abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 april 2006 @ 18:11:40 #26
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_36928659
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:04 schreef Brennie het volgende:
RIP...

Mijn inziens een talentvolle en aardige vent.
D12 zal nu ook nooit meer hetzelfde zijn,spijtig.

Ben daadwerkelijk wat aangeslagen door het bericht.
Veel slechter kon D12 niet, dus wat dat betreft heb je gelijk. Verder snap ik de mensen niet die allemaal zo 'aangeslagen' zijn door dit bericht (behalve vrienden en familie dan). Net of iemand die gast persoonlijk kende, hoogstens hebben ze wat nummers gehoord en videoclips gezien. Bovendien is het ook zo'n trend om doodgeschoten rappers 'talentvol' te noemen. Proof heeft enkele maanden terug een album uitgebracht wat bijna niet verkocht, talloze mixtapes daarvoor uitgebracht waar bijna geen vraag naar was, dus talentvol was hij zeker niet.

Of het een aardige vent was weet ik ook niet, ik kende hem namelijk niet persoonlijk.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_36928874
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:11 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Veel slechter kon D12 niet, dus wat dat betreft heb je gelijk. Verder snap ik de mensen niet die allemaal zo 'aangeslagen' zijn door dit bericht (behalve vrienden en familie dan). Net of iemand die gast persoonlijk kende, hoogstens hebben ze wat nummers gehoord en videoclips gezien. Bovendien is het ook zo'n trend om doodgeschoten rappers 'talentvol' te noemen. Proof heeft enkele maanden terug een album uitgebracht wat bijna niet verkocht, talloze mixtapes daarvoor uitgebracht waar bijna geen vraag naar was, dus talentvol was hij zeker niet.

Of het een aardige vent was weet ik ook niet, ik kende hem namelijk niet persoonlijk.
Als ik een mening als deze geef dan is het oprecht Boomlaars.
Ik ben misschien 1 van de weinigen.. maar ik vond en vind de muziek van D-12 oprecht goed. Kun je zeggen dat ik daarom geen smaak heb, maar dat doet er niet toe.
Ik ken Proof uiteraard niet.. maar ik vond hem daadwerkelijk talentvol en in interviews leuk en aardig overkomen.
Tis niet dat ik op bed zit te grienen hoor., maar ik heb er wel even bij stilgestaan.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_36947922
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:03 schreef Gstyles het volgende:

[..]

jij moet je mening voor je houden mafkees! en als je wat te klagen heb --> KLB en trouwes dat topic is gesloten

hier weer verder aub..
dat topic was toen nog open pik dus ik weet niet wat je loop te huilen
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:49:54 #29
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_36948716
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat topic was toen nog open pik dus ik weet niet wat je loop te huilen
volgens mij begrijp je ni helemaal wat ik bedoel punk als je wat te zeiken heb KLB en wat dat topic betreft dat zal me aan me reet roesten
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_36948754
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:49 schreef Gstyles het volgende:

[..]

volgens mij begrijp je ni helemaal wat ik bedoel punk als je wat te zeiken heb KLB en wat dat topic betreft dat zal me aan me reet roesten
ik begrijp inderdaad niet veel van wat je probeert te zeggen waarover zeik ik dan?
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:53:14 #31
75736 Gstyles
pi_36948820
Ga nou maar met je messen en zwaarden uit LOTR spelen en laat MIJN topic met rust jabjum!
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:56:32 #32
38111 Boomlaars
pi_36948918
Wat een niveau in dit topic
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:56:49 #33
38111 Boomlaars
pi_36948926
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:53 schreef Gstyles het volgende:
MIJN topic
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:57:34 #34
75736 Gstyles
pi_36948950
en hier weer verder ...
pi_36949018
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:53 schreef Gstyles het volgende:
Ga nou maar met je messen en zwaarden uit LOTR spelen

en wat doe je raar man
pi_36949356
quote:
Man Suspected Of Fatally Shooting Rapper Proof Surrenders, Pool Game May Have Sparked Fight
By Nolan Strong
Date: 4/12/2006 8:30 pm

A 28-year-old man suspected of fatally shooting rapper Proof of D12 turned himself in today (April 12).

Mario Etheridge, 28, of Detroit is being detained by the police for allegedly shooting the rapper during an altercation inside of the C.C.C. nightclub.

Etheridge was also a bouncer at the C.C.C. nightclub.

Police said he is a cousin of Keith Bender Jr., the bouncer who was allegedly shot by Proof during the fight, which took place around 4:30 am Tuesday.

Sources told AllHipHop.com that the altercation was rooted in a pool game.

For unknown reasons, the two men began arguing and a fight broke out.

A shot was fired in the air, Proof allegedly pistol-whipped Bender, knocked him to the ground and then shot him.

Etheridge then allegedly opened fire on the rapper, striking him four times in the head and chest.

Authorities are still investigating the incident, but police said the 28-year-old was cooperating with authorities.

Bender, a former Sgt. in the United States Army, is on life support in critical condition.
Bron
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:23:30 #37
38111 Boomlaars
pi_36949873
Eminem Speaks On Proof (he wanted us to tell you)

--------------------------------------------------------------------------------

Eminem wanted us to pass this along to everyone...

"You don't know where to begin when you lose somebody who's such a big part life for so long. Proof and I were brothers. He pushed me to become who I am. Without Proof's guidance and encouragement there would have been a Marshall Mathers, but probably not an Eminem and certainly never a Slim Shady. Not a day will go by without his spirit and influence around us all. He will be missed as a friend, father and both the heart and ambassador of Detroit hip-hop.

Right now, there's a lot of people focusing on the way he died. I want to remember the way he lived. Proof was funny, he was smart, he was charming. He inspired everyone around him. He can never, ever be replaced. He was, and always will be, my best friend."

However his music was utterly bad, I will certainly be inspired by his death to make some good music myself, so his lame CD will be forgotten.

-EMINEM
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:29:46 #38
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_36950078
R.I.P. Proof

D12 juiiiist! alleen nooit meer hetzelfde..
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_36951713
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:09 schreef El_Rolando het volgende:

[..]

Bron
Aardige vent zeg, die Proof
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:35:29 #40
15600 BB-King
Long live the King!
pi_36953913
Ik zal er geen traan om laten.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  vrijdag 14 april 2006 @ 15:17:40 #41
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36955286
Volgens getuigen ging de ruzie die uiteindelijk het leven van D-12 lid Proof kostte, over wie nou de 'King of Detroit' was. Eerder ging het gerucht dat de ruzie over een spelletje pool ging. Proof en uitsmijter Keith Bender kregen afgelopen woensdagochtend een woordenwisseling bij de Triple C nachtclub, waarbij Proof Bender neerschoot. Proof zou uit zelfverdediging hebben gehandeld. Bender zou als eerste een wapen hebben getrokken. De rapper werd naar verluidt uiteindelijk doodgeschoten door de neef van Bender.

"Bender begon een discussie met Proof waarop Proof zei dat hij geen bullshit meer wilde horen en dat hij de 'King of Detroit' was. Hij duwde daaropvolgend zijn hand in het gezicht van Bender. Bender trok toen zijn pistool waarop ook Proof zijn gun pakte en op Bender schoot. Bender's neef, die ook uitsmijter is bij die club, schoot vervolgens op Proof. Hij is toen met zjin wapen weggevlucht," aldus een getuigenverklaring. Proof zou zijn neergeschoten toen hij over Bender heen gebogen stond. Volgens het ziekenhuis is Proof drie keer geraakt, in zijn hoofd en in zijn borst.

Mario Etheridge, de neef van Bender die ervan verdacht wordt de fatale schoten te hebben gelost, heeft zich gisteren bij de politie van Detroit aangegeven. Daar verblijft hij nog steeds. Mario zou zichzelf hebben aangegeven omdat hij bang is gepakt te worden door de aanhang van Proof.

Lil' Jon en Kon Artis reageren op dood

Inmiddels hebben al verschillende rappers, waaronder Detroit-rapper Royce Da 5'9'', gereageerd op de dood van Proof. Ook D12-lid Kon Artis heeft een verklaring uitgegeven.

"Ik weet niet hoe ik me nu moet voelen. Het is zo gek dat we al die verliezen moeten verwerken. Eerst verloren we Bugz, nu Proof. Ik weet het niet meer. We zijn allemaal in de war," aldus Kon Artis.

Lil' Jon bracht zijn condoleances geheel in zijn stijl over;

"We moeten stoppen met elkaar te vermoorden, my niggas. Proof was een echte nigga, een goede nigga. Deze nigga had een vrouw en kinderen. Hij zorgde altijd voor zijn niggas. Hij maakte altijd grappen en liet motherfuckers lachen. Er zijn geen echte motherfuckers meer over, deze shit moet gewoon stoppen. Rest In Peace my nigga."
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_36955830
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 15:17 schreef Houniet het volgende:
"We moeten stoppen met elkaar te vermoorden, my niggas. Proof was een echte nigga, een goede nigga. Deze nigga had een vrouw en kinderen. Hij zorgde altijd voor zijn niggas. Hij maakte altijd grappen en liet motherfuckers lachen. Er zijn geen echte motherfuckers meer over, deze shit moet gewoon stoppen. Rest In Peace my nigga."
Mijn god...
  vrijdag 14 april 2006 @ 18:00:35 #43
75736 Gstyles
pi_36960229
Ik heb ook een verhaal gehoord over Bizarre dat die ook zoek is... zal wel een hoax zijn
pi_36960312
quote:
ik wist niet dat hij nederlands kon.
  vrijdag 14 april 2006 @ 18:06:04 #45
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_36960384
quote:
Ik moet zeggen dat ik diep geroerd ben door deze woorden...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  vrijdag 14 april 2006 @ 18:18:34 #46
75736 Gstyles
pi_36960692
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik wist niet dat hij nederlands kon.
haha oke jimjim ik geef het toe humor heb je wel
pi_36960741
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:18 schreef Gstyles het volgende:

[..]

haha oke jimjim ik geef het toe humor heb je wel
mijn dag is weer goed.
pi_36960799
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:23 schreef Boomlaars het volgende:
Eminem Speaks On Proof (he wanted us to tell you)

--------------------------------------------------------------------------------

Eminem wanted us to pass this along to everyone...

"You don't know where to begin when you lose somebody who's such a big part life for so long. Proof and I were brothers. He pushed me to become who I am. Without Proof's guidance and encouragement there would have been a Marshall Mathers, but probably not an Eminem and certainly never a Slim Shady. Not a day will go by without his spirit and influence around us all. He will be missed as a friend, father and both the heart and ambassador of Detroit hip-hop.

Right now, there's a lot of people focusing on the way he died. I want to remember the way he lived. Proof was funny, he was smart, he was charming. He inspired everyone around him. He can never, ever be replaced. He was, and always will be, my best friend."

However his music was utterly bad, I will certainly be inspired by his death to make some good music myself, so his lame CD will be forgotten.

-EMINEM
Op welke site staat dit dan, want op eminem.com staat dit zonder de laatste 2 regels. Zeker zelf verzonnen ofzo?
pi_36960810
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:22 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Op welke site staat dit dan, want op eminem.com staat dit zonder de laatste 2 regels. Zeker zelf verzonnen ofzo?
zou je denken?
pi_36960838
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

zou je denken?
En wie is de humorist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')