Haha, die foto's zeggen al genoeg, lijkt me.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:06 schreef AlohaXa het volgende:
Waarom?
Megacool, toch? En hij is wel minstens veertienquote:
Haha, tis laat he...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Megacool, toch? En hij is wel minstens veertien![]()
Btw, het is ergernis en niet ergenis![]()
dat was ook datgene wat bij mij binnenkwam.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef thedude0 het volgende:
wat een fag
Kijk mij, ik ben stoer en lekker!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
metroseksuele mietjes zijn uit... opzouten met dit soort gasten.
Goed ideequote:Op woensdag 12 april 2006 00:14 schreef Badabingea het volgende:
Krijgt iemand zin in een breezertopic, wordt wel weer eens tijd!![]()
Hoogstwaarschijnlijk pakt hij wel meer wijven als jouquote:Op woensdag 12 april 2006 00:14 schreef Paulster het volgende:
Leukste is ook nog dat ze echt denken dat het er sTyl0 uitziet enzo, maar eigenlijk lacht iedereen hem dik uit..maar ja, wie stuurt hem de link naar dit topic ff?
"mooiste ondertitel van breezers"quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
"Heb ik echt zo'n grote vis gevangen, je weet toch"
Kinderen!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:16 schreef blackmage het volgende:
hoe zit het nu?
des te groter de bontkraag des te cooler je bent?
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk pakt hij wel meer wijven als jou![]()
Ja minderjarige hoertjes ja.. Die op hun 15e al meer mannen gehad hebben dan ik ooit aan vrouwen zal krijgen in mn leven. Ach, als 'ie daarmee gelukkig is, zegt dat meer over hem dan over mij.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar die meiden hebben nog geen haar op de doosquote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hij maakt op mij niet echt de indruk dat hij op 'wijven' valt.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
volgens mij zal ie eerder kerels pakkenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Aan een zoldertrap is iemands welvaart af te lezen, zegt een oud gezegde.quote:
Bananen zijn ook krom.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:21 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Aan een zoldertrap is iemands welvaart af te lezen, zegt een oud gezegde.
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee, kerels pakken hem in zn zonnebankgebruinde, netjes geschoren, en van een playbunnytattoo voorziene zitvlees.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:20 schreef sociologist het volgende:
[..]
volgens mij zal ie eerder kerels pakken![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef Fliepke het volgende:
Hmmm breezer orange of toch maar meloen...
[afbeelding]
De natuurlijke reactie van de meeste mannen: Zo wat hebben we hier, dat kan nooit goed wezen.quote:
Hier heeft ie het kledinghangertje er nog inzitten :-Pquote:
Whaha wat een schijtpauper!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:24 schreef Badabingea het volgende:
http://www.superdudes.nl/!!!!!!!!*RCRDO/pics
Ik ben dan wel fout, maar niet zo fout.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:27 schreef bleiblei het volgende:Die kerel waar de TS lijkt op een Fokker!
.
Hoe heet die ook al weer? Iets met Babadinga ofzoiets.
Teletubbiesquote:
nu je het zegt, whahahahahquote:Op woensdag 12 april 2006 00:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat ik helemaal verschrikkelijk vind is dat ze hun haar stylen naar hun petje. MIJN GOD HOE FOUT!
Dat is die styl0 je weet tog.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat ik helemaal verschrikkelijk vind is dat ze hun haar stylen naar hun petje. MIJN GOD HOE FOUT!
Nee, ik wil dit niet. Je had me beloofd dat we gingen spelenquote:
Pimpen met je roze iPod Mini, waar gaat het toch heenquote:
zijn er inderdaad wel héél veelquote:Op woensdag 12 april 2006 00:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Die semi-nonchalante houdingen![]()
!
PWHAHAhaahH!!
die rechterquote:Op woensdag 12 april 2006 00:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als je onderbroek maar hoog genoeg zit...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:55 schreef Koalabier het volgende:
[afbeelding]
Geina Brotha'zzzz
HaHa
En dan de Tony Montana uithangen, kijk ze nou zitten achter hun cammetje![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
straks blijkt dat echt een seriemoordenaar te zijn op jonge leeftijdquote:
Ik snap hetquote:Op woensdag 12 april 2006 00:05 schreef Badabingea het volgende:
Ik erger me dood aan dit soort gasten:
http://www.superdudes.nl/%5BK%5Deffie/pics
Idd, die foto is nog wel het meest sneu van alles foto'squote:Op woensdag 12 april 2006 00:58 schreef Lexie het volgende:
[..]Een
Playboybunny
boven
een
eenpersoons bed
.
Haaha jeweet tochhh!!!!! mattiej van muh!!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
straks blijkt dat echt een seriemoordenaar te zijn op jonge leeftijd
Ook zo precies je shirt doen dat je stoere iPod goed zichtbaar is.quote:
dat meen je niet...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:49 schreef Katana het volgende:
''Ik gay? Hoe kom je daar nou bij?!!''
[afbeelding]
Voor boven je bed?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:09 schreef Entonie het volgende:
hey kan iemand die sjiek hendig is met Photoshop de baard en tulband van dit plaatje http://www.pcschicago.org(...)bhangra%20arthur.jpg
zetten op de gozer van dit plaatje. Een andere tulband + baard is ook goed, het gaat meer om het idee
bvd!
Hij lijkt op 50 centquote:Op woensdag 12 april 2006 00:40 schreef Koalabier het volgende:
[afbeelding]
HAHA die naam alleen al: Jay
"wtf is dat voor een ietsquote:Op woensdag 12 april 2006 00:25 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De natuurlijke reactie van de meeste mannen: Zo wat hebben we hier, dat kan nooit goed wezen.
Hoor jij er ook bij?quote:Op woensdag 12 april 2006 07:13 schreef Camplo het volgende:
Iedereen met superdudes of die zich ermee bezig houdt is een maffe homo, met een minderwaardigheidscomplex
Om nog maar niet te spreken van het aantral relmarokkaantjes dat zich daar ophoudt. En van die halve indo's met maffe kapsels.
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:51 schreef Gi1337 het volgende:
Wat een topicHilarish!
![]()
Hoe kom je erbij om voor een webcam met je trui omhoog een webcam te maken. met welk doel. Chickies vallen toch op spieren..?
Echt de meest ranzige supadudes...
Ben echt blij dat dat ik niet van die gayneratie ben![]()
die laatste dude kijkt naar Brokeback Mountain ofzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:56 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Wacht ff, er staat een beest op me tv"
lijkt meer alsof ze het moeilijk heeftquote:Op woensdag 12 april 2006 10:00 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
"Dr lollies waren op"
Het staat echt echt onder![]()
zijn rimpels lopen van zijn voorhoofd door naar zijn haar, dit schijnt een zeldzaam exemplaar te zijn!quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:14 schreef alwaysleft het volgende:
Wat een topic![]()
Nog een plaatje dan[afbeelding]
Jow kijk mij pimpen met mijn dikke buik gast![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:23 schreef rthls het volgende:
Hahaha, die gast komt uit mijn oude woonplaats.
Stond ik in een discotheek, komt er zo'n meisje naar me toe: hey ken jij die jongen daar (gast uit de OP dus). Ik, ja weet wel wie het is. Ja, hij heeft elke week dezelfde trui aan! (de trui met grijs-zwarte strepen)
Moest je bijzijn...
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Meet and greet met Maikuuul groot succes
[afbeelding]
hem ken ikquote:Op woensdag 12 april 2006 09:56 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Wacht ff, er staat een beest op me tv"
quote:
het is best een dodo.. hij zit ook bij me op school...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wil je erover praten.
ik snap wel dat je nu geen sex meer kan hebben hoor.
Dat playboy teken op de achtergrondquote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Zo.. gayquote:Op woensdag 12 april 2006 10:03 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt echt een beetje op een mongooltje!
quote:
in die kont ?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Volgens mij zit er al een 6-pack breezer in
Ik stel voor om een FOK-antibreezerknokgroep op te richten, en dan deze mannetjes eens laten schreeuwen naar mama...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:56 schreef Blackletter het volgende:
heb echt een hekel aan die mensen van "kijk mij leip zijn"en maar denken dat ze leuk zijn en andere mensen afzeiken
zielige figuren vind ik het
![]()
eensquote:Op woensdag 12 april 2006 14:58 schreef Genjuro het volgende:
Ik stel voor om een FOK-antibreezerknokgroep op te richten, en dan deze mannetjes eens laten schreeuwen naar mama...
WTFquote:Op woensdag 12 april 2006 10:03 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt echt een beetje op een mongooltje!
Denk eerder dat zijn moeder die foto's gemaakt heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:38 schreef Tommeke het volgende:
Trouwens, ik bedenk me net, die foto's he... Die zijn dan ook nog gemaakt door vrienden van die br33z4h-boys, stel je voor je zit met je homies wat te chillen en je denkt dan zo: wat zullen we eens doen?? Ja ik weet het! Laten we semi stoere br33z4h f0t0w$ van elkaar maken
hij doet me meer denken aan Gerard Jolingquote:Op woensdag 12 april 2006 00:37 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ben Jaap Joepedoepie en ik doe Sonic na.
[afbeelding]
Volgens mij probeert ze de badkamer uit te komen, maar weet ze niet hoe dat moet...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Volgens mij zit er al een 6-pack breezer in
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze de badkamer uit te komen, maar weet ze niet hoe dat moet...
"Is dit de deur?" iS DiT dE DeUr daaaAAaaAhn
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 12 april 2006 00:49 schreef Katana het volgende:
''Ik gay? Hoe kom je daar nou bij?!!''
http://images.sugababes.nl/user_pics/629/629654_3f869cf8e7.jpg
ik lees het nu toevallig.... denk niet dat iedere user dit weet dus vind het gemeen om ze gelijk weg te tyfenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb net van alle gehotlinkte plaatjes naar Sugababes/superdudes url's gemaakt. Hier heeft Fok! al vaker gekloot mee gehad, niet hotlinken naar die sites dus.
Ik blijf trouwens niet aan het wijzigen van berichten, berichten met gehotlinkte plaatjes gaan vanaf nu regelrecht de prullenbak in.
echte manne vind je niet op internet, maar in de gymquote:Op woensdag 12 april 2006 18:17 schreef Debs het volgende:
Waar zijn de echte mannen gebleven?!![]()
Ze zijn ook echt net zo oud als ik!![]()
Iddquote:Op woensdag 12 april 2006 16:03 schreef Acryl het volgende:
[..]
hij doet me meer denken aan Gerard Joling![]()
![]()
![]()
![]()
Snel, maak nu een profiel aan!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:23 schreef Tellorian het volgende:
*kijkt foto's*
Waarom heet ik ook Kevin...
waar zijn alle echte vrouwen geblevenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:17 schreef Debs het volgende:
Waar zijn de echte mannen gebleven?!![]()
Ze zijn ook echt net zo oud als ik!![]()
haha die scarface poster op de achtergrondquote:Op woensdag 12 april 2006 00:45 schreef Badabingea het volgende:
http://images.sugababes.nl/user_pics/410/410292_1790429b8e.jpg
Kinderen voor Kinderen.
Je ziet die kneus denken "is het nou rechts..... of is het nou links....."quote:Op woensdag 12 april 2006 19:29 schreef Koalabier het volgende:
[..]
haha die scarface poster op de achtergrond![]()
![]()
Moet ze ook niet gaan huilen als er binnenkort een vieze man van in de 40 zn dikke piemel daarin steektquote:
Prachtig omschreven.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:10 schreef ErikT het volgende:
Mijn hemel. Wat een homo's. En dan bedoel ik niet hun sexuele geaardheid. Maar dit is echt homofieler dan 2 mannen die seks hebben.
Moet je zijn wenkbrauwen eens bekijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh nee...
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ow my neukende god.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:24 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Moet je zijn wenkbrauwen eens bekijken
KILL KILL KILL!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:24 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Moet je zijn wenkbrauwen eens bekijken
Schopje na gegeven!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:40 schreef markiemark het volgende:
lol erg he... wannabe baasjes
laatst nog twee de kroeg uitgeschopt waar ik werk
Koffie?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef AlohaXa het volgende:
Wat is er met zijn wenkbrauwen?
1. een beetje stijl kroeg verkoopt geen breezers (gelul met doelgroep en zo... ;-) )quote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Schopje na gegeven!
Waren ze dronken van de breezers? Of van het malt bier?![]()
Als ik ze binnen zie komen zal ik ze er al uitschoppen!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:53 schreef markiemark het volgende:
[..]
1. een beetje stijl kroeg verkoopt geen breezers (gelul met doelgroep en zo... ;-) )
2. ze hadden een tering zooi gemaakt op de plee
3. ze hadden een zooi gemaakt aan hun tafel
4. ze waren agressief tegen mij
dan ben ik er al heel snel klaar mee
op grond van??quote:Op donderdag 13 april 2006 14:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Als ik ze binnen zie komen zal ik ze er al uitschoppen!
Er als een leipe "ik ben mooi" gedachte uitschoppen!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:00 schreef markiemark het volgende:
[..]
op grond van??
...discriminatie..
![]()
Breezahquote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
Ach deze heren verzorgen zichzelf in ieder geval goed........Dat kun je niet van iedereen zeggen
![]()
edoch, je kan het ook overdrijven he...quote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
Ach deze heren verzorgen zichzelf in ieder geval goed........Dat kun je niet van iedereen zeggen
![]()
er is een verschil tussen "ik ga mn huid ff scrubben" en "ooh nee mn smink loopt uit op mn babyroze tshirtje!"quote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
*checked leeftijd en foto's....quote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Die gasten maken zich meer op dan mijn zus, stelletje wijvenquote:Op donderdag 13 april 2006 16:42 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Gewoon, ik hoopte dat er nog meer leuks kwamquote:Op donderdag 13 april 2006 23:46 schreef Badabingea het volgende:
Want?
Ga naar superdudes.nl en post de eerste de beste arrogante kuthomo die je tegenkomtquote:Op donderdag 13 april 2006 23:47 schreef Fendy het volgende:
[..]
Gewoon, ik hoopte dat er nog meer leuks kwam
vooruitquote:Op donderdag 13 april 2006 23:51 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag ik lachen?
die 2de foto !111omfgofgmfogmofogfmgquote:Op donderdag 13 april 2006 23:53 schreef Borreke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gast heeft gewoon fakking lippenstift op!![]()
Kan het nog meer gay jezus
![]()
\___________/
Je ziet dat wijf ook gewoon denken: 'ja ok, de jongens om me heen hebben een jaarvoorraad van m'n make-up op. Nou én!?quote:
WTF die neusquote:Op donderdag 13 april 2006 23:50 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Om je zelfbeeld ff omhoog te krikken.
Dan worden ze een stuk minder zeker van zichzelf denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:20 schreef jimjim1983 het volgende:
is er nog geen link naar dit topic gepost op hun forum?![]()
Die namen ook die ze voor zichzelf bedenkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:38 schreef Ayaxola het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/MR.LYRICAL
We hebben ook zo'n pauper op Fok!!
Met name zijn superdudes: www.superdudes.nl/MR.LYRICAL
D'r moet in die link naar superdudes alleen nog een 'L' achter, maar die pakt ie niet meequote:Op vrijdag 14 april 2006 12:41 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Die namen ook die ze voor zichzelf bedenken![]()
Lyricgalquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
D'r moet in die link naar superdudes alleen nog een 'L' achter, maar die pakt ie niet mee![]()
Omg, die is wel heel ergquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef MatiCe het volgende:
Of deze
[[url=http://images.sugababes.nl/user_pics/752/752231_480c7e6b45.jpg]afbeelding][/url]
traint ook zo lekker met je jas aanquote:Op vrijdag 14 april 2006 02:06 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
Hij is wel heul sterk hoor
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
onze breezer is wel actief
Laatste Voyeur MR.LYRICAL![]()
hij laat niet eens een berichtje achter in me fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |