zowel Inter als AC pakten id jaren 60 twee Europacup 1 titels. Ze pakten in die jaren 60 denk ik evenveel titels. Dus Inter is id geschiedenis slechts op enkele momenten de meerdere van Milan geweest. Maar in de laatste 20 jaar is het zeker weten de mindere van de Rossoneri. En dat vinden de Interfans ook want talloze acties tonen dat die zich al jaren gefrustreerd voelen daaroverquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Milan begon pas eind jaren 80 met de CL finale's op te stapelen.
Voor die prijzen was Inter de club van Milaan, maar nu is dat Milan.
Hoe lang dat zal duren weten we niet alles kan zomaar in 1 jaar omdraaien.
dat is natuurlijk zwaar balen. Op dit moment wellicht nog erger dan Barca die Messi moet missen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:59 schreef DIGGER het volgende:
Pipo zit zwaar aan de anti biotica, zal zeer waarschijnlijk Barca niet halen.
Inter kan hem missch ruilen tegen Amoroso of Vogel ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Fiorentina
Adriano wordt ook zwaar overschat
Dat is met recht één van de domste ruilacties geweest in de voetbalhistorie, vermoed ik.quote:Op zondag 16 april 2006 20:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Inter kan hem missch ruilen tegen Amoroso of Vogel ofzoZoals ze Pirlo en Seedorf gratis aan Milan gaven in ruil voor Umit Davala en Guglielminpietro. Inter dacht toen Milan liggen te hebben
![]()
Definitief: Geen Milan - Barca voor Pipo morgen.quote:Op zondag 16 april 2006 12:59 schreef DIGGER het volgende:
Pipo zit zwaar aan de anti biotica, zal zeer waarschijnlijk Barca niet halen.
zonde zonde zondequote:Op maandag 17 april 2006 19:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Definitief: Geen Milan - Barca voor Pipo morgen.
Leuk feitje DIGGER!quote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef DIGGER het volgende:
En voor statisticus Methodmich:
Milan thuis dit seizoen: 16 zeges en 1 draw (1-1 tegen Samp). een evenaring van het all-time record van beste home record ooit. Een volgende thuiszege zou dus een uniek record opleveren.
ZOu zonde zijn voor Fiorentina als ze zo'n clown krijgen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef dndiek het volgende:
Indien Frey van Fiorentina naar Inter gaat, wil Fiorentina Barthez als vervanger
Hij heeft zelf aangegeven het zeker te gaan overwegen, dus wie weet...quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
Cristiano Lucarelli (Livorno) zou in de belangstelling staan van Internazionale, eindelijk een Italiaan. Toch vraag ik me af of zijn politieke idealen (links) niet botsen met die van de fanatieke supporters van Internazionale (rechts)?
Cagliari is van voor mijn tijd, maar Verona was toen echt een groot team met. o.a. Elkjaer-Larsen, Di Gennaro, Fanna en Fontolan. Ze verloren maar 2 keer dat seizoen.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:14 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zie net een overzicht met kampioenen van de serie A. Voor mij 2 verrassende namen:
1984-85 - Hellas Verona
1969-70 - Cagliari
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |