Dat staat er toch boven?quote:
Zeg me dat het niet gaat om het spel Diabloquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat staat er toch boven?
Staan die Mickey foto's met zijn nep McLaren-Ferrari er nog op?
uninstall nu!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet gaat om het spel Diablo
Dadelijk word ik ook nog zo'n freak
ja...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet gaat om het spel Diablo
Dadelijk word ik ook nog zo'n freak
dat maakt die club verdwaalde mensen niet minder sneuquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:53 schreef Paladijn het volgende:
ja dus: http://www.silverraven.com/AGD/mickey.htm
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja...
Ik heb er zelfs contacten met de VP van Blizzard, Max Schaeffer aan overgehouden
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alexxx luistert doorgaans vrij puik naar mij
2 tegen 1.. dus Alexxxxx.quote:
Nee echt nietquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
en nu moet je wel oppassen, want ook dit is een gmta
TFquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee echt nietik was druk op BBB, ik postte even wat in het tre9inentopic, en zag ineens een achterlijke TT
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
Ej Mark,
Kijk eens naar de bestandsnaam:
[afbeelding]
Rode baard. Klopt precies. Kun je zien hoe je er later uit komt te zien!
Hmm, die is inderdaad beter. En de bestandsnaam klopt ook nog eens, met mark zijn slapeloze nachtenquote:
"Ik heb iemand leren kennen op internet, ik ben krijg zometeen de foto op de e-mail!"quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, die is inderdaad beter. En de bestandsnaam klopt ook nog eens, met mark zijn slapeloze nachten
ik ook niet......quote:
Ok ok ok, ik was hetquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ook niet......
was druk met motormuizen in de gaten aan het houden![]()
Ach, ik heb me vermaakt met het spel en spamde af en toe wat in die nieuwsgroepquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Hugster het volgende:
dat maakt die club verdwaalde mensen niet minder sneu
Daar heb je idd je volle aandacht bij nodig.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ook niet......
Ja en je kan nog eens zeggen dat je vrienden bent met een man die leggings draagt of een berenvelquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach, ik heb me vermaakt met het spel en spamde af en toe wat in die nieuwsgroep
In die tijd was online gamen nogal kut door cheats, dus dan speelde je vaak met groepjes.. zo heb ik deze mensen ook leren kennen. En qua gamen/chatten boeit me eerlijk gezegd niet zoveel hoe diegene aan de andere kant eruit ziet, net zoals ik me daar bij jullie niet echt mee bezighoud.
Maar goed, zoals gezegd, ik ging Lost kijken
Liever een 959quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef M5 het volgende:
oh, en Alexxxxx als je ff een mailtje naar Porsj stuurt mag dat ding uit de OP vast wel lenen voor je Dakar 2010
Ik ga nu wel anders aankijken tegen de andere spelersquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach, ik heb me vermaakt met het spel en spamde af en toe wat in die nieuwsgroep
In die tijd was online gamen nogal kut door cheats, dus dan speelde je vaak met groepjes.. zo heb ik deze mensen ook leren kennen. En qua gamen/chatten boeit me eerlijk gezegd niet zoveel hoe diegene aan de andere kant eruit ziet, net zoals ik me daar bij jullie niet echt mee bezighoud.
Maar goed, zoals gezegd, ik ging Lost kijken
Gokje: Rietvaerderquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ook niet......
190D modpowersquote:
GMTA nummertje 2quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga nu wel anders aankijken tegen de andere spelers
"HAHA, loser!!"
Ja normaal loop ik er niet zo mee te koop, maar goed, iemand moet de humor erin modden sinds Tjabbo weg isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |