@ Neuk en Meimeltje. Ik snap jullie twijfels heel goed. Zelf hebben wij de nt-meting gekozen met vooral als reden: een extra echo. In ons achterhoofd natuurlijk wel wetende dat we ook wilden weten als er iets aan de hand was.
Maar je krijgt ook weer een filmpje te zien van je hummel. Daarbij is het maar een risico-inschatting en geen diagnose, de uitslag zegt nog niets.
Daarbij kunnen er nog steeds een heleboel afwijkingen zijn die niet aan het licht komen met dit onderzoek.
Na alle heisa die wij achter de rug hebben, zou ik in ieder geval een tweede keer wel weer voor een nt-meting kiezen,maar ook dat is ieder voor zich. Als jullie meer willen weten, zeg het maar, dan geef ik mn msn/mailadres even.
De kinderen vandaag op mijn werk verteld dat ik een kindje krijg. Niet allen enthousiast, maar sommigen zijn ook nog erg jong en daarbij hebben ze hun beperkingen/stoornissen.
Een jongen heel droog toen ik zei dat mijn buik dikker geworden was: je bent zeker zwanger!
(die zei ook toen hij naast mijn 7 maanden zwangere leidinggevende stond, ben je zwanger ofzo?)
Aantal namen genoemd door ze, vooral hun eigen namen! Een kleintje zei, ik denk dat het een meisje wordt, want jij bent ook een meisje!
Martineke, wat een mooie datum, 31 mei!! Leuk hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....