).

Net op Domenica Sportiva nog even de rel in de spelerstunnel bij Cagliari - Juve kunnen zien (Die gasten van Cagliari gingen aardig door het lint), en ook dat de pingel voor Cagliari onterecht was, Zambrotta speelde netjes de bal.
pi_36999107
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Milan begon pas eind jaren 80 met de CL finale's op te stapelen.

Voor die prijzen was Inter de club van Milaan, maar nu is dat Milan.
Hoe lang dat zal duren weten we niet alles kan zomaar in 1 jaar omdraaien.
zowel Inter als AC pakten id jaren 60 twee Europacup 1 titels. Ze pakten in die jaren 60 denk ik evenveel titels. Dus Inter is id geschiedenis slechts op enkele momenten de meerdere van Milan geweest. Maar in de laatste 20 jaar is het zeker weten de mindere van de Rossoneri. En dat vinden de Interfans ook want talloze acties tonen dat die zich al jaren gefrustreerd voelen daarover
pi_37002667
Pipo zit zwaar aan de anti biotica, zal zeer waarschijnlijk Barca niet halen.
pi_37007298
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:59 schreef DIGGER het volgende:
dat is natuurlijk zwaar balen. Op dit moment wellicht nog erger dan Barca die Messi moet missen.
pi_37009644
Gaat het dan nog spannend worden bovenin?

Udinese gelukkig weer wat meer ademruimte, al blijft het spannend.
www.thuisuiteten.nl
pi_37014761
Fiorentina

Adriano wordt ook zwaar overschat
pi_37014858
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Fiorentina

Adriano wordt ook zwaar overschat
Inter kan hem missch ruilen tegen Amoroso of Vogel ofzo Zoals ze Pirlo en Seedorf gratis aan Milan gaven in ruil voor Umit Davala en Guglielminpietro. Inter dacht toen Milan liggen te hebben
pi_37015000
Die maar liever ruil tegen Ronaldo ( Real Madrid )
pi_37032703
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:14 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Inter kan hem missch ruilen tegen Amoroso of Vogel ofzo Zoals ze Pirlo en Seedorf gratis aan Milan gaven in ruil voor Umit Davala en Guglielminpietro. Inter dacht toen Milan liggen te hebben
Dat is met recht één van de domste ruilacties geweest in de voetbalhistorie, vermoed ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_37040012
quote:
Op zondag 16 april 2006 12:59 schreef DIGGER het volgende:
Definitief: Geen Milan - Barca voor Pipo morgen.
pi_37040113
Geruchtenmolen:

- Newcastle wil Manicini
- Bayern Munchen wil Cammoranesi
- Inter wil Toni als Adriano vertrekt
- Inter wil Prandelli of Capello als Mancini vertrekt
- Juve wil Rosicky
- Fiorentina wil Tavano en Liverani
- Cassetti van Lecce naar Roma
pi_37040182
En voor statisticus Methodmich:

Milan thuis dit seizoen: 16 zeges en 1 draw (1-1 tegen Samp). een evenaring van het all-time record van beste home record ooit. Een volgende thuiszege zou dus een uniek record opleveren.
pi_37040213
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Definitief: Geen Milan - Barca voor Pipo morgen.
zonde zonde zonde
pi_37040872
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef DIGGER het volgende:
En voor statisticus Methodmich:

Milan thuis dit seizoen: 16 zeges en 1 draw (1-1 tegen Samp). een evenaring van het all-time record van beste home record ooit. Een volgende thuiszege zou dus een uniek record opleveren.
Leuk feitje DIGGER!
www.thuisuiteten.nl
pi_37045694
Indien Frey van Fiorentina naar Inter gaat, wil Fiorentina Barthez als vervanger
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 17 april 2006 @ 22:47:24 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37047350
Nuttige overwinning van Lazio op Livorno, oftewel rechts tegen links. Grazie Pandev!

pi_37053633
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef dndiek het volgende:
Indien Frey van Fiorentina naar Inter gaat, wil Fiorentina Barthez als vervanger
ZOu zonde zijn voor Fiorentina als ze zo'n clown krijgen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:44:49 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37060310
Cristiano Lucarelli (Livorno) zou in de belangstelling staan van Internazionale, eindelijk een Italiaan. Toch vraag ik me af of zijn politieke idealen (links) niet botsen met die van de fanatieke supporters van Internazionale (rechts)?
pi_37071397
Lupatelli gewoon eerste man bij Fiorentina maken. Van die kop schrikt elke spits!
www.thuisuiteten.nl
pi_37073767
Camoranesi 2 wedstrijden geschorst na op camera betrapt te zijn op het uitdelen van een elleboog. Ja het gaat erg soepeltjes bij Juve de laatste weken....

pi_37073850
En dan het nieuws van de dag: 58 dagen na de aanslag heeft Totti alweer volledig meegetrained, 2 keer scorend in het partijtje

Totti z'n comeback staat nu gepland voor 3 Mei in de coppa finale tegen Inter.
pi_37082154
Als Inter maar wint dan vind ik het goed
pi_37083334
Ik zie net een overzicht met kampioenen van de serie A. Voor mij 2 verrassende namen:

1984-85 - Hellas Verona
1969-70 - Cagliari

pi_37092113
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Cristiano Lucarelli (Livorno) zou in de belangstelling staan van Internazionale, eindelijk een Italiaan. Toch vraag ik me af of zijn politieke idealen (links) niet botsen met die van de fanatieke supporters van Internazionale (rechts)?
Hij heeft zelf aangegeven het zeker te gaan overwegen, dus wie weet...
pi_37092189
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:14 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zie net een overzicht met kampioenen van de serie A. Voor mij 2 verrassende namen:

1984-85 - Hellas Verona
1969-70 - Cagliari

Cagliari is van voor mijn tijd, maar Verona was toen echt een groot team met. o.a. Elkjaer-Larsen, Di Gennaro, Fanna en Fontolan. Ze verloren maar 2 keer dat seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')