Ik vond Walter voor een amateur kok ook niet echt geweldig, maar da's ieder zijn mening. Zoals al vaker gezegd, mag je Blijker echter geen 'michelin sterren' aanrekenen. Hij heeft ooit, heel kort 1 ster gehad. Die werd daarna ook weer direct verwijderd van de gevel. Het is zeker geen slechte kok, maar behoort imho zeker niet bij de top.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:17 schreef Annemiek78 het volgende:
Walter vond ik juist geweldig.. Als je dan bedenkt dat hij een hobby-kok is. Het is jammer dat het diner wat hij mocht coordineren als chef qua timing niet helemaal goed ging. Maar wat verwacht je dan? Dat het gelijk de eerste keer goed gaat? Ik denk juist dat Walter enorm gegroeid is in die weken en dat hij er een is die het meest opgestoken heeft van dit programma. En oke Herman kan inderdaad een tikkie arogant over komen, maar mag ie?? Hij heeft nog al niet wat goed lopender restaurants en michelin sterren op zijn naam staan!
Je mag wel tegen je bron zeggen dat ie poep lultquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:06 schreef knoef het volgende:
[..]
En die kennis en ervaring is hij nu dus aan het opdoen heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen. De kans dat hij in de zaak van Herman komt te werken lijkt mij groot, of dat in het programma is te zien is een tweede. Het lijkt mij echter wel, want waarom zou Den Blijker buiten het programma om (dus niet de comeback van Walter als showelement gebruiken) een hobbykok als souschef aannemen terwijl er genoeg 'professionele' en bekwame souschefs rondlopen. Of het programma wordt binnenkort omgedoopt tot ' Herman zoekt souschef' ..............
Ik denk niet dat die leerling kok gaat winnen hoor. Herman zoekt een chef, geen beste leerling.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:08 schreef Fonk het volgende:
hahah jezus wat een stressss. Tja opzich wel logisch dat ze in de stres raken als je ook de bediening er bij moet doen.
Hm ik dacht altijd dat Herman den blijker zo aardige kok was whehehe.. Damn wat keek die uit ze ogen lol:P
Maar ik vind het super dat een LEERLING SVH KOK er nog in zit!!!!
Zal je straks zien dat hij nog (kan) winnen ook poeh!!
Van mij mag het wel weer Dinsdag zijn*spanned*
Kan ik hieruit concluderen dat Walter of geen aanbieding van Herman heeft gekregen of deze niet heeft aangenomen volgens jou?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:00 schreef -dS- het volgende:
[..]
Je mag wel tegen je bron zeggen dat ie poep lultsomige! die eruit zijn gegaan hebben wel een aanbieding gehad om wat te doen bij herman maar de meeste hebben nee gezegt.. want die willen toch chef worden of hebben een andere aanbieding door hun bekendheid gehad.. en somige lagen eruit en die mochten weg blijven
Er zal best wel wat geflest worden hier en daar, maar ik ben wel beniewd wie die bron is .....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:06 schreef knoef het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat Walter of geen aanbieding van Herman heeft gekregen of deze niet heeft aangenomen volgens jou?
En zijn dr dan nog meer "roddels" ??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:54 schreef Pilootje het volgende:
Ze broer is een van de kandidaten
Idd, geen spoilers hier dat verpest de lol van het kijken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:04 schreef Pilootje het volgende:
moet je hem vragen, ben ik ook wel benieuwd naar. De mods wilden echter geen spoilers in dit topic.
Kan je toevallig de show ook terugkijken op het net ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, geen spoilers hier dat verpest de lol van het kijken.
Vanavond weer
voor zo ver ik weet nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Kan je toevallig de show ook terugkijken op het net ?
Mee eens. Ik blijf er al zeker niet meer voor thuis.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Programma gaat me steeds mee tegenstaan.
Precies, daar was ik het ook helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:21 schreef golfer het volgende:
Lars heeft gelijk: je zet iemand niet zomaar in een wildvreemde keuken neer als chef.
Nu nog steeds?quote:
Verklaart weer wat van jouw gedrag.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:11 schreef Pilootje het volgende:
Koks op dat niveau zijn nou eenmaal anders dan je van normale mensen gewend bent. Als je dan zo iemand op tv ziet denk je dat je met een stel idioten te maken hebt. Klinkt raar maar koks zijn een apart soort mensen, en die dingen komen op hoog niveau steeds meer tot uiting.
Dat is waar, ik heb veel, heel veel tijd met instellingskoks doorgebracht, het zijn vakidioten die de werkelijkheid uit het oog verliezen omdat ze ongelofelijk veel tijd in hun eigen wereldje doorbrengen, en dat is alleen maar nog meer met horeca-koksquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:11 schreef Pilootje het volgende:
Koks op dat niveau zijn nou eenmaal anders dan je van normale mensen gewend bent. Als je dan zo iemand op tv ziet denk je dat je met een stel idioten te maken hebt. Klinkt raar maar koks zijn een apart soort mensen, en die dingen komen op hoog niveau steeds meer tot uiting.
Met een beetje onderzoek kom je daar wel achter hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
offtopic: mail me eens even privé waar jij nu werkt
Waar dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een beetje onderzoek kom je daar wel achter hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef Pilootje het volgende:
Die laatste kan ik ook alleen maar aanbevelen
Lijkt mij dat een van deze twee het gaat worden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:42 schreef golfer het volgende:
Lars of Dennis lijken mij het sterkst in hun schoenen staan om chef te worden.
Hey wat leukquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:29 schreef computergirl het volgende:
Ik fietste rond een uur of 6 vanavond door de Utrechtsestraat en daar stond de 'hobbykok' deelnemer (Walter) in een koks outfit voor de deur van het restaurant te bellen.
IK weet niet hoever het programma achter loopt, hij is uit de competitie voor chef-kok gegooid maar het lijkt erop dat hij toch een baan/stage bij Herman heeft. Leuk, ik vond hem echt goed, ondanks geen prof. ervaring.
En Job zal hoogstwaarschijnlijk daar strakjes ook rondhuppelenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey wat leukDat was idd een goeie, alleen niet direkt in het programma eruit sprong omdat ie niet naar de maatstaven van Herman de God werkt
Hoe serieus moet je zo'n programma nemen als eerst de helft eruit geknikkerd wordt om daarna weer doodleuk weer terug te keren?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:29 schreef computergirl het volgende:
Ik fietste rond een uur of 6 vanavond door de Utrechtsestraat en daar stond de 'hobbykok' deelnemer (Walter) in een koks outfit voor de deur van het restaurant te bellen.
IK weet niet hoever het programma achter loopt, hij is uit de competitie voor chef-kok gegooid maar het lijkt erop dat hij toch een baan/stage bij Herman heeft. Leuk, ik vond hem echt goed, ondanks geen prof. ervaring.
Herman zoek een chef. Daarnaast zoekt hij vast nog meer keuken personeel. Dat bv Walter geen ervaring genoeg heeft om als chef-kok te werken betekent nog niet dat hij niet goed genoeg is om bij Herman in de keuken te werekn.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:22 schreef Gunner het volgende:
Hoe serieus moet je zo'n programma nemen als eerst de helft eruit geknikkerd wordt om daarna weer doodleuk weer terug te keren?![]()
Kan je morgen wat foto's posten ?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:00 schreef OldSchoolFool het volgende:
Afgelopen zaterdagmiddag er ook ff langs gefietst. Stonden binnen wel een stuk of 5 koks (kwamen me niet bekend voor) aan een keukentafel te dingesen en nog een stuk of 5 bouwfukkers in een verder nog compleet kaal pand. De afleveringen zijn errug up to date iig.
Nee, die ligt er intusen uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joris wordt het echt niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |