Veel slechter kon D12 niet, dus wat dat betreft heb je gelijk. Verder snap ik de mensen niet die allemaal zo 'aangeslagen' zijn door dit bericht (behalve vrienden en familie dan). Net of iemand die gast persoonlijk kende, hoogstens hebben ze wat nummers gehoord en videoclips gezien. Bovendien is het ook zo'n trend om doodgeschoten rappers 'talentvol' te noemen. Proof heeft enkele maanden terug een album uitgebracht wat bijna niet verkocht, talloze mixtapes daarvoor uitgebracht waar bijna geen vraag naar was, dus talentvol was hij zeker niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:04 schreef Brennie het volgende:
RIP...![]()
Mijn inziens een talentvolle en aardige vent.
D12 zal nu ook nooit meer hetzelfde zijn,spijtig.
Ben daadwerkelijk wat aangeslagen door het bericht.
Als ik een mening als deze geef dan is het oprecht Boomlaars.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:11 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Veel slechter kon D12 niet, dus wat dat betreft heb je gelijk. Verder snap ik de mensen niet die allemaal zo 'aangeslagen' zijn door dit bericht (behalve vrienden en familie dan). Net of iemand die gast persoonlijk kende, hoogstens hebben ze wat nummers gehoord en videoclips gezien. Bovendien is het ook zo'n trend om doodgeschoten rappers 'talentvol' te noemen. Proof heeft enkele maanden terug een album uitgebracht wat bijna niet verkocht, talloze mixtapes daarvoor uitgebracht waar bijna geen vraag naar was, dus talentvol was hij zeker niet.
Of het een aardige vent was weet ik ook niet, ik kende hem namelijk niet persoonlijk.
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:03 schreef Gstyles het volgende:
[..]
jij moet je mening voor je houden mafkees! en als je wat te klagen heb --> KLBen trouwes dat topic is gesloten
![]()
hier weer verder aub..
volgens mij begrijp je ni helemaal wat ik bedoel punk als je wat te zeiken heb KLB en wat dat topic betreft dat zal me aan me reet roestenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
dat topic was toen nog open pik dus ik weet niet wat je loop te huilen
ik begrijp inderdaad niet veel van wat je probeert te zeggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:49 schreef Gstyles het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je ni helemaal wat ik bedoel punk als je wat te zeiken heb KLB en wat dat topic betreft dat zal me aan me reet roesten![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:53 schreef Gstyles het volgende:
MIJN topic
quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:53 schreef Gstyles het volgende:
Ga nou maar met je messen en zwaarden uit LOTR spelen![]()
Bronquote:Man Suspected Of Fatally Shooting Rapper Proof Surrenders, Pool Game May Have Sparked Fight
By Nolan Strong
Date: 4/12/2006 8:30 pm
A 28-year-old man suspected of fatally shooting rapper Proof of D12 turned himself in today (April 12).
Mario Etheridge, 28, of Detroit is being detained by the police for allegedly shooting the rapper during an altercation inside of the C.C.C. nightclub.
Etheridge was also a bouncer at the C.C.C. nightclub.
Police said he is a cousin of Keith Bender Jr., the bouncer who was allegedly shot by Proof during the fight, which took place around 4:30 am Tuesday.
Sources told AllHipHop.com that the altercation was rooted in a pool game.
For unknown reasons, the two men began arguing and a fight broke out.
A shot was fired in the air, Proof allegedly pistol-whipped Bender, knocked him to the ground and then shot him.
Etheridge then allegedly opened fire on the rapper, striking him four times in the head and chest.
Authorities are still investigating the incident, but police said the 28-year-old was cooperating with authorities.
Bender, a former Sgt. in the United States Army, is on life support in critical condition.
Mijn god...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:17 schreef Houniet het volgende:
"We moeten stoppen met elkaar te vermoorden, my niggas. Proof was een echte nigga, een goede nigga. Deze nigga had een vrouw en kinderen. Hij zorgde altijd voor zijn niggas. Hij maakte altijd grappen en liet motherfuckers lachen. Er zijn geen echte motherfuckers meer over, deze shit moet gewoon stoppen. Rest In Peace my nigga."
ik wist niet dat hij nederlands kon.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:17 schreef Houniet het volgende:
"We moeten stoppen met elkaar te vermoorden, my niggas. Proof was een echte nigga, een goede nigga. Deze nigga had een vrouw en kinderen. Hij zorgde altijd voor zijn niggas. Hij maakte altijd grappen en liet motherfuckers lachen. Er zijn geen echte motherfuckers meer over, deze shit moet gewoon stoppen. Rest In Peace my nigga."
Ik moet zeggen dat ik diep geroerd ben door deze woorden...quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:17 schreef Houniet het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij nederlands kon.
mijn dag is weer goed.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:18 schreef Gstyles het volgende:
[..]
hahaoke jimjim ik geef het toe humor heb je wel
![]()
Op welke site staat dit dan, want op eminem.com staat dit zonder de laatste 2 regels. Zeker zelf verzonnen ofzo?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:23 schreef Boomlaars het volgende:
Eminem Speaks On Proof (he wanted us to tell you)
--------------------------------------------------------------------------------
Eminem wanted us to pass this along to everyone...
"You don't know where to begin when you lose somebody who's such a big part life for so long. Proof and I were brothers. He pushed me to become who I am. Without Proof's guidance and encouragement there would have been a Marshall Mathers, but probably not an Eminem and certainly never a Slim Shady. Not a day will go by without his spirit and influence around us all. He will be missed as a friend, father and both the heart and ambassador of Detroit hip-hop.
Right now, there's a lot of people focusing on the way he died. I want to remember the way he lived. Proof was funny, he was smart, he was charming. He inspired everyone around him. He can never, ever be replaced. He was, and always will be, my best friend."
However his music was utterly bad, I will certainly be inspired by his death to make some good music myself, so his lame CD will be forgotten.
-EMINEM
zou je denken?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:22 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Op welke site staat dit dan, want op eminem.com staat dit zonder de laatste 2 regels. Zeker zelf verzonnen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |