Orangequote:Op vrijdag 14 april 2006 18:34 schreef Laniboekje het volgende:
Dus he.. ik had laatst een aanvraag voor verandering van GSM-abonnement gedaan. Nu werd me verteld dat het nieuwe abonnement op 13 april in zou gaan en dat ik voor die tijd beter het geld wat ik nog over had op kon maken omdat er niets overgezet zou worden.
Mijn reactie: 'Ohw, dat lukt me makkelijk met mijn sms-verslaving.'
Nu luisterde ik vandaag nog eens naar mijn beltegoed-infolijn-achtig-iets.. Bleek het geld dus wel overgezet te worden.. Nu heb ik de afgelopen dagen echt ontelbaar onnuttige smsjes gestuurd om het geld toch op te maken.. en nu blijkt dus dat ik nog 2 weken moet doen met 0.44cent of echt zwaar over mijn limiet heen gaan.
![]()
Orange-helpdesk-mensen weten ook echt waar ze het over hebben.
Orangequote:
Ach mij hoor je niet klagen over orange, overal waar ik kom heb ik bereik en ik heb nog 180 euro tegoedquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Orange![]()
Maar goed, dit is eigenlijk pas het eerste vage ding wat ik meegemaakt heb sinds jaren. Dus ik mag niet klagen over Orange.
Hier ook.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:53 schreef Gamedemon het volgende:
en toen kwam ik zo thuis en zag ik een DQVIII demo op de deurmat liggen
Je zult er zeker geen spijt van krijgen hoor! Geweldig spel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hier ook.Maar eigelijk heb ik nog geen zin om het te gaan spelen.
![]()
Dat geloof ik wel, ik maak er morgenochtend wel zin voor.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je zult er zeker geen spijt van krijgen hoor! Geweldig spel.
O het ging wel goed hoor. Ze gingen me een badmuts met allemaal gaatjes waar sensortjes in verwerkt zaten opdoen. Vervolgens gingen ze met een soort spuit over mn hoofdhuid raggen voor betere weerstand zeiden ze.quote:Hoe is het vandaag trouwens gegaan in het ziekenhuis?
Gelukkig dat het wel goed ging. Vreemde test overigens, kan me er vrij weinig van voorstellen. Maar dat is ook niet zo gek, gelukkig nog niet meegemaakt en dat hou ik zo. Nu nog op dinsdag wachten voor hopelijk een zeer goede (in jouw voordeel) uitslag.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:36 schreef King_of_cubes het volgende:
O het ging wel goed hoor. Ze gingen me een badmuts met allemaal gaatjes waar sensortjes in verwerkt zaten opdoen. Vervolgens gingen ze met een soort spuit over mn hoofdhuid raggen voor betere weerstand zeiden ze.Nouja, daarna kreeg ik klemmen om mijn polsen (voor mijn hartslag) en iets boven mijn lip om voor mn ademhaling. Toen rolden ze een soort lamp boven mijn hoofd en moest ik mijn ogen dichtdoen. Daarna lieten ze die lamp snel flitsen en steeds minder snel. Toen zei ze dat ik mn ogen dicht moest doen en moest ik er eerst met ogen dicht en toen met ogen open naar kijken. Nouja dat duurde 20 minuten en toen was het afgelopen. Nu is het wachten op dinsdag voor de uitslag. Toen ik opstond vroeg ze nog "voel je je nu niet duizelig?" Maar dat was gelukkig niet het geval.
Mja ik vond het eigenlijk ook een beetje een vreemde test. De uitslag is even afwachtten maar ik verwacht eigenlijk niets ernstigs.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig dat het wel goed ging. Vreemde test overigens, kan me er vrij weinig van voorstellen. Maar dat is ook niet zo gek, gelukkig nog niet meegemaakt en dat hou ik zo. Nu nog op dinsdag wachten voor hopelijk een zeer goede (in jouw voordeel) uitslag.
Slaap kan je niet inhalen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijken of ik wat verloren slaap kan inhalen.
Ja, weet ook niet precies hoe het werkt, maar ik hoor altijd dat je niet gewoon opeens genoeg slaap heb gehad als je eerst een aantal nachten kut en dan opeens een nacht heel veel slaapt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk kan je slaap wel inhalen. Misschien heet het officieel niet zo, maar als ik een aantal dagen kut slaap en ik slaap een dag uit voel ik me die dag opzeker wel beter.
Ik heb schijt aan ritme, ik heb overigens ook schijt aan moeheid, gewoon doorfeesten.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op zich is ritme natuurlijk het beste, maar jaDat doen we wel als we 40+ zijn
Ja, maar gelukkig heb ik na deze tentamens alleen nog maar examens (waar ik me niet echt druk om maak) en daarna heel lang vakantie.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tentamens zijn per definitie kut. Ik vind het echt té saaie perioden.
Yup, ben al ingeschreven.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk was die tijdExamens zijn echt zoooo simpel. Je hebt gewoon na je tentamens zo goed als vakantie. Tot half augustus, als je kennismakingstijd begint enzo, daarna hoor je er pas echt bij
Ging je nu definitief naar Twente?
Ja, zoals.... Roy.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:28 schreef mordradead het volgende:
Ik ken ook een jongen die in Twente studeerd.
Dikke sukkel is dat.
Ik heb gehoord dat in Delft de toffere mensen te vinden zijn... relatief dan.
En Tomasso... als ik kijk hoe hij achter de meisjes aanzit dan denk ik wel van ja... misschien heb ik toch ongelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, zoals.... Roy.
Als ik ergens ben is het altijd cool, dus maak me geen zorgen.
Ik neem sowieso wat vrienden mee... pkwarts bijvoorbeeld.
Welke?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:39 schreef Roi het volgende:
Wat een vage film
Slecht slapen kan ook ritme zijnquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op zich is ritme natuurlijk het beste, maar jaDat doen we wel als we 40+ zijn
The League of Extraordinary Gentlemenquote:
ik ben ook nog niet ingeschreven hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Iedereen is al ingeschreven.ik weet inderdaad nog niet wat ik ga doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |