Tis heerlijk Bernie!quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goedenmorgen RoyWat een goede vrijdag vandaag heh!
Het is een schande!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:59 schreef Laniboekje het volgende:
Een hele goedemorgen (bijna middag) beste GAM SC'ers. Ik ben zo verslaafd aan DQVIII dat ik niet eens eerst naar het FoK!Forum kwam om jullie een goedemorgen te wensen![]()
![]()
je weet dat je capslock aanstaat he?quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
goed ik ga maar weer is...ik ben toch een topic killer
Ik kreeg eergisteren een smsje zovan "hoi, hoe gaat het nu met je, zullen we een keer wat afspreken?" .quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb gister....niks gekregen
Wel wat SMSjes en die heb ik uiteraard netjes beantwoord, das ook leuk.
oja en wat doodsverwensingen enzo maarja die ontvang ik dan weer dagelijks dus dat is niet bijzonder
Ik nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ik doe ook al mee aan die fantastische prijsvraag op Fok!Games![]()
Orangequote:Op vrijdag 14 april 2006 18:34 schreef Laniboekje het volgende:
Dus he.. ik had laatst een aanvraag voor verandering van GSM-abonnement gedaan. Nu werd me verteld dat het nieuwe abonnement op 13 april in zou gaan en dat ik voor die tijd beter het geld wat ik nog over had op kon maken omdat er niets overgezet zou worden.
Mijn reactie: 'Ohw, dat lukt me makkelijk met mijn sms-verslaving.'
Nu luisterde ik vandaag nog eens naar mijn beltegoed-infolijn-achtig-iets.. Bleek het geld dus wel overgezet te worden.. Nu heb ik de afgelopen dagen echt ontelbaar onnuttige smsjes gestuurd om het geld toch op te maken.. en nu blijkt dus dat ik nog 2 weken moet doen met 0.44cent of echt zwaar over mijn limiet heen gaan.
![]()
Orange-helpdesk-mensen weten ook echt waar ze het over hebben.
Orangequote:
Ach mij hoor je niet klagen over orange, overal waar ik kom heb ik bereik en ik heb nog 180 euro tegoedquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Orange![]()
Maar goed, dit is eigenlijk pas het eerste vage ding wat ik meegemaakt heb sinds jaren. Dus ik mag niet klagen over Orange.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |