Had je het wel gemeld dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:01 schreef PeRi het volgende:
Ik ben ook weleens voor NSB'r en Nazi uitgemaakt, maar die persoon kreeg geen ban toen..
Nah, en er zaten wat modjes bij toen in die discussie ook. Maar zo erg vind ik het niet, het is maar Fok en hij kon er gewoon niet tegen dat ik 'm terecht wees, de huillie.. Zei BVO iets tegen jou?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je het wel gemeld dan?
Je kan met mij veel kanten op, maar als je dat soort hersenloze dingen gaat roepen, ben je toch echt aan het verkeerde adres.
ShowChat #733: Mwaoh, dat kan beterquote:Op woensdag 12 april 2006 15:09 schreef PeRi het volgende:
Zei BVO iets tegen jou?. Jij bent voor zover ik weet wel meestal rechtvaardig enzo, ik ben het wel altijd eens met je beslissingen iig. Maar goed, ik ken het verhaal niet.
Vraag MissBliss om hulpquote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik moet het een week zonder internet gaan stellen.. De router ofzoiets is kapot.
Dingen kosten 4 tientjesquote:Op woensdag 12 april 2006 15:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik moet het een week zonder internet gaan stellen.. De router ofzoiets is kapot.
Ook die voor ADSL verbindingen enzo? Welke? Ik moet er nog een hebben voor de laptop hierquote:
Ik geloof: "Peri is een poeperd"quote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef PeRi het volgende:
Wat was de TT dan?. Nu ben ik wel nieuwsgierig
!
En jij denkt dat ik dat ding kan instellen enzo?quote:
quote:
Pfft, die is stoooooooooooooom. Als ik vrij ben en dat is iig nog twee weken nietquote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik geloof: "Peri is een poeperd"
Wanneer kom je roti eten?
Oh, maar dát is niet moeilijkquote:Op woensdag 12 april 2006 15:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat ding kan instellen enzo?.
Ik heb hulp van buitenaf nodig, en dat duurt even.
Liegebeest!quote:
Anders wil ik wel!quote:Wanneer kom je roti eten?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, maar dát is niet moeilijk
Ik heb er 9 uur over gedaan tot ik bedacht: ik bel gewoon Chello, en toen was het binnen 3 minuten gepiept
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pfft, die is stoooooooooooooom. Als ik vrij ben en dat is iig nog twee weken niet. Had je plannen?
.
Nu ik erover nadenk.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Liegebeest!
Nee, het was iets als 'Slowchat rondom Haaibaaike' . We-reld-schok-kend!
Niet echt dus, maar na al een naamSCtopic voor haar vorige week en een dedicated topic elders op FOK! en het feit meenemende dat Haaibaaike daar niet van gediend is (wat een ieder hier weet) en eerdere ruggenspraak achter de schermen hierover, vond ik het wel 'leuk' geweest met dat onderhuidse gesar.
[..]
Anders wil ik wel!
Hou van jequote:Op woensdag 12 april 2006 15:26 schreef pberends het volgende:
Voor Dizer:
http://www.wallpaperbase.(...)isma_carpenter_2.jpg
Onze charmante verschijningen spreken volkomen voor zichzelfquote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
Hey ma maak even roti en shit, want morgen komen er drie dames eten. Hoe leg ik FOK uit en Peri, Copycat en Rooosje
Wat een VVD uitspraken hier zegquote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onze charmante verschijningen spreken volkomen voor zichzelf![]()
Ja!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef Dizer het volgende:
Wat een VVD uitspraken hier zeg
krijg ik nou ook een ban?![]()
GroenLinksquote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Hoe durf je mij voor VVD-er uit te maken.
Dit zijn nu die drie waar ik uit moet kiezen ma, welke keur je goed?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk.
Hey ma maak even roti en shit, want morgen komen er drie dames eten. Hoe leg ik FOK uit en Peri, Copycat en Rooosje
Tenk joe!quote:
Stuur die antwoord naar mijn gewone mail: fok[at]dizer.nlquote:Op woensdag 12 april 2006 15:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tenk joe!
Ik ga zo een antwoord schrijven
Oke, dit was het enige adres dat ik hadquote:Op woensdag 12 april 2006 15:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stuur die antwoord naar mijn gewone mail: fok[at]dizer.nl
Computer Literatie? Of Computer Alfabetisme?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:39 schreef Dizer het volgende:
Computer Literacy. Weet iemand hier een mooi wetenschappelijk Nederlands word voor?
Vroegah, kwam jij wel eens opdagen naar onze illigale ondergrondse incrowd praktijken.. maar tegenwoordig is een jankende gozer (die al twee weken ana het janken is) belangrijkerquote:Op woensdag 12 april 2006 15:42 schreef Zhenar het volgende:
Vroeger mailde Dizer mij nogNu is hij alleen incrowd met
MissBliss
![]()
Alfabetisme... klinkt stoerquote:Op woensdag 12 april 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Computer Literatie? Of Computer Alfabetisme?.
Same here.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:44 schreef babette21 het volgende:
ik word moe van mijn eigen lusteloosheid
Klopt, geen van jullie is lelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onze charmante verschijningen spreken volkomen voor zichzelf![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dit zijn nu die drie waar ik uit moet kiezen ma, welke keur je goed?
Watquote:Op woensdag 12 april 2006 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vroegah, kwam jij wel eens opdagen naar onze illigale ondergrondse incrowd praktijken.. maar tegenwoordig is een jankende gozer (die al twee weken ana het janken is) belangrijker
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een VVD uitspraken hier zeg
krijg ik nou ook een ban?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, geen van jullie is lelijk.
[..]
ik moest lachen
ik vraag me af of ik nu een na-winter of een voor-lente dipje hebquote:Op woensdag 12 april 2006 15:45 schreef Airelle het volgende:
Same here.
Je hebt gewoon een weer-dip. Dit kun je toch geen lente noemen?!?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik nu een na-winter of een voor-lente dipje heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |