Vanaf Sampdoria (zeker in hun huidige vorm)quote:Op woensdag 12 april 2006 12:51 schreef zjroentje het volgende:
Onderin is het ook verrekte spannend zeg. Vanaf Siena kunnen ze nog allemaal degraderen.
Dus in feite kan je als nummer 16 degraderen, terwijl de nummer 17 in de Serie A blijft?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:01 schreef DIGGER het volgende:
De onderste 3 gaan rechtstreeks, de 4e van onder gaat alleen direct als het verschil met de 5e van onder meer dan 4 punten is, zo niet, dan spelen de 4e en 5e van onder een beslissingsmatch.
Siena eens in de titel kan idd geen kwaad!quote:
Heb juist expres "Serie A (en overig Italiaans voetbal)" gedaan, zodat jij ook Napoli-nieuws hier kan posten.quote:
toch hoop ik dat fiorentina er nog over gaat. Roma moet de laatste speeldag nog tegen milan, fiorentina ontmoet geen top drie vijf ploeg meer.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:02 schreef DIGGER het volgende:
Positiever is dat Roma na komend weekend al zeker meer punten heeft dan Lazio dit seizoen ooit kan halen.
Tommasiquote:Op donderdag 13 april 2006 07:50 schreef DIGGER het volgende:
Het stadion was best goed gevuld eigenlijk, gisteravond in Rome, met nog een dikke choreografie ook.
En Tommasi blijft een held
Is daar al wat meer over bekend?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef DIGGER het volgende:
Volgens geruchten zouden de Inter Tifosi de derby boycotten, ivm de verschuiving naar vrijdag, en dan ook nog eens naar 18.00 uur en de berichtgeving de laatste dagen over de fans.
Ze boycotten toch in verband met de CL-uitschakeling tegen Villarreal? Zal wel een combinatie zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef DIGGER het volgende:
Volgens geruchten zouden de Inter Tifosi de derby boycotten, ivm de verschuiving naar vrijdag, en dan ook nog eens naar 18.00 uur en de berichtgeving de laatste dagen over de fans.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze boycotten toch in verband met de CL-uitschakeling tegen Villarreal? Zal wel een combinatie zijn.
Morgen voor de liefhebbers de (politiek beladen) wedstrijd Lazio - Livorno op Talpavoetbal.tv
quote:
Protest is dus officieel, Curva Nord blijft leeg.quote:Derby, il dubbio è Shevchenko
A 2 ore dal derby, Ancelotti, senza il febbricitante Inzaghi, deve decidere se giocare a una punta o con l'ucraino al fianco di Gilardino. Al Milan l'Inter oppone la coppia Adriano-Martins
Carlo Ancelotti, 46, e Andriy Shevchenko, 29. MILANO, 14 aprile 2006 - A Milano fa caldo: sole spumeggiante, code in tangenziale, caselli autodratadali affollati. Incombe la Pasqua. Ma il derby, anche se di Venerdì Santo e alle 18, è pur sempre il derby e si prepara ad accogliere a San Siro 72 mila spettatori. Con defezioni importanti.
Qui Milan. A cominciare da Pippo Inzaghi. Questa mattina il termometro si è fermato a 38 gradi: la tonsillite non gli dà tregua. Forfeit quindi per il bomber; nemmeno la panchina. Carlo Ancelotti, come ha già anticipato ieri, potrebbe optare per il modulo a una punta con Gilardino, oppure rischiare Shevchenko, non al meglio, proponendo così il consolidato 4-3-1-2. Nei ballottaggi Sheva è favorito su Rui Costa del 70%, così come Ambrosini su Gattuso (70%) e Kaladze su Jankulovski (65%).
Per rossoneri, in ritiro al centro sportivo di Milanello, sveglia alle 9.45. Alle 11.30 la squadra si è radunata sul campo per una camminata lungo il perimetro del centro sportivo. Stam ha svolto esercizi di tecnica. Alle 14.15 il pranzo. Quindi partenza in pullman per San Siro alle ore 16.
Qui Inter. I nerazzurri hanno svolto l'allenamento di rifinitura mattutina alla Pinetina sotto un sole caldo. Risacaldamento, stretching e leggero lavoro tecnico-tattico per la squadra che ha pranzato alle 13. Sull'undici che affronterà il Milan Mihajlovic dovrebbe spuntarla su Samuel ((55%9, Pizarro su Cristiano Zanetti (70%) e Burdisso su Favalli (60%).
Il pubblico. Il Milan comunica che sono stati venduti 22.365 biglietti (incasso 673.006,00 euro); quota abbonamenti 50.932 per 838.524 euro. Totale: 72.527 spettatori per un incasso di 1.511.530 euro. Confermata la protesta della Curva Nord nerazzurra; una macchia di vuoto in uno stadio che potrebbe quindi colorarsi di solo rossonero. L'effetto stonerà parecchio, ma la prova di forza poterebbe fornirla proprio la squadra. Dejan Stankovic è stato chiaro: "Siamo tutti con Moratti".
Zou ik graag zien, evenals Palermo-Roma. Maar uiteraard staat mijn stream afgesteld op Fiorentina. Misschien nog een laptop erbij zetten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze boycotten toch in verband met de CL-uitschakeling tegen Villarreal? Zal wel een combinatie zijn.
Morgen voor de liefhebbers de (politiek beladen) wedstrijd Lazio - Livorno op Talpavoetbal.tv
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom op Inter winnen !
Prachtig om te zien,quote:Op donderdag 13 april 2006 19:57 schreef DIGGER het volgende:
Roma, Gisteravond:
[afbeelding]
[afbeelding]
En daartussen, op de Curva Sud:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met daarbij op de tribune:
[afbeelding]
Vertaald: Francesco, voorbeeld en aanvoerder, Romanista vanaf je geboorte en vandaag bij ons in de Curva sud, samen zingen we "Forza Roma"
![]()
Meneer leeft vast pas 15 jaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Er is maar één club in Milaan
.
. AC
.
Meneer leeft lang genoeg om te weten dat Inter al jarenlang in de schaduw van het machtige AC staat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meneer leeft vast pas 15 jaar.
Dit seizoen Inter 1 maal gewonnen en Milan 1.
Milan heeft al eens 40 jaar zonder titel gezeten en heeft een Serie B verleden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Meneer leeft lang genoeg om te weten dat Inter al jarenlang in de schaduw van het machtige AC staat.
Laatste scudetto was in de jaren 80 ofzo..
Shit, ik was vergeten dat je ergens een postverleden moet hebben om te mogen postenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Milan heeft al eens 40 jaar zonder titel gezeten en heeft een Serie B verleden.
Zo hebben beide clubs een geschiedenis die ze tegen elkaar gebruiken.
Feit is dat meneer zich in dit topic nooit laat zien en opeens lollig wil zijn ?
Niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Shit, ik was vergeten dat je ergens een postverleden moet hebben om te mogen posten.
Kan je het mij ooit vergeven?.
En vergelijk het aantal prijzen alleen maar, dat is wel duidelijk genoeg toch?
Ik heb altijd al een zwak gehad voor AC Milan, maar door wat er in de CL gebeurde was de liefde een beetje bekoeld. (Kut Inzaghi)quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet altijd hoor.
Club met de meeste prijzen is niet altijd groter.
Maar opeens moet jij even lollig zijn met een echte smileypost.
Heb je vast nu iets tegen Inter sinds ze Ajax eruit hebben gekiept.
Met Milan heb je ook niet veel en nu opeens wel.
Oke dan nu snap ik het wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak gehad voor AC Milan, maar door wat er in de CL gebeurde was de liefde een beetje bekoeld. (Kut Inzaghi)
Met Inter heb ik altijd al niets gehad hoor..
Laat ze eerst maar eens voor Italianen zorgenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef BramKVO het volgende:
Je moet toegevn dat Inter id schaduw van Milan leeft hé legendkiller. Zelfs de Inter-tifosi lopen al jaren als opgefokte gefrustreerden rond omdat ze id schaduw van Milan staan. In principe zijn ze nog bezwaarlijk een topclub, als je laatste titel van 1989 dateert. Beetje zoals Standard in Belgie, een topclub die nooit prijzen pakt. Al is het van Standard al van 1983 geleden dat ze nog kampioen speelden. Inter koopt elk jaar en heeft elk jaar goede spelers maar bereikt er niks mee.
van te voren stond Milan id schaduw van Inter ? Dat is serieus overdreven. Eigenlijk stond Milan enkel id schaduw van Inter id jaren 60. Toen haalde Inter midden jaren 60 3 titels op rij met het catenaccio.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Van te voren stond Milan in de schaduw van Inter en nu is even een Milan tijdperk.
Alles komt straks weer goed met Inter.
Maar vorig seizoen waren de prijsjes voor ons( ook al was het maar een beker en supercoppa )
Wie kreeg er nu de rode kaart na de 1-1?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Del Piero miste een penalty, Cannavaro maakt nog de 1-1 in de laatste minuut.
Met een beetje geluk blijft het spannend tot de laatste speeldag, zodat Milan thuis voel aan de bak gaan tegen Romaquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:54 schreef -Wolf- het volgende:
juve 1-1
Langella van Cagliari.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie kreeg er nu de rode kaart na de 1-1?
ik gun het ze.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:03 schreef placebeau het volgende:
Yesss, fiorentina terug over Roma.
Oke,quote:
Die pingel voor Cagliari, was lastig te zien, leek toch alsof ook de bal gespeeld werd. Juve was iig oppermachtig, maar zoals wel vaker zat het manco hem in de afwerking.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Del Piero miste een penalty, Cannavaro maakt nog de 1-1 in de laatste minuut.
quote:Adriano-Inter row erupts
Yesterday’s derby defeat has opened up a bitter split within the Inter camp, as Adriano threatened to leave and President Giacinto Facchetti confirmed it was a possibility.
“I am an Inter player and have always held the club colours in my heart,” the Brazilian told ‘Guida al Campionato’ following last night’s 1-0 defeat to Milan.
“If the fans no longer want me here, then they should say it to my face and I’ll go. I am sick of people putting all the blame on me when we lose, as a team should share the responsibility for success and failure.”
L’Imperatore has been on poor form for most of the season and has only scored three Serie A goals in 2006 amid well-publicised personal problems.
The Nerazzurri supporters have turned on the former hero recently and the Curva Nord was left empty during the derby in protest at their Champions League exit to Villarreal.
It was reported that after that match in Spain, Adriano came to blows with teammate Juan Sebastian Veron.
“Unfortunately, there are difficult moments in life and that is when you find out who your friends are. I have personally gone through a very tough two and a half months. I’m a player who can do absolutely anything if I am smiling and laughing. If I’m not happy, then everything becomes more of a struggle.”
Inter were expected to come out in support of their star striker, but President Facchetti’s comments are a siren song to Chelsea and Real Madrid.
“You have to find happiness within yourself,” he insisted. “Nobody said that he has to leave, but if the Adriano we all know and love returns, then we’re happy to keep him.”
The 24-year-old Brazilian has been a long-term transfer target for Roman Abramovich, who could tempt Inter into a sale for around £35m.
zowel Inter als AC pakten id jaren 60 twee Europacup 1 titels. Ze pakten in die jaren 60 denk ik evenveel titels. Dus Inter is id geschiedenis slechts op enkele momenten de meerdere van Milan geweest. Maar in de laatste 20 jaar is het zeker weten de mindere van de Rossoneri. En dat vinden de Interfans ook want talloze acties tonen dat die zich al jaren gefrustreerd voelen daaroverquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Milan begon pas eind jaren 80 met de CL finale's op te stapelen.
Voor die prijzen was Inter de club van Milaan, maar nu is dat Milan.
Hoe lang dat zal duren weten we niet alles kan zomaar in 1 jaar omdraaien.
dat is natuurlijk zwaar balen. Op dit moment wellicht nog erger dan Barca die Messi moet missen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:59 schreef DIGGER het volgende:
Pipo zit zwaar aan de anti biotica, zal zeer waarschijnlijk Barca niet halen.
Inter kan hem missch ruilen tegen Amoroso of Vogel ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Fiorentina
Adriano wordt ook zwaar overschat
Dat is met recht één van de domste ruilacties geweest in de voetbalhistorie, vermoed ik.quote:Op zondag 16 april 2006 20:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Inter kan hem missch ruilen tegen Amoroso of Vogel ofzoZoals ze Pirlo en Seedorf gratis aan Milan gaven in ruil voor Umit Davala en Guglielminpietro. Inter dacht toen Milan liggen te hebben
![]()
Definitief: Geen Milan - Barca voor Pipo morgen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:59 schreef DIGGER het volgende:
Pipo zit zwaar aan de anti biotica, zal zeer waarschijnlijk Barca niet halen.
zonde zonde zondequote:Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Definitief: Geen Milan - Barca voor Pipo morgen.
Leuk feitje DIGGER!quote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef DIGGER het volgende:
En voor statisticus Methodmich:
Milan thuis dit seizoen: 16 zeges en 1 draw (1-1 tegen Samp). een evenaring van het all-time record van beste home record ooit. Een volgende thuiszege zou dus een uniek record opleveren.
ZOu zonde zijn voor Fiorentina als ze zo'n clown krijgen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef dndiek het volgende:
Indien Frey van Fiorentina naar Inter gaat, wil Fiorentina Barthez als vervanger
Hij heeft zelf aangegeven het zeker te gaan overwegen, dus wie weet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Cristiano Lucarelli (Livorno) zou in de belangstelling staan van Internazionale, eindelijk een Italiaan. Toch vraag ik me af of zijn politieke idealen (links) niet botsen met die van de fanatieke supporters van Internazionale (rechts)?
Cagliari is van voor mijn tijd, maar Verona was toen echt een groot team met. o.a. Elkjaer-Larsen, Di Gennaro, Fanna en Fontolan. Ze verloren maar 2 keer dat seizoen.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:14 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zie net een overzicht met kampioenen van de serie A. Voor mij 2 verrassende namen:
1984-85 - Hellas Verona
1969-70 - Cagliari
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |