Joh, ik krijg constant te horen: "Goh, je bent "echt" zwanger he"...net alsof ik kan doen alsof ik schijnzwanger ben ;0quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:57 schreef MeNicole het volgende:
En mijn eerste: "Je hebt een mager koppie gekregen" van vandaag is weer binnen![]()
Goh, wat leuk een vreemd tegelijk lijkt me dat, dat je vantevoren weet hoe of watquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Martineke het volgende:
hallo
ben bij de gyn geweest vandaag, bloeddruk weer goed, ijzer was goed van vorige x bloed prikken. 1 mei moet ik weer dagcurve glucose doen, ze houden me goed in de gaten heb ik het idee, alleen maar goed hebeeb lag met koppie naar beneden, dus nog niet zo eigenwijs als dat maxim was toendertijd
en
en
en
en
en
ik weet de datum![]()
![]()
31 mei word beebdaydat is morgen al over 6 weken
en gelukkig mag ik smorgens nuchter binnen komen, zag er al zo tegenop om weer een dag vantevoren opgenomen te worden.
Ik weet het gewoon niet zo goed... Bij twijfel zowieso doen zou ik zelf normaal zeggen. Echt kans op een kind met down syndroom is er bijna niet maar ik ben bang dat er misschien andere dingetjes niet goed zijn. Ik heb de eerste 8,5 weken geen folium gehad bijvoorbeeld en dat ik maar 1 van de facetten waar ik mee in gedachten loop.quote:
De test(en) op zich veranderen natuurlijk niets aan het feit of het wel of niet zo is. De vraag is dus denk ik, zou je het van tevoren willen weten en zo ja, wat ga je er dan mee doen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:16 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet zo goed... Bij twijfel zowieso doen zou ik zelf normaal zeggen. Echt kans op een kind met down syndroom is er bijna niet maar ik ben bang dat er misschien andere dingetjes niet goed zijn. Ik heb de eerste 8,5 weken geen folium gehad bijvoorbeeld en dat ik maar 1 van de facetten waar ik mee in gedachten loop.
Ze meten risico op chromosoomafwijkingen, waarvan Down idd de belangrijkste is. Bij mijn Fishtest hebben ze ook nog op trimosie 13 en 18 getest en op het turnersyndroom.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:31 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nekplooimeting is volgens mij hoofdzakelijk gericht op het constateren van een verhoogde kans op down-syndroom.
Snap je onzekerheid heel goed, misschien juist na mijn verhaal hier.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:43 schreef Neuk het volgende:
Ik weet ook wel wat een nekplooimeting inhoudt, da's me allemaal haarfijn uitgelegd. Ik ben gewoon zo onzeker omdat het geen geplende zwangerschap was, denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |