Nu hoef ik tenminste geen moeite te doen om het bij te houden.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:16 schreef Gamedemon het volgende:
volgende bladzijde, wat gaat die SC traag zeg
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:01 schreef Laniboekje het volgende:
En ik denk dat het maar tijd wordt dat ik ga slapen ofzo.![]()
Helemaal mee eens, neits aan toe te voegen.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:58 schreef Laniboekje het volgende:
Prison Break is tof!
Dragon Quest VIII is tof!
Zo, dat waren mijn nuttige mededelingen van de dag wel weer.
![]()
Douwequote:Op vrijdag 14 april 2006 09:30 schreef mordradead het volgende:
mogguh menschen
Ik ben Bernie! Aangenaam kennis te maken! EN met wie spreek ik?quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:00 schreef mordradead het volgende:
Wie ben jij?
Wat leuk zegquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:06 schreef mordradead het volgende:
Ik ben Douwe en wij zijn tof!
En wat doet U zoal in het dagelijks leven, makker.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:08 schreef mordradead het volgende:
Dat is inderdaad zeer aangemaan.
Ok.quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen mensen op deze mooie Goeie VrijdagIk heb strax lekker een Paasbrunch met mn huisgenoten
Goedenmorgen Royquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen mensen op deze mooie Goeie VrijdagIk heb strax lekker een Paasbrunch met mn huisgenoten
Tis heerlijk Bernie!quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goedenmorgen RoyWat een goede vrijdag vandaag heh!
Het is een schande!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:59 schreef Laniboekje het volgende:
Een hele goedemorgen (bijna middag) beste GAM SC'ers. Ik ben zo verslaafd aan DQVIII dat ik niet eens eerst naar het FoK!Forum kwam om jullie een goedemorgen te wensen![]()
![]()
je weet dat je capslock aanstaat he?quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
goed ik ga maar weer is...ik ben toch een topic killer
Ik kreeg eergisteren een smsje zovan "hoi, hoe gaat het nu met je, zullen we een keer wat afspreken?" .quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb gister....niks gekregen
Wel wat SMSjes en die heb ik uiteraard netjes beantwoord, das ook leuk.
oja en wat doodsverwensingen enzo maarja die ontvang ik dan weer dagelijks dus dat is niet bijzonder
Ik nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ik doe ook al mee aan die fantastische prijsvraag op Fok!Games![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |