Moet ze ook niet gaan huilen als er binnenkort een vieze man van in de 40 zn dikke piemel daarin steektquote:
Prachtig omschreven.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:10 schreef ErikT het volgende:
Mijn hemel. Wat een homo's. En dan bedoel ik niet hun sexuele geaardheid. Maar dit is echt homofieler dan 2 mannen die seks hebben.
Moet je zijn wenkbrauwen eens bekijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
oh nee...
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ow my neukende god.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:24 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Moet je zijn wenkbrauwen eens bekijken
KILL KILL KILL!!!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:24 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Moet je zijn wenkbrauwen eens bekijken
Schopje na gegeven!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:40 schreef markiemark het volgende:
lol erg he... wannabe baasjes
laatst nog twee de kroeg uitgeschopt waar ik werk
Koffie?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef AlohaXa het volgende:
Wat is er met zijn wenkbrauwen?
1. een beetje stijl kroeg verkoopt geen breezers (gelul met doelgroep en zo... ;-) )quote:Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Schopje na gegeven!
Waren ze dronken van de breezers? Of van het malt bier?![]()
Als ik ze binnen zie komen zal ik ze er al uitschoppen!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:53 schreef markiemark het volgende:
[..]
1. een beetje stijl kroeg verkoopt geen breezers (gelul met doelgroep en zo... ;-) )
2. ze hadden een tering zooi gemaakt op de plee
3. ze hadden een zooi gemaakt aan hun tafel
4. ze waren agressief tegen mij
dan ben ik er al heel snel klaar mee
op grond van??quote:Op donderdag 13 april 2006 14:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Als ik ze binnen zie komen zal ik ze er al uitschoppen!
Er als een leipe "ik ben mooi" gedachte uitschoppen!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:00 schreef markiemark het volgende:
[..]
op grond van??
...discriminatie..
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |