Hai, Rens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:11 schreef renz0r het volgende:
BIER EN TIETEN EN FRITUUR !!!!!111
Je woont niet meer in Friesland?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Sinds mijn verhuizing van 2 maanden terug heb ik nog niet één keer frituur gegeten...
Als je die avatar van Pomme óf Kelly even uit m'n zicht haalt. Ja, graag.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:13 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hoi mop...Biertje met een frikandelletje?
Je hebt geen TomTom?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef Misstique het volgende:
Wanneer? Adres? Routebeschrijving?
quote:
Je moet nu wel ziek zijn!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Sinds mijn verhuizing van 2 maanden terug heb ik nog niet één keer frituur gegeten...
Ik improviseerde maar wat op je username.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een Noord-Hollander.
Altijd al geweest.
En niet dat stuk rechts van de A7, neen.
Graag gedaan.quote:
Troost je, je bent niet de eerste.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik improviseerde maar wat op je username.
Volgende week, <insert bekende bandnaam>straat, volg de A50 richting Nijmegenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:14 schreef Misstique het volgende:
Wanneer? Adres? Routebeschrijving?
Waarom zou dat me troosten?quote:
Gedeelde smart is halve smart.quote:
quote:
Ik pas al niet in een normale smart, laat staan een halvequote:
Juist. De "beenruimte" kan er wel af.quote:
Als je de antenne eraf haalt is dat ook al wel de helft.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pas al niet in een normale smart, laat staan een halve
Of een cabrio versie ervan maken, dan kunnen de benen de lucht in!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je de antenne eraf haalt is dat ook al wel de helft.
Volgens mij is die er al.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een cabrio versie ervan maken, dan kunnen de benen de lucht in!
Mhhh, misschien moet ik mijn leasekeuze veranderenquote:
Sorry, twee sc'squote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef Chowi het volgende:
Je vertraagt, Pheno.
Tssk.quote:
Hai!quote:
Ik ben weer scherp, kom maar op! Nog tips voor de sushi?quote:
De stembureaus in Italie zijn al dichtquote:
Ja maar tvp's tikken is niet zo gewenstquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De stembureaus in Italie zijn al dicht
Ik heb het nog nooit gemaakt. Mijn ouders maken het altijd. Dus nee, geen idee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben weer scherp, kom maar op! Nog tips voor de sushi?
Het is hier ONZ, who caresquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar tvp's tikken is niet zo gewenst
Dan een boekje en internet erbij. Ik ga nu naar huisquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gemaakt. Mijn ouders maken het altijd. Dus nee, geen idee.
Helegaar niet.quote:
Ligt eraan wie het vraagt welquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
Wat fijn is het trouwens, dat als mensen je op het station om een vuurtje vragen, dat je dan "nee" kan zeggen..
OMG, niet eens aan gedacht. Maar vanmiddag kwam het goed van pas.quote:
Mangerquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:44 schreef Chowi het volgende:
Manger, trouwens.
dead-doll bedoel je?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Weet iemand waar D-D is?![]()
Lang niet gesproken.
Wel een achterste.quote:
Of zitten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
gelukkig wel zeg, lijkt me erg lastig poepen zonder
Routequote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef Stofje het volgende:
Zit ik hier met 5 kratten bier en 20 kilo frituur, kómt er niemand. Ik had jullie ook nooit mogen vertrouwen.
Dat méén je niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef Stofje het volgende:
Zit ik hier met 5 kratten bier en 20 kilo frituur, kómt er niemand. Ik had jullie ook nooit mogen vertrouwen.
We komen zondag pas.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef Stofje het volgende:
dis een geintje toch hoop ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef Stofje het volgende:
Daar ga ik wel van uit ja.quote:
Ik start de auto alvast!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef Stofje het volgende:
ik zeg, neem het zaterdag mee naar enschede, eerst zuipen en vreten en dan naar osdorp possiequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:48 schreef Stofje het volgende:
Ja, nu is er al een vrouw over de vloer, dus vanavond niet.Andere keer, maximaal 7 mensen, tof.
Zorg jij voor de wiet, gaanwe samen naar de OPquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zeg, neem het zaterdag mee naar enschede, eerst zuipen en vreten en dan naar osdorp possie
hehe jammer anders had je bij mij op de gastenlijst gekunt, en dan nadetijd lekker naborrlen met osdorpquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zorg jij voor de wiet, gaanwe samen naar de OP![]()
Oh nee, zaterdag vier ik m'n verjaardag. Ook mooi.
ja er was een meet met c_c en nog wat anderen in utrechtquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:59 schreef Stofje het volgende:
Maar was er vandaag nou een meet, of niet? Chowi zei iets dergelijks op MSN, maar... Geef eens uitsluitsel, jullie.
Count me.. ehh.. laat maar..quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zeg, neem het zaterdag mee naar enschede, eerst zuipen en vreten en dan naar osdorp possie
Mt..quote:
HAquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
Wat een serene rust hier.
Je verstoort mijn moment van zelfreflectie!quote:
Jaja ik hou wel van stilte op dit uur hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je verstoort mijn moment van zelfreflectie!
Alweer een overeenkomstquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaja ik hou wel van stilte op dit uur hoor
Er zijn een 7tal naar een mini-meet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waar zijn alle Beffalonier's eigenlijk?
Wat was de lokatie van de mini-meetquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er zijn een 7tal naar een mini-meet.
De rest laat t afweten
Een Mac in Utrecht geloof ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat was de lokatie van de mini-meet
Harry's vette vreetschuur?
Oei hoe ranzig Utrecht en de mac,als het die op HC is, dan is het pauperfestquote:
Geen idee welke eigenlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oei hoe ranzig Utrecht en de mac,als het die op HC is, dan is het pauperfest
Oh die op HC kan niet natuurlijkquote:
ben bezig met uploaden!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef Misstique het volgende:
Ben wel benieuwd naar de foto's.
Ja he`quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef Misstique het volgende:
Die van de baggermeet waren wel bevestigend voor het beeld dat ik had.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef mcDavid het volgende:
toffe meet was het trouwens!
meets zijn tof... ik moest werken tot 23.00quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef mcDavid het volgende:
toffe meet was het trouwens!
Nee, het zit in de buurt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
28 is goed dus HA
Nou dat is toch wel te overkomen:')
Ach, leeftijd is ook totaal onrelevant.quote:
Ik kan goed in onzin posten tegenwoordig,ik hou dit als woordenschat aanquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, leeftijd is ook totaal onrelevant..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |