Is daar al wat meer over bekend?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef DIGGER het volgende:
Volgens geruchten zouden de Inter Tifosi de derby boycotten, ivm de verschuiving naar vrijdag, en dan ook nog eens naar 18.00 uur en de berichtgeving de laatste dagen over de fans.
Ze boycotten toch in verband met de CL-uitschakeling tegen Villarreal? Zal wel een combinatie zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:48 schreef DIGGER het volgende:
Volgens geruchten zouden de Inter Tifosi de derby boycotten, ivm de verschuiving naar vrijdag, en dan ook nog eens naar 18.00 uur en de berichtgeving de laatste dagen over de fans.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze boycotten toch in verband met de CL-uitschakeling tegen Villarreal? Zal wel een combinatie zijn.
Morgen voor de liefhebbers de (politiek beladen) wedstrijd Lazio - Livorno op Talpavoetbal.tv
quote:
Protest is dus officieel, Curva Nord blijft leeg.quote:Derby, il dubbio è Shevchenko
A 2 ore dal derby, Ancelotti, senza il febbricitante Inzaghi, deve decidere se giocare a una punta o con l'ucraino al fianco di Gilardino. Al Milan l'Inter oppone la coppia Adriano-Martins
Carlo Ancelotti, 46, e Andriy Shevchenko, 29. MILANO, 14 aprile 2006 - A Milano fa caldo: sole spumeggiante, code in tangenziale, caselli autodratadali affollati. Incombe la Pasqua. Ma il derby, anche se di Venerdì Santo e alle 18, è pur sempre il derby e si prepara ad accogliere a San Siro 72 mila spettatori. Con defezioni importanti.
Qui Milan. A cominciare da Pippo Inzaghi. Questa mattina il termometro si è fermato a 38 gradi: la tonsillite non gli dà tregua. Forfeit quindi per il bomber; nemmeno la panchina. Carlo Ancelotti, come ha già anticipato ieri, potrebbe optare per il modulo a una punta con Gilardino, oppure rischiare Shevchenko, non al meglio, proponendo così il consolidato 4-3-1-2. Nei ballottaggi Sheva è favorito su Rui Costa del 70%, così come Ambrosini su Gattuso (70%) e Kaladze su Jankulovski (65%).
Per rossoneri, in ritiro al centro sportivo di Milanello, sveglia alle 9.45. Alle 11.30 la squadra si è radunata sul campo per una camminata lungo il perimetro del centro sportivo. Stam ha svolto esercizi di tecnica. Alle 14.15 il pranzo. Quindi partenza in pullman per San Siro alle ore 16.
Qui Inter. I nerazzurri hanno svolto l'allenamento di rifinitura mattutina alla Pinetina sotto un sole caldo. Risacaldamento, stretching e leggero lavoro tecnico-tattico per la squadra che ha pranzato alle 13. Sull'undici che affronterà il Milan Mihajlovic dovrebbe spuntarla su Samuel ((55%9, Pizarro su Cristiano Zanetti (70%) e Burdisso su Favalli (60%).
Il pubblico. Il Milan comunica che sono stati venduti 22.365 biglietti (incasso 673.006,00 euro); quota abbonamenti 50.932 per 838.524 euro. Totale: 72.527 spettatori per un incasso di 1.511.530 euro. Confermata la protesta della Curva Nord nerazzurra; una macchia di vuoto in uno stadio che potrebbe quindi colorarsi di solo rossonero. L'effetto stonerà parecchio, ma la prova di forza poterebbe fornirla proprio la squadra. Dejan Stankovic è stato chiaro: "Siamo tutti con Moratti".
Zou ik graag zien, evenals Palermo-Roma. Maar uiteraard staat mijn stream afgesteld op Fiorentina. Misschien nog een laptop erbij zetten!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze boycotten toch in verband met de CL-uitschakeling tegen Villarreal? Zal wel een combinatie zijn.
Morgen voor de liefhebbers de (politiek beladen) wedstrijd Lazio - Livorno op Talpavoetbal.tv
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom op Inter winnen !
Prachtig om te zien,quote:Op donderdag 13 april 2006 19:57 schreef DIGGER het volgende:
Roma, Gisteravond:
[afbeelding]
[afbeelding]
En daartussen, op de Curva Sud:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met daarbij op de tribune:
[afbeelding]
Vertaald: Francesco, voorbeeld en aanvoerder, Romanista vanaf je geboorte en vandaag bij ons in de Curva sud, samen zingen we "Forza Roma"
![]()
Meneer leeft vast pas 15 jaar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Er is maar één club in Milaan
.
. AC
.
Meneer leeft lang genoeg om te weten dat Inter al jarenlang in de schaduw van het machtige AC staat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meneer leeft vast pas 15 jaar.
Dit seizoen Inter 1 maal gewonnen en Milan 1.
Milan heeft al eens 40 jaar zonder titel gezeten en heeft een Serie B verleden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Meneer leeft lang genoeg om te weten dat Inter al jarenlang in de schaduw van het machtige AC staat.
Laatste scudetto was in de jaren 80 ofzo..
Shit, ik was vergeten dat je ergens een postverleden moet hebben om te mogen postenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Milan heeft al eens 40 jaar zonder titel gezeten en heeft een Serie B verleden.
Zo hebben beide clubs een geschiedenis die ze tegen elkaar gebruiken.
Feit is dat meneer zich in dit topic nooit laat zien en opeens lollig wil zijn ?
Niet altijd hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Shit, ik was vergeten dat je ergens een postverleden moet hebben om te mogen posten.
Kan je het mij ooit vergeven?.
En vergelijk het aantal prijzen alleen maar, dat is wel duidelijk genoeg toch?
Ik heb altijd al een zwak gehad voor AC Milan, maar door wat er in de CL gebeurde was de liefde een beetje bekoeld. (Kut Inzaghi)quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet altijd hoor.
Club met de meeste prijzen is niet altijd groter.
Maar opeens moet jij even lollig zijn met een echte smileypost.
Heb je vast nu iets tegen Inter sinds ze Ajax eruit hebben gekiept.
Met Milan heb je ook niet veel en nu opeens wel.
Oke dan nu snap ik het wel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak gehad voor AC Milan, maar door wat er in de CL gebeurde was de liefde een beetje bekoeld. (Kut Inzaghi)
Met Inter heb ik altijd al niets gehad hoor..
Laat ze eerst maar eens voor Italianen zorgenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef BramKVO het volgende:
Je moet toegevn dat Inter id schaduw van Milan leeft hé legendkiller. Zelfs de Inter-tifosi lopen al jaren als opgefokte gefrustreerden rond omdat ze id schaduw van Milan staan. In principe zijn ze nog bezwaarlijk een topclub, als je laatste titel van 1989 dateert. Beetje zoals Standard in Belgie, een topclub die nooit prijzen pakt. Al is het van Standard al van 1983 geleden dat ze nog kampioen speelden. Inter koopt elk jaar en heeft elk jaar goede spelers maar bereikt er niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |