Had je het wel gemeld dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:01 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ook weleens voor NSB'r en Nazi uitgemaakt, maar die persoon kreeg geen ban toen..
Nah, en er zaten wat modjes bij toen in die discussie ook. Maar zo erg vind ik het niet, het is maar Fok en hij kon er gewoon niet tegen dat ik 'm terecht wees, de huillie.. Zei BVO iets tegen jou?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je het wel gemeld dan?
Je kan met mij veel kanten op, maar als je dat soort hersenloze dingen gaat roepen, ben je toch echt aan het verkeerde adres.
ShowChat #733: Mwaoh, dat kan beterquote:Op woensdag 12 april 2006 15:09 schreef PeRi het volgende:
Zei BVO iets tegen jou?. Jij bent voor zover ik weet wel meestal rechtvaardig enzo, ik ben het wel altijd eens met je beslissingen iig. Maar goed, ik ken het verhaal niet.
Vraag MissBliss om hulpquote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik moet het een week zonder internet gaan stellen.. De router ofzoiets is kapot.
Dingen kosten 4 tientjesquote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik moet het een week zonder internet gaan stellen.. De router ofzoiets is kapot.
Ook die voor ADSL verbindingen enzo? Welke? Ik moet er nog een hebben voor de laptop hierquote:
Ik geloof: "Peri is een poeperd"quote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef PeRi het volgende:
Wat was de TT dan?. Nu ben ik wel nieuwsgierig
!
En jij denkt dat ik dat ding kan instellen enzo?quote:
quote:
Pfft, die is stoooooooooooooom. Als ik vrij ben en dat is iig nog twee weken nietquote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik geloof: "Peri is een poeperd"
Wanneer kom je roti eten?
Oh, maar dát is niet moeilijkquote:Op woensdag 12 april 2006 15:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat ding kan instellen enzo?.
Ik heb hulp van buitenaf nodig, en dat duurt even.
Liegebeest!quote:
Anders wil ik wel!quote:Wanneer kom je roti eten?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, maar dát is niet moeilijk
Ik heb er 9 uur over gedaan tot ik bedacht: ik bel gewoon Chello, en toen was het binnen 3 minuten gepiept
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pfft, die is stoooooooooooooom. Als ik vrij ben en dat is iig nog twee weken niet. Had je plannen?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |